Sorting
Source
Books
(23)
Form of Work
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(28)
only on-site
(13)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Author
Górczyński Robert
(3)
Meryk Radosław
(2)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(2)
Ableson W. Frank
(1)
Al Zabir Omar
(1)
Atanasov Emil
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Collins Charles
(1)
Conder Shane (1975- )
(1)
Darcey Lauren (1977- )
(1)
Freeman Adam
(1)
Galpin Michael D
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Gugger Sylvain
(1)
Gundecha Unmesh
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hoekman Robert
(1)
Hoffman Andrew
(1)
Howard Jeremy (informatyk)
(1)
Iliescu Ovidiu
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jepson Brian (1967- )
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
King Chris
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kotuła Sebastian Dawid
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Lamża Aleksander
(1)
MacLean Dave
(1)
Matulewski Jacek
(1)
Nahavandipoor Vandad
(1)
Nowak Michał
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sen Robi
(1)
Stark Jonathan (1968-)
(1)
Troelsen Andrew W
(1)
Turowski Bartosz
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Zarańska Katarzyna
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zborowski Marek
(1)
Ślązak Emil
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Audience Group
Programiści
(2)
Poziom podstawowy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ANDROID (system operacyjny)
(5)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(5)
Programowanie (informatyka)
(3)
SYSTEMY OPERACYJNE
(3)
APLIKACJE INTERNETOWE
(2)
Aplikacja internetowa
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
J2ME
(2)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(2)
.NET
(1)
ASP.NET
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
C#
(1)
C# (język programowania)
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Deep learning
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Google Analytics
(1)
HTML
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
(1)
IOS
(1)
Innowacje
(1)
JAVA (język programowania)
(1)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
Programy komputerowe
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE SIECIOWE
(1)
Swift (język programowania)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
WINDOWS
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(9)
Podręcznik
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
aplikacja internetowa
(14)
programowanie
(8)
urządzenia mobilne
(7)
Android
(6)
aplikacja
(6)
C#
(3)
telefon komórkowy
(3)
ASP.NET
(2)
J2ME
(2)
Java
(2)
aplikacja mobilna
(2)
iOS
(2)
mobilny system operacyjny
(2)
oprogramowanie
(2)
projektowanie
(2)
CSS
(1)
Google Analytics
(1)
HTML
(1)
JavaScript
(1)
Selenium WebDriver
(1)
Swift
(1)
TypeScript
(1)
WPF
(1)
Windows
(1)
Windows Mobile
(1)
XAML
(1)
XML
(1)
Xcode
(1)
aplikacja fastai
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bankowość internetowa
(1)
bankowość mobilna
(1)
bankowość społecznościowa
(1)
bezpieczeństwo oprogramowania
(1)
deep learning
(1)
e-handel
(1)
e-marketing
(1)
etyka danych
(1)
framework
(1)
gra internetowa
(1)
gra komputerowa
(1)
grafika 3D
(1)
innowacyjność
(1)
interfejs
(1)
języki programowania
(1)
open source
(1)
oprogramowanie open source
(1)
platforma.NET
(1)
portal internetowy
(1)
projekty
(1)
smartfon
(1)
strona WWW
(1)
system operacyjny
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
testy
(1)
23 results Filter
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 156.)
Bibliogr. s. 155-[168].
W XXI w. jednym z prężniej rozwijanych i rozwijających się sektorów w branży IT jest open source. Choć coraz częściej obecne są w sferach aktywności ludzkiej, to jednak wciąż mało poznane. Na rodzimym gruncie informatologii brak było do tej pory opracowania przybliżającego w przystępny sposób tę problematykę. Praca napisana została przez humanistę - bibliologa i informatologa - z myślą o/i z przeznaczeniem dla humanistów i bibliotekarzy, zwłaszcza tych o zainteresowaniach informatycznych i informatologicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 15672.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł.: Gotowe rozwiązania i przykłady aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch.
Indeks.
Książka pokazuje, jak sobie poradzić z codziennymi problemami w trakcie tworzenia aplikacji dla iOS-a. Dzięki niej Czytelnik nauczy się stosować setki technik z zakresu tworzenia oprogramowania na platformie iOS oraz pokona wiele uciążliwych problemów, które pojawiają się podczas tworzenia aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch. Dowie się, jak zaimplementować procedurę rozpoznawania gestów, odtwarzania plików audio i wideo oraz wybierania konkretnych kontaktów i grup z książki adresowej. Ponadto znajdzie gotowe do wdrożenia przykłady, korzystające z wielowątkowości, geolokalizacji i aparatu fotograficznego. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób tworzących oprogramowanie dla platformy iOS.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13743.XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21307.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21306.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
W książce omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń (m.in. GPS, telefon komórkowy) działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Czytelnik znajdzie tu omówienie wszystkich aspektów pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Znajdzie tu również informacje o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13044 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13043.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12670.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Finanse)
Bibliografia, netografia na stronach 155-159. Indeks.
