ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(70)
Forma i typ
Książki
(70)
Dostępność
tylko na miejscu
(65)
dostępne
(48)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(22)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(65)
Autor
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Witakowski Piotr (1942- )
(3)
Bugdol Marek
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Gajda Lesław
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Głowacka Ewa (1959- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lewandowski Jerzy (1926- )
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lipka Anna
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Obora Hubert
(1)
Ochyra Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Piasecka Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Rogala Piotr
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schauz Ewa
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Tkaczyk Stanisław (1944- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Wawak Tadeusz (1946- )
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Więcek Jan
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wolniak Radossław
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Zimon Dominik
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(53)
TQM
(20)
jakość
(11)
ISO 9000
(9)
przedsiębiorstwo
(7)
normy ISO 9000
(6)
benchmarking
(5)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(5)
ISO 9001
(4)
jakość produktu
(4)
zarządzanie
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
klient
(3)
kultura organizacyjna
(3)
organizacja
(3)
przywództwo
(3)
reengineering
(3)
samorząd terytorialny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
służba zdrowia
(3)
usługi medyczne
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
Lean Management
(2)
QFD
(2)
administracja publiczna
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
bhp
(2)
budownictwo
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
innowacje
(2)
instytucje publiczne
(2)
jakość kształcenia
(2)
jakość usług
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywacja
(2)
outsourcing
(2)
samoocena
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
system zarządzania
(2)
system zarządzania jakością
(2)
systemy zarządzania
(2)
usługi publiczne
(2)
usługi turystyczne
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 18000
(1)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
RFID
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQC
(1)
audyt
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
controlling
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
dystrybucja
(1)
działalność innowacyjna
(1)
efektywność
(1)
ekonomika jakości
(1)
historia
(1)
hutnictwo
(1)
informacja turystyczna
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość pracy
(1)
jakość żywności
(1)
kapitał ludzki
(1)
konsument
(1)
kultura
(1)
logistyka
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
lojalność
(1)
marketing
(1)
marketing relacji
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
norma PN-N 18001
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
optyka dyfrakcyjna
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
orientacja na klienta
(1)
planowanie
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
podejście procesowe
(1)
podejście systemowe
(1)
pracownicy
(1)
proces boloński
(1)
produkcja
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
produkt
(1)
produkt turystyczny
(1)
projekt innowacyjny
(1)
projekt jakościowy
(1)
70 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9948.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11584.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-251.
Podręcznik przedstawia w możliwie zwięzłej formie problematykę związaną z charakterystyką zapewniania jakości w przemysłowych procesach realizacji. Głównym celem publikacji jest wykształcenie wśród studentów wiedzy i umiejętności w zakresie: podstawowych pojęć z zakresu kwalitologii, czyli nauki o jakości; istoty poszczególnych koncepcji zarządzania jakością; różnic klasycznego i komleksowego zarządzania jakością; międzynarodowych standartów jakości i systemów oceny zgodności; instrumentarium inzynierii jakości; inżynierii jakości produktu, procesu, pracy oraz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12797.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój międzynarodowych kontaktów i globalizacja zjawisk gospodarczych powodują, że w przyspieszonym tempie zacierają się różnice, a uwypuklają podobieństwa procesów ekonomicznych prowadząc do upowszechnienia pewnych standardów, które przekraczają granice państw, a nawet kontynentów. Standardami takimi stają się systemy zapewnienia jakości, o których traktuje niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2521.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wiedza zawarta w książce może być zachętą nie tylko do skuteczniejszego opracowania i wdrożenia systemów zarządzania, ale także do ich dalszego doskonalenia, co jest podstawową dyrektywą wszelkich systemów zarządzania opartych na normach ISO i normach komplementarnych. Najpełniej idea ciągłego doskonalenia znalazła swój wyraz w normach ISO związanych z jakością, a konkretnie w "bliżniaczej" normie ISO 9004:2001 Wytyczne do doskonalenia systemu zarządzania jakością. W niniejszej publikacji zostały przedstawione wzorcowe dokumenty stosowane przy wprowadzaniu systemu zarządzania jakością, które przeszły "próbę ognia", czyli proces certyfikacji w wielu przedsiębiorstwach. Mogą one stanowić podstawę do opracowania i wdrożenia w każdej organizacji własnego systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4985.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 4)
Bibliogr. s. 156-157.
Niniejsze opracowanie stanowi syntetyczne ujęcie problematyki projektowania i zastosowania jej przy wdrożeniu systemów zarządzania jakością. Równolegle z przekazaną tu wiedzą teoretyczną wyodrębniono materiał służący praktycznemu "podejściu" do projektowania. Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunku eksploatacja i diagnostyka maszyn studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, którzy w programach nauczania mają przedmiot inżynieria jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7440.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-299.
Świadomość autorki dotycząca występowania ograniczeń w wyczerpaniu omawianych zagadnień przełożyła się na różnorodność zakresu prezentowanych treści, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej zaś budzić może niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane współczesne podejście do zagadnień jakości wskazuje na możliwość identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencjału tkwiącego wewnątrz przedsiębiorstwa, który na ogół nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spożytkowany przez organizację i jej członków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12415.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9935.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11015.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11989.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-215.
W książce autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych i inżynierskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12316.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13460.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Podlaska, ISSN 0860-2719 ; nr 106)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie jakością jest jednym z podstawowych elementów sukcesu firmy. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. W książce skoncentrowano się na mechanizmach dotyczących funkcjonowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie. Zawiera ona wiele aspektów praktycznych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14264.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-375
Publikacja przedstawia w sposób kompleksowy i praktyczny najważniejsze zagadnienia z zakresu problematyki zarządzania jakością oraz standardów zarządzania środowiskowego, zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, bezpieczeństwem żywności. Omawia: wdrażania wymagań standardów zarządzania ISO 9001:2000, ISO 14001, OHSAS/PN-N 18001; audytowanie systemów zarządzania; wdrażanie systemów w specyficznych sektorach: spożywczym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, zbrojeniowym; akredytację laboratoriów badawczych. Wszystkie prezentowane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14232 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14231.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10299.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik to niezbędnik kdary menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12160.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Sławomir Wawak. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 268 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Jest to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM) - Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji, powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4461.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
"Książka traktuje o możliwościach poprawy i doskonalenia jakości znajdujących się w sferze zarządzania szkołą wyższą. (...) Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw nowym nurtom i tendencjom życia akademickiego: naukowo-badawczego, dydaktycznego i kulturowego, uwzględniając kontekst otoczenia, w tym kontekst prawny, techniczno-technologiczny i społeczno-gospodarczy. Stanowi interesujące kompendium wiedzy o zagadnieniach, z jakimi mierzy się dziś lub zmierzy się w niedalekiej przyszłości szkolnictwo wyższe i poszczególne uczelnie. Jest również ciekawym materiałem informacyjno-instruktażowym dla środowiska akademickiego. (...) Praca uwzględnia założenia tak zwanej reformy bolońskiej, a ponadto eksponuje - jako jeden z warunków powodzenia misji - potrzebę zmiany kultury organizacyjnej uczelni oraz wartości wyznawanych przez ich pracowników". (Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Lisieckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13061.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie. Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość. Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia). Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13817.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14781.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej