Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Saran Jan
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Wrońska Irena
(1)
Żmigrodzki Marek
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
NAUCZANIE
(2)
NAUCZYCIELE AKADEMICCY
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
STUDENCI
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
Unia Europejska
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
kształcenie akademickie
(3)
szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Europejska
(1)
badania naukowe
(1)
cele kształcenia
(1)
formy kształcenia
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
motywacja
(1)
nauczyciel akademicki
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja pielęgniarska
(1)
pedagogika
(1)
pielęgniarstwo
(1)
polityka europejska
(1)
psychologia nauczania
(1)
studenci
(1)
szkoła wyższa
(1)
uczenie się
(1)
zasady nauczania
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie.)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Monografie WSEI.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne ujęcie problematyki studenckiej, pogłębiając izwracając uwagę na problem edukacji uczelnianej ukierunkowanej na podmiotowość studenta wraz z kontekstem sytuacyjnym nabywania przez niego kompetencji. W ten sposób powstała pozycja wydawnicza dotycząca istotnych problemów jakościowych edukacji wszkole wyższej, jak też czynników otoczenia uczelnianego ispołecznego, stanowiącego obiektywne warunki nauki studenta. Jest niewątpliwie dobrym kompendium wiedzy ofunkcjonowaniu współczesnej szkoły wyższej i tendencjach jego przemian. Wskazuje też na tkwiące wuczelniach wyższych zasoby kształtowania osobowości studenta wnawiązaniu do sugestii wynikających z raportów edukacyjnych ozasięgu transnarodowym. W sytuacji niedostatku refleksji teoretycznej i badań dotyczących szkolnictwa wyższego, niniejsza pozycja wydawnicza ma wartość szczególną, budząc refleksję nad celami i szansami kształcenia, zachęcając do dalszej dyskusji nad nabrzmiałymi dziś problemami edukacji na poziomie wyższym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12614.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 19)
Książka jest zbiorem nowoczesnej wiedzy łączącej wieloośrodkowe widzenie prezentowanych problemów. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów, w których omówiono zasady funkcjonowania Unii Europejskiej, strukturę i zasoby pielęgniarstwa europejskiego, ustawodawstwo zawodowe w krajach Unii Europejskiej, kształcenie pielęgniarek w Polsce, Holandii, Belgii, europejskie organizacje pielęgniarskie oraz badania naukowe, zawodowe zagrożenia zdrowia pielęgniarek we Wspólnocie Europejskiej, a także dowody naukowe w opiece zdrowotnej. Każdy rozdział kończy się pytaniami sprawdzającymi. Książka adresowana jest do szerokich rzesz studentów i nauczycieli akademickich poszukujących przewodnika ukazującego rozwój pielęgniarstwa w Europie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. F.1008.XVIII.2 [Wypożyczalnia B], F.1009.XVIII.2 [Wypożyczalnia B], 21857.XVIII.2 [Wypożyczalnia B], F.1010.XVIII.2 [Wypożyczalnia B], F.1007.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6125.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again