Organizatorzy obsługi turystycznej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
D'Amico Vito
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Puorto Simone
(1)
Travaglini Armando
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(747)
Lekarze
(150)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(101)
Poziom zaawansowany
(70)
Menedżerowie
(55)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(-)
C1 poziom biegłości językowej
(54)
Fizjoterapeuci
(54)
B2 poziom biegłości językowej
(53)
Nauczyciele
(47)
Poziom średniozaawansowany
(44)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(37)
Psycholodzy
(37)
Technikum
(30)
Przedsiębiorcy
(28)
Rodzice
(27)
C2 poziom biegłości językowej
(26)
B1 poziom biegłości językowej
(25)
C1 (poziom biegłości językowej)
(24)
Położne
(24)
Poziom podstawowy
(23)
Pedagodzy
(20)
Prawnicy
(19)
Programiści
(19)
Ratownicy medyczni
(19)
Dietetycy
(18)
Przedszkola
(17)
Studenci
(17)
Szkoły średnie
(17)
Szkoły branżowe I stopnia
(16)
Dzieci
(15)
Pediatrzy
(15)
Poziom niższy średniozaawansowany
(15)
Urzędnicy
(15)
Ekonomiści
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Poziom profesjonalny
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
Księgowi
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Neurolodzy
(12)
Ortopedzi
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Chirurdzy
(11)
Ginekolodzy
(11)
Lekarze rodzinni
(11)
Onkolodzy
(11)
Dorośli
(10)
Logopedzi
(10)
Rehabilitanci
(10)
Zawody medyczne
(10)
Adwokaci
(9)
Radcy prawni
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(8)
Nauczyciele akademiccy
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(7)
Lekarze specjaliści
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Kardiolodzy
(6)
Pielęgniarki
(6)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
Psychiatrzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści zdrowia publicznego
(6)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Diabetolodzy
(5)
Doradcy podatkowi
(5)
Informatycy
(5)
Interniści
(5)
Inżynierowie
(5)
Logistycy
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Pracownicy banków
(5)
Pracownicy służby zdrowia
(5)
Szkoły ponadgimnazjalne
(5)
Sędziowie
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
A1 poziom biegłości językowej
(4)
Architekci
(4)
C1 plus
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(4)
Farmaceuci
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Mikrobiolodzy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(4)
Ogrodnicy
(4)
Opiekunowie medyczni
(4)
Politycy
(4)
Temat
Hotelarstwo
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Poradnictwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Turystyka
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
doradztwo turystyczne
(1)
działalność turystyczna
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mobilny
(1)
media społecznościowe
(1)
poradnictwo
(1)
revenue management
(1)
strona WWW
(1)
turystyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 147-151.
Rozwój ruchu turystycznego wymaga skutecznych działań, które powinny być planowane i realizowane ze wsparciem konsultantów. Stąd też wzbogacanie obszaru działalności turystycznej wymaga zwykle pomocy doradców, którzy powinni potrafić rozwiązać problem, a przede wszystkim wyjaśnić, w jaki sposób przystąpić do nowej działalności, co należy zrobić w tym zakresie oraz wskazać na istniejące zagrożenia i szansę na powodzenie. Doradztwo jest niezbędne niemal we wszystkich dziedzinach życia. Doradzać należy w działalności gospodarczej, finansowej, prawnej, edukacyjnej, motoryzacyjnej, turystycznej, rolniczej i wielu innych sferach działania. Dobre doradztwo pomaga w realizacji wielu przedsięwzięć różnorodnych branż, natomiast złe doradztwo przyczynia się do niepowodzeń i upadku podmiotów gospodarczych. Doradztwo, jako nauka, należy do młodych dyscyplin i rozwija się w Polsce od końca lat 50. XX wieku, podejmując różne, zmieniające się problemy społeczne, ekonomiczne i produkcyjne. Na rynku turystycznym funkcjonuje wiele podmiotów turystycznych oferujących różnorodne produkty turystyczne. Wybór oferty jest zazwyczaj procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, służyć temu może tylko profesjonalne doradztwo. Doradztwo w turystyce ma charakter interdyscyplinarny, oparty na własnym, określonym przedmiocie badań, własnej metodyce i terminologii, bazie badawczej oraz kadrze naukowej. Na interdyscyplinarny charakter doradztwa w turystyce składają się elementy takich dyscyplin naukowych, jak: pedagogika, psychologia, ekonomika, organizacja i zarządzanie, filozofia, socjologia. Fragment ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19869.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej