Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
unknown
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Sawicka Krystyna
(1)
Sobierańska Dorota
(1)
Swoboda Ewa
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Zielińska Ewa (pedagog)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Studenci
(1)
Subject
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(2)
DZIECKO
(1)
Edukacja matematyczna
(1)
Matematyka
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
Słowo kluczowe
edukacja matematyczna
(4)
edukacja przyrodnicza
(2)
pedagogika wczesnoszkolna
(2)
ADHD
(1)
asertywność
(1)
czytanie
(1)
dzieci
(1)
edukacja artystyczna
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dzieci
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
liczenie
(1)
logopedia
(1)
muzykoterapia
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie wspomagane komputerowo
(1)
nauczyciele
(1)
pisanie
(1)
rodzice
(1)
rówieśnicy
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
4 results Filter
Book
In basket
W niniejszym opracowaniu autorzy odnoszą się do zagadnień, które od lat wchodzą w zakres edukacji matematycznej w edukacji wczesnoszkolnej. Wszystkie są ujęte w podstawie programowej kształcenia ogólnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23693.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł.: Bliżej przedszkola.
Bibliografia strony: 247-254.
Książka została opracowana w oparciu o badania naukowe, korzystając z szerokiej wiedzy pedagogicznej z ostatnich dwudziestu lat. Pomaga w zrozumieniu, co należy rozwijać w dziecięcym umyśle, by dziecko łatwiej przyswajało wiedzę, a także jak należy uczyć, by dzieci mogły usprawniać swoje umiejętności matematyczne. Zawarte w niej wskazówki ułatwiają nauczycielom realizację programu nauczania w sprawny oraz dobrze zorganizowany sposób. Książka daje możliwość podniesienia jakości prowadzonych zajęć, a także dodatkowego zainteresowania dziecka matematyką.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22569.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22568.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [321].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 6 zawiera zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Pracę otwiera część, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie wczesnodziecięcej nauki czytania, wspomagania rozwoju mowy małego dziecka przez piosenkę, literaturę dziecięcą (bajkę i baśń), swobodną twórczość literacką czy naukę języków obcych. W kolejnej części zawarto opracowania nawiązujące w swych założeniach do koncepcji dyskursu szkolnego, zgodnie z którą rozwiązywanie różnego typu zadań, w tym także matematycznych, oparte na komunikacji między dziećmi oraz między dziećmi i nauczycielem może w znaczący sposób poprawić jakość i szybkość nabywania przez nie umiejętności i wiadomości. Trzecia część obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności artystycznej dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym ľ muzycznej, ludowej czy teatralnej, z uwzględnieniem rozwiązań i doświadczeń zagranicznych. Tom zamyka część, w której autorzy wskazują na konieczność nauczania wspomaganego komputerowo w przedszkolu i niższych klasach szkoły podstawowej, mogącego stać się swoistą szansą w procesie wspierania rozwoju zarówno dzieci zdrowych, jak i ich niepełnosprawnych rówieśników oraz przedstawiają różne ograniczenia i bariery związane z tą formą edukacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14442.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
"Problematyka przedstawianego tomu jest różnorodna, zarówno pod względem tematyki badawczej, jak i przyjętych założeń metodologicznych. Mamy do czynienia z tekstami przeglądowymi, badawczymi i teoretyczno-praktycznymi. Wskazuje to na wielość możliwych do podjęcia zagadnień, będących konsekwencją refleksji nad teoriami pedagogicznymi i praktyką edukacyjną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Celem tego tomu jest zabranie głosu w nieustającej dyskusji nad wybranymi zagadnieniami konstruujacymi aktualny i przyszłościowy dyskurs społeczny dotyczący uczenia się, rozwoju dzieci mających własne prawa obywatelskie, oferowanej im edukacji w instytucji przedszkolnej i szkolnej." (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12252.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13378.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again