Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Głowala Agnieszka
(2)
Tomaszewska Liliana
(2)
Kupczyk Teresa
(1)
Nowak Marian (1955- )
(1)
Piekarski Jacek (nauki społeczne)
(1)
Suchy Stanisław
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Wołosiuk Beata
(1)
Ziębińska Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
BEZROBOCIE
(1)
KOBIETA
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SZKOLNICTWO ZAWODOWE
(1)
UNIWERSYTETY TRZECIEGO WIEKU
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
1989-
(1)
Słowo kluczowe
kształcenie ustawiczne
(6)
dokształcanie
(2)
kształcenie zawodowe
(2)
nauczyciel
(2)
poradnictwo zawodowe
(2)
przygotowanie zawodowe
(2)
bezrobocie
(1)
dyskryminacja
(1)
e-learning
(1)
edukacja
(1)
edukacja dorosłych
(1)
jakość życia
(1)
kobiety
(1)
ludzie starzy
(1)
menedżer
(1)
mężczyzni
(1)
polityka społeczna
(1)
płeć
(1)
płeć kulturowa
(1)
rynek pracy
(1)
równość szans
(1)
samokształcenie
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
starzenie się społeczeństwa
(1)
szkolenie bezrobotnych
(1)
szkolenie pracowników
(1)
uniwersytet trzeciego wieku
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zapobieganie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie różnorodnością
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zawód
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy częściach.
Książka, która została przygotowana w oparciu o studia pedeutologiczne nad edukacją, jako całożyciowym doświadczeniem wprowadza czytelników w interdyscyplinarne ujęcie problematyki życia z perspektywy znaczenia edukacji, rozwoju osobowego, przemian globalnych i lokalnych w ujmowaniu rzeczywistości. Całość tomu przynosi wiele wniosków dotyczących edukacji formalnej i nieformalnej nauczycieli. Autorzy również zwracają uwagę na znaczenie doświadczeń życiowych w procesie wywoływania zmian w postrzeganiu i interpretacji rzeczywistości. Zaletą tego opracowania jest to, że nie zamyka, lecz raczej otwiera dyskusję nad edukacją ujmowaną jako całożyciowy proces. [ze Wstępu]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13852.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja opracowana w ramach projektu: Edukacja potrzebuje specjalistów! Studia podyplomowe nadające kwalifikacje do nauczania - II edycja.
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja porusza kwestie kształcenia zawodowego i ustawicznego w kontekście współczesnych potrzeb rynku. Została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich prezentuje problematykę aktualnych propozycji koncepcyjnych i interpretacyjnych związanych z problemami kształcenia zawodowego i ustawicznego. Część druga przedstawia zarówno elementy struktury procesu kształcenia zawodowego i ustawicznego, jak również jego ujęcia teoretyczne oraz jego prawidłowości. Ostatnia, trzecia część, prezentuje wybrane obszary doświadczeń w zakresie kształcenia zawodowego i ustawicznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12049.VII.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12048.VII.4 [Wypożyczalnia A], P.12047.VII.4 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.12046.VII.4 [Czytelnia A], 13171.VII.4 [Czytelnia A] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy częściach.
Monografia jest próbą zwrócenia uwagi na istotne zagadnienia działalności nauczyciela w polskiej szkole zmierzające do realizacji wymiaru europejskiego współczesnej edukacji. W związku z tym refleksja dotyczy tu między innymi dyspozycji psychicznych nauczyciela, podmiotowości w procesie edukacji, przygotowania do nauczania określonych przedmiotów, pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, kształcenia zawodowego, dostępu do informacji, działań profilaktycznych czy edukacji ustawicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13850.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Profesjonalny Pracownik Socjalny ; 3)
Bibliogr. s. 333-345.
Jedna z nielicznych książek dotycząca słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce, powstała jako rezultat kilkuletnich badań przeprowadzonych w tych instytycjach. Celem publikacji jest przedstawienie wybranych problemów wynikających z kwestii starzenia się społeczeństw, a także cech społeczno-demograficznych i ekonomicznych, charakteryzujących ludzi starszych jako zbiorowość oraz problemów starości w wymiarze indywidualnym i w funkcjonowaniu osób starszych w społeczeństwie i kulturze, przyczyniających się do ich marginalizacji. Autorka udowadnia, że przy zastosowaniu zasad profilaktyki gerontologicznej ludzie starsi mogą być efektywni, twórczy i niezależni. Ukazuje możliwości przeciwdziałania skutkom marginalizacji osób starszych poprzez ich aktywizowanie społeczne, fizyczne i intelektualne w UTW. Uniwersytety Trzeciego Wieku to instytucje, które zmieniają wizerunek seniorów w ich najbliższym otoczeniu. Obecnie tworzą już ruch społeczny ludzi starszych, coraz częściej zaznaczający swoją obecność na scenie lokalnego życia społecznego i wprowadzający seniorów do świata kultury społeczeństwa informacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12490.V.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [131]-135.
Publikacja ukazuje organizację i funkcjonowanie edukacji ustawicznej dorosłych, głównie pracowników i osób bezrobotnych w Polsce. Uchwycenie i przedstawienie zmian, jakie dokonują się w przepisach prawnych, koncepcji, warunkach społeczno-ekonomicznych i organizacyjnych w obszarze edukacji dorosłych, pozwoli lepiej zrozumieć ich znaczenie dla dalszego rozwoju i doskonalenia kształcenia ustawicznego dorosłych zarówno w wymiarze osobniczym, jak i społeczno-gospodarczym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11412.V.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15129.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again