Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Chu-Carroll Mark C
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
GOOGLE APP ENGINE
(1)
Marketing
(1)
PRZETWARZANIE w CHMURZE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
chmura obliczeniowa
(2)
Google App Engine
(1)
big data
(1)
cyfryzacja
(1)
e-marketing
(1)
marketing
(1)
media społecznościowe
(1)
przetwarzanie w chmurze
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
technologie informacyjno-komunikacyjne
(1)
technologie marketingowe
(1)
transformacja cyfrowa
(1)
wirtualna rzeczywistość
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Baza Programisty)
Tyt. oryg.: Code in the cloud : programming Google App Engine, 2011.
Indeks.
Książka przedstawia tajniki korzystania z chmury Google App Engine - jej potencjał, monitorowanie użycia zasobów przez aplikację oraz jak zastosować wbudowane mechanizmy bezpieczeństwa. Autor skupia się na najważniejszych aspektach tworzenia aplikacji dla Google App Engine : zarządzania danymi w Google App Engine, wykorzystania usług GAE do logowania użytkowników, organizację kodu dla Google App Engine, tworzenie usług. Jest to idealna pozycja dla wszystkich programistów języków Java i Python, chcących wykorzystać możliwości i elastyczność rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej Google App Engine.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13020.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again