Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Anuszewska Izabella
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
RYNEK
(1)
Słowo kluczowe
badania opinii
(1)
badania rynkowe
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing
(1)
planowanie marketingowe
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Książka to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadność wykorzystania badań rynkowych w perspektywie produktowej, sprzedażowej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada też na kokretne pytania, m.in.: jak badać potencjał rynku, jak wyznaczać elastyczność cenową, jak oceniać kondycję marki, jakimi sposobami badać skuteczność reklamy, na czym polegają badania mediów oraz jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again