Sorting
Source
Books
(25)
Form of Work
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Status
only on-site
(24)
available
(18)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Author
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Biela Agnieszka
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bublanová Alžběta (1984- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chrabałowska Sylwia (wydawca)
(1)
Coulton Gary
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Henry Todd
(1)
Hollins Bill
(1)
Hurson Tim
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kowalczyk-Nowak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Mamica Łukasz
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Romecka Małgorzata
(1)
Róg Tomasz (filolog)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scannell Edward E
(1)
Selzerová Andrea (1984- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(1)
Szczepaniak-Kozak Anna
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Zaorska Anna
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Subject
INNOWACJE
(6)
Kreatywność
(5)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(3)
Myślenie twórcze
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
Uczniowie
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
DZIECKO
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
JĘZYKI
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kształcenie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Organizacja pracy
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Produkcja
(1)
Psychologia
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka pisania
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
TWÓRCZA DESTRUKCJA
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Twórczość
(1)
USŁUGI
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kreatywność
(25)
innowacyjność
(6)
innowacje
(4)
przedsiębiorczość
(4)
dzieci
(3)
edukacja wczesnoszkolna
(3)
strategia
(3)
twórczość
(3)
język obcy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kultura organizacyjna
(2)
motywacja
(2)
nauczyciel
(2)
organizacja
(2)
osobowość
(2)
pisanie
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
psychologia
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
biznesplan
(1)
czytanie
(1)
dystrybucja
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
efektywność
(1)
era cyfrowa
(1)
glottodydaktyka
(1)
gry
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość usług
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje interkulturowe
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kontrola
(1)
kultura organizacji
(1)
matematyka
(1)
media
(1)
muzyka
(1)
myślenie
(1)
myślenie kreatywne
(1)
myślenie twórcze
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciele
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie
(1)
plastyka
(1)
polityka innowacyjna
(1)
polityka oświatowa
(1)
pomoc psychopedagogiczna
(1)
popyt
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownicy intelektualni
(1)
produkt
(1)
projektowanie
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo rozszerzone
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
przywództwo
(1)
psychologia różnic indywidualnych
(1)
rodzice
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
ryzyko
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
stres
(1)
sukces
(1)
szkoły
(1)
temperament
(1)
transfer technologii
(1)
trening kreatywności
(1)
trudności wychowawcze
(1)
twórczość artystyczna
(1)
uczeń
(1)
uczniowie
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
usługi
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wywiad gospodarczy
(1)
wywieranie wpływu
(1)
wzrost gospodarczy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie talentami
(1)
25 results Filter
Book
In basket
(Samo Sedno)
Bibliografia, netografia na stronach 242-246.
W publikacji autorka Agnieszka Biela proponuje : - intensywny trening metodą pięciu kroków - ponad 130 ćwiczeń, które inspirują, zaskakują, denerwują i zmuszają do porzucenia strefy komfortu - podpowiedzi i wskazówki, jak pozbyć się wewnętrznego krytyka i pobudzić swój umysł do eksploracji, dedukcji, transformacji oraz poszukiwania nieoczywistych analogii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22436.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22435.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 109-112.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy. W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia: kreatywność, kreatywność organizacji, kreatywność organizacji a innowacje, metafora organizacji kreatywnej, model organizacji kreatywnej, zarządzanie organizacją kreatywną.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8081.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9442.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik dotyczy wszystkich etapów pracy nad książką. Ćwiczenia kreatywnego pisania wskazują, jak z prezentowanej wiedzy korzystać w praktyce. Zeszyt ćwiczeń dostarcza praktycznej i wszechstronnej wiedzy o twórczym pisaniu. Dopełnieniem jest część poradnika dotycząca technik pisania i właściwego doboru środków językowych. W książce znajduje się 47 ćwiczeń, ćwiczenia uzupełniające, inspirujące przykłady, pisarskie spostrzeżenia i twórcze rady.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 22449.I.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22448.I.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The accidental creative : how to be brilliant at a moment's notice.
Bibliografia na stronach 265-[268].
Każdego dnia w pracy musimy wymyślać rozwiązania dla szeregu problemów, a to wszystko pod nieustającą presją. Wszyscy wymagają natychmiastowego efektu, błyskotliwości i genialnych pomysłów na zawołanie. Kreatywność na zawołanie to idealne wsparcie w procesie tworzenia – inspirujący przewodnik po wymagającym świecie branży kreatywnej. Todd Henry pomaga rozwinąć twórczy potencjał i znaleźć więcej czasu na rzeczy, które są dla ciebie najważniejsze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22434.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22433.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
ABC kreatywności / Krzysztof J. Szmidt. - Warszawa : Difin, 2010. - 246, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
(Engram)
Bibliografia strony: 236-246.
