Kultura popularna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
May Elaine Tyler
(1)
Storey John 1950-
(1)
Wagnleitner Reinhold 1949-
(1)
Widota Andrzej
(1)
Zdrada Damian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Anglia
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
Język
angielski
(3)
polski
(1)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Kultura popularna
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
popular culture
(3)
Andy Warhol
(1)
United States
(1)
art
(1)
civilization
(1)
culture
(1)
diagnoza
(1)
gender
(1)
linguistics
(1)
marxism
(1)
postmodernism
(1)
psychoanalysis
(1)
psychoterapia
(1)
racism
(1)
seksoholizm
(1)
theory
(1)
uzależnienie
(1)
zaburzenia osobowości
(1)
zaburzenia seksualne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cultural Theory and Popular Culture : a Reader / edited by John Storey. - Fifth edition. - London, New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2019. - XIX, 661pages, 25 cm.
Includes bibliographical references and index.
The fifth edition of John Storey's successful Cultural Theory and Popular Culture Reader is an essential companion volume to Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction, now in its eighth edition. The reader offers students the opportunity to experience first-hand the theorists and critics discussed in Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction through crucial articles and essays spanning over a hundred years of cultural theory. It can be used both in conjunction with and independently of the textbook. Taken as a whole, this book provides a theoretical, analytical and historical introduction to the study of popular culture and provides key primary coverage of fundamental issues in cultural studies. This edition includes: - a new section on Class, as well as additional readings on Sexuality and Gender. - fully revised general and section introductions from the editor, contextualising and linking the readings with key issues from the textbook - fully updated bibliography The new edition is essential reading for undergraduate and postgraduate students of cultural studies, media studies, communication studies, the sociology of culture, popular culture and other related subjects.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18007.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
American popular culture is everywhere. All over the world, kids wear Levis, radios blare rap songs, television stations broadcast American programs, and Hollywood movies draw huge audiences. Does this massive "Americanization" of the globe represent some sinister form of cultural imperialism? Alternatively, do audiences and consumers in the importing countries accept American movies, music, and television programs because they match local trends and desires? Do receiving communities transform these products to fit their own needs, to the point where they are no longer "American" but in fact have become indigenous? And who is in charge of all of this, anyway? Is it Wall Street, Madison Avenue, the Pentagon, the CIA, or Hollywood? Is it, at least partly, local economic and political elites in the receiving countries? Or is it simply "the people," nationalities be damned? These are the questions at the heart of the essays collected in "Here, There and Everywhere." Essays by 23 authors from 14 countries cover topics from Japan to Spain, Nigeria to Russia, and from West Germany to East Germany (a distance that seemed to be further than travelling to the moon, yet was covered by rock 'n' roll most easily, despite the wall). In five sections, they examine the historical background, the impact of Hollywood, the power of American popular music from jazz to rock 'n' roll and rap, and the popularity of as well as resistance to American popular culture in particular countries.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20363.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-141.
The main goal of this thesis is to analyse the linguistic picture of popular culture in the written works by the most prominent representative of pop art Andy Warhol. The reconstruction of the linguistic picture of the world of Warhol's written works has as a basis the metaphor POP IS RELIGION. The associations of Warhol's vision of the world with the folk picture of the world, magic and the Byzantine Iconostasis are of special interest for this research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17766.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seksoholizm : perwersja i miłość / Damian Zdrada. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 264 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, dyskografia, filmografia przy rozdziałach.
Kompendium wiedzy o seksoholizmie z punktu widzenia psychoterapeuty, ale nie seksuologa. Książka zawiera wskazówki przydatne w rozpoznawaniu i psychoterapii osób z tym zaburzeniem. Adresowana jest do psychologów, psychoterapeutów, studentów psychologii, którzy chcą leczyć tzw. seksoholików. Publikacja stanowi opracowanie dotyczące problematyki seksoholizmu. W obszarze problemów seksualnych występuje wiele różnych zaburzeń: począwszy od zaburzeń identyfikacji płciowej, poprzez zaburzenia preferencji seksualnych aż po zaburzenia rozwoju psychoseksualnego. Nie ma jednak w tej klasyfikacji seksoholizmu. Co więcej – ani w klasyfikacji zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania w ICD-10, ani w kryteriach diagnostycznych wg DSM-V nie znajdziemy takiej jednostki chorobowej. Skąd więc wzięło się zaburzenie, o którym mówi się coraz częściej i więcej? Na to pytanie czytelnik znajdzie odpowiedź w tej publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18473.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18472.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej