Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Proza
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olszański Leszek
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
INTERNET
(2)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
dziennikarstwo internetowe
(4)
Facebook
(1)
Internet
(1)
Twitter
(1)
blog
(1)
dziennikarstwo
(1)
dziennikarstwo obywatelskie
(1)
dziennikarstwo prasowe
(1)
komunikacja społeczna
(1)
media elektroniczne
(1)
media masowe
(1)
prawo prasowe
(1)
rzeczywistość medialna
(1)
telewizja
(1)
tweet
(1)
webwriting
(1)
środki masowego przekazu
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
We wrześniu nakładem wydawnictwa Astrum na rynku ukazała się książka naszego dziennikarza, Jarosława Ściślaka. Jest on autorem pozycji zatytułowanej "Jak zostać dziennikarzem", traktującej o pierwszych krokach w wymienionym zawodzie. Na treść książki składają się wymyślone specjalnie na jej potrzeby konkretne przykłady, dzięki którym stawiający pierwsze kroki w dziennikarstwie mogą zapoznać się z praktyczną stroną zawodu. Oprócz dużej ilości przykładów i ćwiczeń, w książce znajdziemy także teorię, która przybliży wiele aspektów wielkiej przygody, jaką jest dziennikarstwo.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17993.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19566.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19565.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 193, [7] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dedykowana wszystkim, zajmującym się webwritingiem - pisaniem tekstów dla Internetu. Autorka omawia podstawy funkcjonalności stron internetowych, pokazuje, jak pisać internetowe teksty dziennikarskie, perswazyjne e-maile oraz zoptymalizować tekst pod kątem wyszukiwarek. Nowością w tym wydaniu książki jest rozdział o pisaniu tweetów, gdyż portale społecznościowe to nowe wyzwanie dla webwritera. Dodatkowo książka zawiera prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystano autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13989.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14850.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Media i dziennikarstwo internetowe / Leszek Olszański. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2012. - 328 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie.)
Bibliogr., netogr. s. 313-315. Indeks.
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz – tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14780.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15519.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; poz. 76)
Bibliogr. przy pracach.
Niezwykle ważnym polem badań jest funkcja nowych mediów w polityce i w kształtowaniu medialnego obrazu życia politycznego w kraju i za granicą; rola telewizji i internetu w kreowaniu postaw politycznych, zachowań obywatelskich i decyzji wyborczych. Warto także wspomnieć o zmieniającej się pozycji dziennikarstwa wobec nowych mediów, zauważyć fenomen dziennikarstwa obywatelskiego, blogosferę i kulturę "blo-gersów", zagadnienie autentyczności, atrakcyjności, reprezentatywności przekazu w kulturze newsa i powiększającego się obszaru działalności oddolnej. Tom ten obejmuje wybrane, ale i kluczowe zagadnienia związane z nowymi mediami. Referaty zostały zgrupowane w czterech działach tematycznych: "Współczesna rzeczywistość medialna: wybrane zjawiska", "Kultura partycypacji", "Na małym i dużym ekranie" oraz "Wokół komputera i internetu".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11169.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12192.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again