Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Dejnaka Agnieszka
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Niezgoda Dionizy
(1)
Parlińska Maria
(1)
Rzęchowski Jerzy
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
INFORMACJA GOSPODARCZA
(2)
RYNEK
(2)
AGROBIZNES
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
INFORMACJA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ROLNICTWO
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
informacja rynkowa
(4)
Internet
(1)
decyzje zakupowe
(1)
ekonomika informacji
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
informacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność gospodarki
(1)
konsument
(1)
reklama
(1)
zarządzanie informacją
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe i Monografie / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego = Treatises and Monographs ISSN 0239-8613 ; 343)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 121-126.
Głównym celem pracy było zbadanie praktyki informacyjnej na rynkach hurtowych i oczekiwań producentów rolnych korzystających z ich usług oraz wskazanie problemów, jakie muszą pokonywać uczestnicy rynku dla zdobycia pełnej informacji o procesach tam zachodzących. Badania te przeprowadzono na bazie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach i Wielkopolskiej Gildii Rolno - Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. W tym problemie oddzielnie rozpatrzono dwa zagadnienia: ocenę systemów dystrybucji informacji na wyżej wymienionych rynkach oraz ocenę oczekiwań odbiorców informacji dystrybuowanej przez te rynki. Badania udowadniają, że praktyka gospodarowania informacją na rynkach hurtowych w Polsce wykazuje asymetrię oraz, że wdrożenie nowoczesnych metod gospodarowania informacją przez producentów rolnych wymaga wcześniejszych dostosowań w zakresie nowych technologii. Zmienia się także rola rynku hurtowego, który przestaje być wyłącznie miejscem sprzedaży produktów, w kierunku zwiększenia oferty o szereg wartości dodanych, w tym również gromadzenia, opracowywania i publikowania informacji pożądanych przez podmioty rynkowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9925.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przez informację rynkową rozumie się wiadomość pochodzącą od nabywców lub konkurtentów oferty handlowej przedsiębiorstwa lub gospodarstwa występującego w roli sprzedawcy, która przyczynia się do zmniejszenia w nim nieokreśloności wyboru, działania lub oceny. Oznacza to zarazem, iż za podstawowy warunek osiągnięcia sukcesu oczekiwanego przez kierownictwo przedsiebiorstwa lub gospodarstwa uznaje się poprawny przekaz i adekwatne do potrzeb przetworzenie informacji rynkowej. W zaprezentowanych na konferencji referatach i wystąpieniach autorzy podjęli wiele wycinkowych zagadnień służacych lepszemu poznaniu rzeczywistości gospodarczej w oparciu o system informacji tworzonej przez posiadające osobowość prawną podmioty gospodarcze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2373.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 169-175. Indeks.
Publikacja zawiera kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i porponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiając uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują sie na takich zagadnieniach, jak: informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, modele zarządzania informacją rynkową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11261.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12353.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem książki są procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego. W części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II problemy decyzyjne. Publikacja umożliwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynków.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again