Książka jest poradnikiem rozwoju kreatywności, jednak różni się od większości tego typu publikacji dostępnych na rynku. W odróżnieniu od tamtych, które zakładają naiwność czytelnika, obiecując mu niemal natychmiastowy efekt podniesienia swojego indeksu kreatywności, książka Krzysztofa Szmidta odnosi się do dobrze ugruntowanej wiedzy o twórczości i w tym sensie popularyzuje rzetelną wiedzę psychologiczną. Napisana jest przystępnym językiem, z dozą humoru, a zarazem widać w niej dużą erudycję autora. Znajdziemy w niej z jednej strony liczne odwołania do literatury naukowej z zakresu psychologii twórczości, z drugiej mnóstwo anegdot o wybitnych twórcach – całość bardzo przyjazna w odbiorze. Ponadto książka opatrzona jest szeregiem ciekawych ćwiczeń, które mogą stanowić punkt wyjścia w „domowym treningu kreatywnego myślenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22443.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22442.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Pracownicy Instytutu Studiów Międzynarodowych i innych jednostek Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wraz z grupą Doktorantów i Współpracowników, w ostatnich latach ukierunkowali badania naukowe na przebieg, przejawy i różnorodne konsekwencje obecnej rewolucji cyfrowej. Analiza tych przełomowych i wielopłaszczyznowych przemian - w ujęciu zmodernizowanej koncepcji twórczej destrukcji J.A. Schumpetera - stwarza też dalsze możliwości badawcze w zakresie pobudzania kreatywności i innowacyjności różnych podmiotów w celu zwiększania korzyści ekonomicznych i społecznych. Wspieranie zdolności innowacyjnych na różnych poziomach aktywności ludzi i grup podmiotów gospodarczych staje się ważnym zadaniem polityki publicznej w dobie rewolucji cyfrowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14744.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15478.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Publiczne / Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Katedra Gospodarki i Administracji Publicznej)
Bibliogr. przy rozdz.
We współczesnym świecie rośnie znaczenie innowacyjności jako głównego czynnika przewagi konkurencyjnej. Coraz większa jest zatem rola polityki innowacyjnej, która staje się jednym z najważniejszych narzędzi stymulowania rozwoju. W książce przedstawiono istotę innowacyjności i polityki innowacyjnej, wpływ innowacji na rozwój gospodarczy, metodykę pomiaru działalności innowacyjnej, instrumenty polityki innowacyjnej i ich klasyfikacje, narodowy i regionalny system innowacji, znaczenia miast w kreowaniu innowacyjności oraz rozwoju regionalnego i lokalnego, instytucjonalny wymiar polityki innowacyjnej. Wiele miejsca poświęcono w niej także ochronie własności intelektualnej oraz przemysłom kreatywnym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14477 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14476.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15404.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie i praktyki sprawnego działania : Lean, Six Sigma i inne / Adam Hamrol. - Wydanie II - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 501 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia na stronach 493-496. Indeks.
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany. Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak lean management – dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, kaizen – ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię six sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach z polskich przedsiębiorstw co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18356.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20843.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20842.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: Think Better : an Innovator's Guide to Productive Thinking
Książka powstała jako efekt wieloletnich badań nad zjawiskiem kreatywności i metodami poprawiania sprawności umysłu, stosowanymi między innymi przez NASA. Jest to podręcznik produktywnego myślenia, który pozwoli w sposób zdyscyplinowany i powtarzalny generować większą liczbę lepszych pomysłów w krótszym czasie. Na końcu książki znajduje się słowniczek z terminologią produktywnego myślenia i kluczowymi narzędziami, a także przykład zastosowania Modelu Produktywnego Myślenia w praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10759.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Szkoła przyjazna kreatywności : czynniki sukcesu / Jan Fizlagić. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 258 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykres ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 224-235.
Szkoła przyjazna kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć. Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce, nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22593.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22592.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 211-224.
