Sorting
Source
Books
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Status
available
(10)
only on-site
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Dryl Wioleta
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Niestrój Roman
(1)
Styś Aniela
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
MARKETING
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Marketing
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kontrola marketingowa
(7)
plan marketingowy
(5)
dystrybucja
(3)
marketing
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
strategia marketingowa
(3)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
produkt
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
analiza SWOT
(1)
audyt
(1)
audyt marketingowy
(1)
badania marketingowe
(1)
cena
(1)
klient
(1)
konflikt
(1)
marketing relacji
(1)
marketing usług
(1)
marketing-mix
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie strategiczne
(1)
promocja
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
reklama
(1)
segmentacja rynku
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9890.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11483.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2. - Warszawa - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowszą próbę przedstawienia problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawiązuje do klasycznego układu funkcji zarządzania, przy uwzględnieniu podejścia charakterystycznego dla koncepcji zarządzania strategicznego. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów zarządzania i marketingu, a także menedżerów i specjalistów zatrudnionych w służbach marketingowych przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-404.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podręcznika na temat strategicznego planowania marketingowego, będącego podstawowym zadaniem menedżerów. Obejmuje ono bowiem zarówno wybór rynków, na których przedsiębiorstwo będzie konkurować, jak i ustalenie sposobu osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W książce został przedstawiony w jasny i wyczerpujący sposób proces planowania strategicznego współczesnego przedsiębiorstwa. Przedstawiając zasady oraz techniki opracowywania i realizacji planów marketingowych, autorzy podają studia przypadków, będące opisem sytuacji decyzyjnych występujących w praktyce. Umożliwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwiązywania konkretnych problemów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1738 [Magazyn 1], 2919 [Magazyn 2], P.1739 [Magazyn 1], P.2960 [Magazyn 1], P.2961 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1737.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1492.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 215-219. Indeks.
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i dla studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8720 [Magazyn 1], P.8719 [Magazyn 1], P.8724 [Magazyn 1], P.7469 [Magazyn 1], P.8718 [Magazyn 1], P.8723 [Magazyn 1], P.8722 [Magazyn 1], P.8721 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10194.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8471.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4524.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13202.IX.16 [Magazyn 1], P.12088.IX.16 [Magazyn 1], P.12089 [Magazyn 1] (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again