W ostatnich kilku latach obserwuje się bardzo szerokie wykorzystanie technologii informatycznych w świadczeniu usług bankowych. W szybkim tempie rozwija się tradycyjna bankowość internetowa, w ramach której pojawiło się szereg nowości. Szczególnie dynamicznie rośnie wykorzystanie smartfonów, a wraz z nim na pierwszy plan wysuwa się tzw. bankowość mobilna. Autorzy publikacji szczególną uwagę zwracają na najnowsze tendencje, tj. na Bank Web 2.0 oraz Bank Web 3.0. Liczba użytkowników tych nowych systemów ciągle rośnie, ułatwiają bowiem znacząco korzystanie z usług bankowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17327 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17833.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17832.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg. Android in action, 2011.
Indeks.
Doskonała książka dla wszystkich programistów, którym marzy się tworzenie własnych aplikacji dla robiącego oszałamiającą karierę systemu. Choć ta książka nie jest przeznaczona dla początkujących, zawiera wszystkie informacje potrzebne osobom, dla których Android jest całkowicie nowym środowiskiem. Można w niej znaleźć instrukcje niezbędne do szybkiego zorientowania się w architekturze tej platformy oraz sposobie jej działania, co pozwoli sprawnie rozpocząć pracę w tym środowisku. Pozostałe rozdziały to już czysta frajda programowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13007.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14126.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają użytkownikom personalizowanie stron, a także agregowanie danych z różnych źródeł. Wszystko to sprawia, że są doskonałymi serwisami korporacyjnymi i należą do najefektywniejszych aplikacji sieciowych. Zastosowanie mechanizmów AJAX pozwala na udostępnienie interaktywnego i rozbudowanego interfejsu, działającego znacznie szybciej i bardziej wydajnie niż w tradycyjnych serwisach. Natomiast wykorzystanie widżetów (komponentów typu plag-and-play) zapewnia przejrzystość architektury portalu i łatwość jego rozbudowy, ponieważ są one opracowywane niezależnie od warstwy rdzeniowej systemu. Książka "ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0" zawiera opis najnowszych metod i technologii projektowania oraz budowy portali z wykorzystaniem platformy ASP.NET i środowiska ASP.NET AJAX. W podręczniku przedstawiono także praktyczne rozwiązania problemów związanych z projektowaniem, wdrażaniem, utrzymaniem, a także skalowaniem i usprawnianiem serwisu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10825 [Magazyn 2], P.9148 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Learn Swift by building applications : explore Swift programming trough iOS development.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Jeśli jesteś początkującym programistą i postanowiłeś nauczyć się rzetelnego programowania aplikacji mobilnych dla iOS, to książka dla Ciebie. Znajdziesz w niej przystępne wprowadzenie do koncepcji programowania oraz podstawy języka Swift. Przećwiczysz tworzenie aplikacji mobilnych na platformie iOS. Dowiesz się, jak tworzyć interfejs użytkownika za pomocą plików typu storyboard w Xcode, a także jak pobierać i wyświetlać obrazy oraz zapisywać i wczytywać informacje w trakcie różnych sesji pracy z aplikacją. Nauczysz się korzystać z menedżera zależności CocoaPods i przekonasz się, jak bardzo jest użyteczny. Poznasz kilka przydatnych bibliotek open source do szybkiego tworzenia oprogramowania, dowiesz się też, jak opracowywać aplikacje pobierające informacje i zasoby z chmury.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21283.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21282.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13727.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14724.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg.: Android wireless application development, 2011.
Indeks.
Podręcznik zawiera wszystko, co potrzebne do tworzenia, wdrażania i sprzedawania aplikacji na urządzenia przenośne działające pod kontrolą najnowszych wersji Androida. Autorzy przedstawiają wszystkie etapy tego procesu: pomysł, projektowanie, pisanie kodu, testowanie, pakowanie i rozpowszechnianie aplikacji. Czytelnik pozna doskonale specyfikację platformy Android, podstawowe zasady efektywnego projektowania aplikacji na nią przeznaczonych oraz najlepsze praktyki związane z tworzeniem wygodnych interfejsów użytkownika. Znajdzie tu także wyczerpujące opisy wszystkich kluczowych interfejsów programistycznych: do obsługi składowania danych, komunikacji sieciowej, obsługi rozmów telefonicznych, usług lokalizacyjnych, multimediów, grafiki 3D oraz opcjonalnych komponentów sprzętowych. Oprócz tego książka została uzupełniona praktycznymi sztuczkami, które pozwolą zaoszczędzić sporo cennego czasu i uniknąć wielu niepotrzebnych pułapek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13006.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14125.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W książce między innymi: przygotowanie środowiska pracy i potrzebne narzędzia, solidne podstawy TypeScriptu, tworzenie kodu TypeScriptu działającego po stronie klienta i po stronie serwera, rozbudowa i modyfikowanie aplikacji napisanych w TypeScripcie, testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. E.160.XV.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej książce przedstawiono zaawansowane techniki testowania aplikacji internetowych za pomocą Selenium Web Driver i pokrewnych narzędzi. Zaprezentowano skuteczne i efektywne metodyki testowania aplikacji przeznaczonych dla komputerów stacjonarnych, przeglądarek mobilnych i działających w środowisku rozproszonym. Opisano tu również wzorce projektowe, takie jak testy bazujące na danych, obiekty stron i mapy obiektów. Przedstawiono techniki rozszerzania frameworka Selenium i dostosowywania go do szczególnych działań. W książce zaprezentowano ponad 80 receptur, które z pewnością okażą się przydatne podczas automatyzacji testów aplikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.159.X.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Niniejsza książka stanowi przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku Czytelnik dowie się, jak skonfigurować środowisko produkcyjne oraz pozna strukturę i elementy składowe aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały omawiają tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych, efektywne korzystanie z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzenie widgetów i podłączanie się do zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11470 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12708.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Designing the Moment : Web Interface Design Concepts in Action.
Książka "Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych" zawiera krytyczną ocenę wszystkich elementów strony z punktu widzenia jej użytkownika. Jednocześnie zaś oferuje gotowy zestaw praktycznych rad i niezbędnych wskazówek. Każda czynność, którą użytkownik chce wykonać na stronie internetowej, została tu potraktowana i rozpatrzona jako chwila. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się, jak krok po kroku tworzyć perfekcyjne projekty oraz przyjazne w obsłudze i intuicyjne strony WWW, bez względu na stopień ich skomplikowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8778.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10258.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka systematyzuje wiedzę dotyczącą ataków hakerskich i technik zabezpieczania przed nimi aplikacji internetowych. Autor dogłębnie opisuje metody ataków na poziomie kodu i architektury systemu. Sporo uwagi poświęca eksperckim technikom prowadzenia rekonesansów, dzięki którym nawet bez wiedzy o strukturze i kodzie aplikacji można samodzielnie zrozumieć sposób jej działania i zidentyfikować wrażliwe punkty systemu. Następnie omawia różne techniki ataków, począwszy od łamania zwykłych zabezpieczeń, a skończywszy na metodach obchodzenia zaawansowanych mechanizmów obronnych. Kolejne rozdziały dotyczą zapobiegania włamaniom do systemu. Jednym z ciekawszych zagadnień jest ocena kompromisu pomiędzy zapewnieniem akceptowalnego poziomu bezpieczeństwa a kosztami i wydajnością użytkowania aplikacji. Poszczególne zagadnienia zostały ujęte w ciekawy sposób i przedstawione z kilku różnych punktów widzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21089.XV.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21088.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W książce także ISBN oryginału.
Oto praktyczny i przystępny przewodnik po koncepcjach uczenia głębokiego, napisany tak, aby ułatwić zrozumienie najnowszych technik w tej dziedzinie bez znajomości wyższej matematyki. Książka daje znakomite podstawy uczenia głębokiego, a następnie stopniowo wprowadza zagadnienia sposobu działania modeli, ich budowy i trenowania. Pokazano w niej również praktyczne techniki przekształcania modeli w działające aplikacje. Znalazło się tu mnóstwo wskazówek ułatwiających poprawianie dokładności, szybkości i niezawodności modeli. Nie zabrakło też informacji o najlepszych sposobach wdrażania od podstaw algorytmów uczenia głębokiego i stosowaniu ich w najnowocześniejszych rozwiązaniach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21103.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21102.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Pro Java ME apps, 2011.
Indeks.
Książka omawia wszystkie zagadnienia związane z profesjonalnym wytwarzaniem aplikacji dla platformy Java ME. W trakcie lektury czytelnik dowie się, jak podzielić aplikację na moduły nadające się do ponownego użycia, jak utrwalać dane oraz jak testować kod. Ponadto opanuje techniki optymalizacji kodu, tworzenia atrakcyjnego interfejsu użytkownika oraz rysowania zaawansowanych komponentów graficznych. Na sam koniec będzie mógł zapoznać się z wizją przyszłości dla platformy Java ME, która mimo inwazji platform Android, iOS i Windows Phone wcale nie jest taka ponura.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13024.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
J2ME : praktyczne projekty / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 266 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
"J2ME. Praktyczne projekty" to przydatny przewodnik po zaawansowanych zagadnieniach, związanych z tworzeniem różnego rodzaju aplikacji mobilnych przy użyciu środowiska Java. Autor pokrótce przedstawia w nim podstawowe informacje na temat projektowania i kodowania programów działających na urządzeniach przenośnych, aby szybko przejść do konkretnych przykładów zastosowania zdobytej wiedzy. Dzięki nim czytelnik nauczy się tworzyć gry, aplikacje komunikacyjne, programy multimedialne i narzędzia GPS.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13023 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13022.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again