Niniejsza monografia z dziedziny językoznawstwa stosowanego omawia zagadnienie kreatywności w odniesieniu do dydaktyki języków obcych. Kreatywność, rozumiana jako pomysły nowe, oryginalne i użyteczne, rozpatrywana jest z perspektywy kompetencji nauczycielskich, dyspozycji uczniowskich oraz właściwości samego języka. Podstawowym założeniem prezentowanym w tej publikacji jest uznanie, że kreatywność jest cechą, którą można rozwijać, i która może wspierać proces nauki języka obcego. Autor dowodzi, że stymulowanie twórczego myślenia uczniów i nauczycieli nie musi wiązać się z wybitnymi odkryciami, ale że możliwe jest bycie kreatywnym w codziennych, rutynowych czynnościach związanych z nauką języka obcego. Przykładem na to jak rozwijać uczniowską kreatywność jest zaprezentowany w tej książce autorski model treningu kreatywności na lekcji języka obcego. Zgromadzone w tej książce informacje dowodzą, że taki trening jest możliwy już od pierwszych etapów edukacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18898.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej międzykulturowej bazie danych, dzięki czemu Czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10965.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9240.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10916.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Rozważania podjęte przez autorów w publikacji stanowią autorskie podejście do wybranych aspektów diagnozy edukacyjnej w zakresie wczesnego rozwoju dziecka oraz praktyki wczesnej edukacji. Przedstawione propozycje tematyczne zawierają zagadnienia wczesnej diagnozy rozwojowej, zabawy jako propozycji wspierającej rozwój dziecka a także tematy z obszaru związanego z kreatywnością nauczyciela jako niezbędnej kompetencji w pracy z uczniem. Podjęte tematy są jedynie próbą zwrócenia uwagi na wciąż istotne aspekty w realizacji podmiotowej roli ucznia, a także w projektowaniu i zarządzaniu różnorodnością w przestrzeni edukacyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18522.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 666-730. Indeksy.
"Psychologia różnic indywidualnych" jest pierwszym polskim podręcznikiem z tej dyscypliny psychologii. Autor ujmuje różnice indywidualne w kategoriach względnie stałych i typowych dla jednostki tendencji i możliwości, mających status cechy. Te pierwsze wyrażają się w określonych zachowaniach i reakcjach. Dotyczy to osobowości, w tym temperamentu, oraz stylów poznawczych i stylów radzenia sobie ze stresem
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14449.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15357.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niektórych pracach.
"Niniejsza monografia pokazuje, że interkulturowość na stałe zagościła w dydaktyce języków obcych na różnych poziomach nauczania. Celem tej monografii jest przede wszystkim podzielenie się praktycznymi doświadczeniami i refleksjami dotyczącymi dydaktyki języków obcych oraz odniesienie się do najnowszych trebdów w szeroko rozumianym językoznawstwie stosowanym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień interkulturowości, kreatywności i refleksyjności." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13522.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik zawiera zestawienie podstawowych metod zarządzania, czyli pewnych usystematyzowanych sposobów postępowania w obliczu konkretnych problemów kierowniczych, które to sposoby mogą charakteryzować się różnym stopniem szczegółowości. Celem opracowania jest ukazanie możliwie pełnego obrazu wykorzystywanych współcześnie metod zarządzania. Zaproponowany wybór obejmuje zarówno rozwiązania tradycyjne, ugruntowane w teorii i praktyce, jak i najnowsze propozycje. Wyraźny akcent położono na metody odnoszące się do tzw. miękkich czynników zarządzania, m.in. kreatywności, komunikacji i stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12800.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. W podręczniku omówiono m.in.: cele zarządzania wiedzą, transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej, pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy, pomiar i wycenę zasobów wiedzy, systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą, zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13145.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy pracach.
Tom 18 serii "Edukacja małego dziecka", zatytułowany "Wsparcie pedagogiczne w trudnych sytuacjach społecznych i edukacyjnych", prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Tym   zagadnieniom   w   głównej   mierze   poświęcony   został   aktualny 18 tom „Edukacji małego dziecka”, w którym autorzy poszczególnych tekstów zwrócili szczególną uwagę na następujące kwestie: kategorie zmarginalizowane i nieobecne w edukacji małego dziecka; wsparcie psychologiczne i pedagogiczne dzieci, nauczycieli i rodziców w trudnych sytuacjach społecznych i edukacyjnych; zmiany we współczesnej edukacji małego dziecka – w tym na sytuację dziecka i nauczyciela w procesie oceniania i jego psychospołeczne konsekwencje; - zmiany społeczne warunkujące przekształcenia w instytucjach wspierających rozwój i wychowanie małych dzieci; twórczość i kreatywność jako niezbędne komponenty warunkujące prawidłowy, całościowy rozwój dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22663.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again