Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowak Jakub (1981- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Słowo kluczowe
debata publiczna
(2)
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
demokracja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja polityczna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
media masowe
(1)
nowe media
(1)
platforma Moodle
(1)
reklama
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 241-262. Indeks.
Autor analizuje kierunki i zakres oddziaływania nowych mediów na poszczególne wymiary aktywności obywatelskiej. Udowadnia, że istnieją w tym obszarze zmiany zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Wskazuje, że proces rozwoju i upowszechniania nowych mediów skutkuje aktywną, innowacyjną adaptacją nowych technologii jako narzędzi aktywności obywatelskiej. Książka wnosi wiele nowego do dotychczasowego stanu wiedzy o roli Internetu w życiu obywateli, zwłaszcza w kontekście ich aktywności społeczno-politycznej. Praca ma charakter politologiczno-medioznawczy, w związku z czym powinna zainteresować zarówno naukowców, jak i studentów obydwu dyscyplin.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 15523.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again