Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Cisek Marcin
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Bekas Robert
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Motyl Piotr
(1)
Motyl Piotr (marketing)
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Panek Sławomir
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogala Barbara
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Spławski Michał
(1)
Starzykiewicz Dawid
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stępa Maciej
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szmajda Mirosław
(1)
Szwarc Natalia
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Trader21
(1)
Trzupek Justyna
(1)
Wajdzik Joanna
(1)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(1)
Winkiel Mikołaj
(1)
Wiszowaty Damian
(1)
Wisłocka Izabela
(1)
Wsół Marcin
(1)
Łuczyńska Dagmara
(1)
Łukiańczyk Marcin
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Handel elektroniczny
(2)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
e-biznes
(2)
e-klient
(2)
e-marketing
(2)
sklep internetowy
(2)
usługi online
(2)
bhp
(1)
e-sprzedaż
(1)
platforma aukcyjna
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Author
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Jankowski Marek Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Tomczyk Tomek Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Stępa Maciej Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof Autor Mielczarek Paweł Autor Motyl Piotr Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Piotr Autor Tkaczyk Paweł Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Genre/Form
Indeks.
Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20395.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.145.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again