Strzyżewska Marianna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Strzyżewska Marianna
(-)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Kózka Maria
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Nowak Edward (1951- )
(13)
O'Dell Felicity (1947- )
(13)
Siara Olga
(13)
Stephens Mary
(13)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
analiza SWOT
(1)
analiza marketingowa
(1)
marketing
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
współpraca
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-139.
Choć zarówno w polskiej, jak i światowej literaturze widać zmniejszenie zainteresowania zarządzaniem wiedzą w organizacjach w porównaniu z okresem przełomu wieków (co zapewne wynika z konieczności zajęcia się problemami związanymi z wciąż dokuczającym przedsiębiorstwom kryzysem), to przecież wiedza i wynikające z niej umiejętności wciąż traktowane są jako czynnik decydujący współcześnie o innowacyjności i tym samym o konkurencyjności organizacji. Warto zatem podejmować temat włączania działań związanych z wiedzą do praktyki przedsiębiorstw. Wydaje się nawet, że w czasach gorszej koniunktury wiedza jest bardziej w cenie niż w czasach prosperity. Pozwala ona skuteczniej unikać zagrożeń i wygrywać z konkurentami. Rezultatem wzrostu konkurencyjności są na ogół dobre (poprawiające się i lepsze od konkurentów) wyniki ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12041.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11080.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12040.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza jest czymś więcej niż tylko stosowaniem gotowych narzędzi. Jest to także umiejętność dobierania narzędzi oraz ich tworzenia, jeśli istnieje taka potrzeba. Analityk jest głównym narzędziem pomiaru. Książka traktuje o tych obszaraKsiążka nie jest typowym podręcznikiem. Nie koncentruje się bowiem na wydobyciu tych poglądów, które są powszechnie przyjęte w literaturze. Przedstawia te, które z punktu widzenia przyjętej koncepcji pracy są istotne. Nie zawiera też właściwych dla podręczników ćwiczeń i zadań., które wymagały uporządkowania i uzupełnienia, i są istotne dla marketingu. Są to głównie analiza klientów i analiza marketingu mix. Ponadto dodana została analiza sprzedaży, jako punkt wyjścia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 234-248.
Współpraca między przedsiębiorstwami - zarówno krajowymi, jak i z różnych krajów - stała się potężną dźwignią ich rozwoju i internacjonalizacji. Tymczasem w polskim sektorze MSP jest raczej zjawiskiem rzadkim. Nie jest postrzegana przez przedsiębiorstwa jako narzędzie pomocne w ich rozwoju na rynkach zagranicznych ani na rynku polskim. Dominującą relacją między firmami jest konkurencja, łącznie z nieuczciwą. Powstaje zatem pytanie o przyczyny takiego stanu rzeczy. Dlaczego niski jest poziom współpracy i niska skłonność do jej podejmowania, odmiennie niż w wielkich, ale także w wielu małych i średnich firmach zagranicznych? Książka zawiera próbę odpowiedzi na to i inne pytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11895.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13080.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej