Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Widelska Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
INNOWACJE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
TURYSTYKA
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
biznes turystyczny
(3)
globalizacja
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
konkurencyjność
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
polityka turystyczna
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 227-235.
We wzroście atrakcyjności turystycznej Polski najważniejszym aktualnie wyzwaniem jest innowacyjność produktów i firm turystycznych kształtowanej we współpracujących regionach. Książka Innowacje w turystyce adresowana jest do akademików, studentów menadżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14451.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15359.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 171-177, netogr. s. [178].
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce. Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13652.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14671.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again