Sorting
Source
Books
(11)
Form of Work
Książki
(11)
Status
available
(11)
only on-site
(11)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(11)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Alexander Jim (1950- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Klin Alina
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Urban Wiesław
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(5)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING
(2)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LEKI
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
lojalność konsumentów
(11)
obsługa klienta
(5)
satysfakcja konsumentów
(5)
konsument
(3)
marka
(3)
badania marketingowe
(2)
cena
(2)
dystrybucja
(2)
klient
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing
(2)
marketing relacji
(2)
produkt
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
decyzje zakupowe
(1)
informacja marketingowa
(1)
leki
(1)
logistyka
(1)
ludzie starzy
(1)
marketing mix
(1)
marketing partnerski
(1)
orientacja na klienta
(1)
postawa
(1)
produkt leczniczy
(1)
relacje z klientem
(1)
rentowność
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
segmentacja rynku
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie wartością
(1)
łańcuch dostaw
(1)
11 results Filter
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr. Indeks.
Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby byly pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzenie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych. Osiągnięcie wymiernych korzyści z przeprowadzonych badań jest mozliwe tylko wtedy, kiedy w odpowiedzi na ujawnione w ich trakcie problemy podejmowane są właściwe działania. Dlatego autorzy kładą duży nacisk na analizę i właściwą interpretację wyników badań, a także na sprawozdawczość końcową oraz zapewnienie efektywnego przepływu wewnętrznych informacji zwrotnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7041.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7532 [Magazyn 1], P.7531 [Magazyn 1], P.7013 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7830.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7829.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive.)
Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17187 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17069.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17068.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Przedsiębiorczość w XXI wieku)
Główną przesłanką, która skłoniła autorkę do podjęcia tego tematu, jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikające z tego zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9038.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują Autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-265.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11618.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11639.IX.16.1 [Magazyn 1], P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11638.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich działań w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części: zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów, marka i lojalność w zachowaniach konsumentów, rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami, zachowania młodych konsumentów, seniorzy na rynku. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12853.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again