TURYSTYKA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(578)
Forma i typ
Książki
(577)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(518)
tylko na miejscu
(484)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(283)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(238)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(489)
Autor
Kruczek Zygmunt
(29)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(18)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(17)
Siwiński Wiesław (1934- )
(14)
Gołembski Grzegorz
(12)
Meyer Beata
(10)
Mucha-Szajek Ewa
(10)
Stasiak Andrzej
(9)
Halemba Piotr (1966- )
(8)
Łaciak Jerzy
(8)
Bosiacki Stefan
(7)
Zajadacz Alina (1972- )
(7)
Butowski Leszek (1965- )
(6)
Merski Janusz
(6)
Radkowska Bożena
(6)
Rapacz Andrzej (1951- )
(6)
Sacha Stefan (1939- )
(6)
Winiarski Ryszard
(6)
Włodarczyk Bogdan
(6)
Alejziak Wiesław
(5)
Bartoszewicz Witold
(5)
Buko Jacek
(5)
Chudoba Tadeusz
(5)
Cynarski Wojciech Jan
(5)
Gospodarek Jerzy
(5)
Jalinik Mikołaj
(5)
Krawczyk Zbigniew (1930- )
(5)
Michałowski Kazimierz
(5)
Nalazek Mirosław
(5)
Obodyński Kazimierz
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Zmyślony Piotr
(5)
Byszewska-Dawidek Maria
(4)
Dziedzic Ewa
(4)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(4)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(4)
Kaczmarek Jacek
(4)
Kazimierczak Marek
(4)
Konieczna-Domańska Anna
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Naumowicz Krystyna
(4)
Nesterowicz Mirosław
(4)
Niezgoda Agnieszka
(4)
Sienkiewicz Jan Wiktor (1960- )
(4)
Wyrzykowski Jerzy
(4)
Łazarek Roman ( -2007)
(4)
Łopaciński Krzysztof
(4)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Biliński Jacek
(3)
Cybula Piotr
(3)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Gordon Andrzej
(3)
Jones Leo (1943- )
(3)
Klementowski Kazimierz
(3)
Kurek Artur
(3)
Legienis Henryk
(3)
Mazurek-Kusiak Anna K
(3)
Mrozowicz Kazimierz
(3)
Młynarczyk Zygmunt
(3)
Młynarczyk Zygmunt (geograf)
(3)
Nowacki Marek
(3)
Ozimek Irena
(3)
Przecławski Krzysztof (1927- )
(3)
Skalska Teresa
(3)
Szromek Adam R
(3)
Słaby Teresa
(3)
Turos Lucjan (1927- )
(3)
Walasek Jerzy (1942- )
(3)
Wojtasik Lesław
(3)
Zawistowska Hanna
(3)
Śniadek Joanna
(3)
Alejziak Bożena
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Balińska Agata
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Bonisławski Mieczysław J. (1966- )
(2)
Borne-Januła Hanna
(2)
Boruszczak Mirosław
(2)
Borzyszkowski Jacek
(2)
Cabaj Wacław (1948- )
(2)
Domerecka Beata
(2)
Dębski Maciej
(2)
Gotowt-Jeziorska Alicja
(2)
Grella Janusz
(2)
Górska-Warsewicz Hanna
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Helnarska Karolina Julia
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kantyka Joanna
(2)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(2)
Krupa Jan (1937- )
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Lijewski Teofil (1930- )
(2)
Maik Wiesław (1941- )
(2)
Marciniak Kazimierz
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(166)
2000 - 2009
(383)
1990 - 1999
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(573)
Anglia
(3)
nieznany (d)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(575)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
1989-
(30)
2001-0
(17)
2001-
(3)
Temat: miejsce
EUROPA
(1)
LITWA
(1)
MAZOWSZE
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
PODLASIE
(1)
POLSKA
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
DANE STATYSTYCZNE
(14)
Podręcznik
(13)
PODRĘCZNIKI
(12)
PORADNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
ENCYKLOPEDIE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(176)
produkt turystyczny
(38)
ruch turystyczny
(36)
przedsiębiorstwo turystyczne
(30)
gospodarka turystyczna
(28)
rynek turystyczny
(27)
usługi turystyczne
(27)
agroturystyka
(22)
marketing
(22)
rekreacja
(22)
turystyka kulturowa
(22)
hotelarstwo
(21)
zarządzanie
(20)
zagospodarowanie turystyczne
(19)
Polska
(18)
sport
(18)
atrakcyjność turystyczna
(16)
region turystyczny
(16)
baza noclegowa
(15)
polityka turystyczna
(13)
turystyka wiejska
(12)
czas wolny
(11)
organizacja turystyczna
(11)
turystyka biznesowa
(11)
gastronomia
(10)
infrastruktura turystyczna
(10)
konkurencyjność
(10)
promocja
(10)
turystyka uzdrowiskowa
(10)
turystyka zrównoważona
(10)
biuro podróży
(9)
ekoturystyka
(9)
popyt turystyczny
(9)
turystyka przyjazdowa
(9)
turystyka zdrowotna
(9)
turystyka medyczna
(8)
turystyka międzynarodowa
(8)
aktywność fizyczna
(7)
aktywność turystyczna
(7)
impreza turystyczna
(7)
informacja turystyczna
(7)
niepełnosprawni
(7)
przestrzeń turystyczna
(7)
region
(7)
rozwój regionalny
(7)
turystyka aktywna
(7)
turystyka kwalifikowana
(7)
turystyka morska
(7)
Unia Europejska
(6)
bezpieczeństwo
(6)
funkcje turystyki
(6)
klaster
(6)
kultura fizyczna
(6)
młodzież
(6)
pilot wycieczek
(6)
podróże
(6)
podróżowanie
(6)
prawo
(6)
szlaki turystyczne
(6)
aktywność ruchowa
(5)
dzieci
(5)
marketing terytorialny
(5)
obszar chroniony
(5)
podaż turystyczna
(5)
rozwój zrównoważony
(5)
turystyka konna
(5)
turystyka religijna
(5)
turystyka seksualna
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
zarządzanie jakością
(5)
dziedzictwo kulturowe
(4)
etyka
(4)
geoturystyka
(4)
historia
(4)
kultura
(4)
marka
(4)
markowy produkt turystyczny
(4)
park narodowy
(4)
produkt regionalny
(4)
promocja zdrowia
(4)
rekreacja ruchowa
(4)
samorząd terytorialny
(4)
turystyka alternatywna
(4)
turystyka ekologiczna
(4)
turystyka etniczna
(4)
turystyka krajoznawcza
(4)
turystyka miejska
(4)
turystyka weekendowa
(4)
uzdrowisko
(4)
English language
(3)
Europa
(3)
Internet
(3)
badania marketingowe
(3)
conversation
(3)
czynniki rozwoju
(3)
działalność turystyczna
(3)
ekonomika
(3)
geografia turystyczna
(3)
globalizacja
(3)
gry rekreacyjne
(3)
578 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11388.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Książka może być przydatna zarówno dla osób świadomie uprawiających turystykę, korzystających z ofert biur turystycznych, ale także dla wszystkich, którzy sami określają trasy swoich wojaży i chcą się stosownie zabezpieczyć. Mogą nią być także zainteresowani sami ubezpieczyciele, a zwłaszcza osoby odpowiedzialne za politykę sprzedaży produktów, z opracowania płyną bowiem wnioski dotyczące możliwości zwiększenia sprzedaży swojej oferty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5509.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studenckie Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku)
Bibliogr. przy rozdz.
Współczesna turystyka zajmuje jedno z czołowych miejsc w strukturach działalności gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych i jest ważnym czynnikiem rozwoju krajów o słabej gospodarce. Artykuły zaprezentowane w książce skupione są wokół dwóch zagadnień: nowych tendencji i trendów w turystyce europejskiej oraz gospodarczych aspektów rozwoju turystyki i jej zagrożeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13975.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przyjrzenie się warunkom rozwoju turystyki w regionie. Chcąc pogłębić funkcje turystyki w skali regionalnej i lokalnej, trzeba konsekwentnie realizować cele polityki turystycznej. W tym celu samorząd wojewódzki i lokalny, współdziałając wzajemnie, powinny współpracować z samorządem gospodarczym, administracją rządową, organizacjami pozarządowymi i ze środowiskiem naukowym. Na szczególne podkreślenie zasługuje zadanie współpracy samorządu województwa z ogniwami lokalnymi samorządu terytorialnego. Chodzi o to, że w obliczu postępującej integracji Europy i globalizacji gospodarki światowej, procesy urbanizacyjne prowadzą do wzrostu sieci m.in. zespołów miejskich i mega miast. Efektywność realizacji głównych i uzupełniających funkcji tych organizmów warunkuje ich współpraca i koordynacja działalności. Doświadczenie uczy, iż droga do tego celu prowadzi przez tworzenie związków metropolitarnych, które - szanując tożsamość miast członków - dają im szanse wysokiej dynamiki rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13399.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju i struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11215 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12292.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12291.XX.3 [Czytelnia B], P.11214.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia Wydziału Ekonomii i Zarządzania)
W pracy skupiono się na funkcjonowaniu podstawowych podmiotów polityki turystycznej - NTO, NTA w wybranych krajach europejskich. Przyjęto założenie, że polityka turystyczna poszczególnych państw, realizowana przez narodowe organizacje turystyczne wykazuje silne zróżnicowanie ze względu na historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, stopień rozwoju gospodarczego oraz poszczególne elementy popytu i podaży w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3487 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3486.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4262.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W opracowaniu Gospodarka turystyczna w XXI wieku - stan obecny i perspektywy rozwoju prezentowane są poglądy naukowców, zajmujących się od lat badaniami w sferze turystyki, dotyczące naistotniejszych problemów współczesnej turystyki: społeczno-kulturowych, organizacyjno-prawnych i ekonomicznych czynników rozwoju turystyki, efektywności nowych technologii w obsłudze ruchu turystycznego, przydatności nowych metodologii w badaniach naukowych. Dla teoretyków i praktyków turystyki, ekonomistów. Prezentowane artykuły powstały na bazie referatów wygłoszonych na II Miedzynarodowej Konferencji Naukowej nt.: \"Gospodarka turystyczna w XXI wieku\", która odbyła się w Poznaniu w dniach 23-24 maja 2002 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2791 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2792.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ISSN 0239-7161 ; nr 386)
Forma i typ
Temat
Całość pracy składa się z kilkudziesięciu rozpraw pogrupowanych w czterech grupach problemów. Cześć pierwsza pracy, to ogólne problemy rozwoju regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Zagadnieniom ekonomiczno-organizacyjnym poświęcono część drugą monografii, zaś w trzeciej części skoncentrowano się na przyrodniczych i społeczno-kulturowych aspektach rozwoju turystyki w skali regionalnej. W ostatniej części pracy wskazuje się na nowe tendencje występujące w turystyce i rekreacji oraz na rosnącą rolę czynnika lokalnego w rozwoju obu tych sfer ludzkiej aktywności. Prezentowane w pracy rozważania zapewne nie wyczerpują wszystkich istotnych regionalnych i lokalnych problemów gospodarki turystycznej, ale Autorzy mają nadzieję, że staną się one twórczym zaczynem do dalszych badań naukowych nad poruszanymi problemami, a także do poszukiwania praktycznych rozwiązań służących dalszemu zrównoważonemu rozwojowi turystyki w skali regionalnej i lokalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8078.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3571.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3785.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków i teoretyków turystyki i ekonomistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3570 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3988.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ISSN 0137-9755 ; nr 144)
Publikacja zawiera społeczno-psychologiczne aspekty obsługi ruchu turystycznego. Opisuje działalność biur podróży, bazę noclegową i gastronomiczną, transport w turystyce, pilotaż i przewodnictwo, ubezpieczenia w turystyce, umowy w turystyce oraz dokumenty i przepisy w obsłudze ruchu turystycznego. Omawia również korespondencję i język handlowy, jakość w obsłudze ruchu turystycznego a także nowoczesne technologie informatyczne. Publikacja przeznaczona jest dla studentów szkół turystyczno-hotelarskich oraz pracowników sektora turystyki. Prezentowane rozważania ilustrowane są konkretnymi, praktycznymi przykładami, co powinno ułatwić czytelnikowi lepsze i pełniejsze przyswojenie informacji i terminów zawartych w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6512 [Magazyn 1], P.6508 [Magazyn 1], P.6507 [Magazyn 1], P.2908 [Magazyn 1], P.6509 [Magazyn 1], P.2910 [Magazyn 1], P.6511 [Magazyn 1], P.6510 [Magazyn 1], P.6513 [Magazyn 1], P.6506 [Magazyn 1], P.2909 [Magazyn 1], P.2911 [Magazyn 1] (12 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4027.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4026.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich w szkołach kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja, a także dla słuchaczy szkół policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali się przedstawić najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnieść ją do praktycznych działań w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na końcu pracy załączniki dają możliwość zastosowania niektórych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pogłębieniem przedstawionych problemów i zagadnień Autorzy przedstawiają obszerny wykaz literatury, zamieszczony na końcu publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ISSN 0239-7161 ; nr 391)
Monografia naukowa, w której zamieszczono artykuły poświęcone turystyce miejskiej, muzealnej, prawnie chronionego dziedzictwa kulturowego, eventowej, studyjnej, religijnej i pielgrzymkowej, etnicznej, industrialnej, literackiej i filmowej, kulinarnej, historyczno-militarnej, zjawisk paranormalnych, przyrodniczo-kulturowej, sztuk walki oraz tanatoturystyki i enoturystyki, które zaprezentowane są zarówno w kontekście polskim, jak i ogólnoświatowym. Ponadto, na monografię składają się opracowania dotyczące ekonomicznych aspektów turystyki kulturowej, podróży po szlakach kulturowych oraz specyfiki turystyki kulturowej w ujęciu regionalnym na przykładzie Wielkopolski. Publikacja stanowi platformę spotkania specjalistów zajmujących się w naszym kraju naukowym badaniem oraz dydaktyką w zakresie turystyki kulturowej i poszczególnych jej form. Książka adresowana jest do wykładowców przedmiotów turystycznych oraz doktorantów, magistrantów i dyplomantów piszących prace z zakresu turystyki kulturowej, do studentów turystyki, czynnych pilotów wycieczek i przewodników, do organizatorów turystyki, pracowników instytucji i organizacji zajmujących się planowaniem i koordynowaniem turystyki oraz jej promocją, wreszcie do wszystkich zainteresowanych tą dziedziną turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8842.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania środków Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspektów rozwoju rynku turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 82)
Autor
Forma i typ
W serii gł. : nr 697.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom I "Popyt turystyczny. Zagadnienia podstawowe" obejmuje problematykę wprowadzenia w zagadnienia popytu turystycznego, zagadnienia prawne i społeczne oraz polityki turystycznej w zakresie popytu turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13454.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej