PRZEDSIĘBIORSTWO
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(491)
Forma i typ
Książki
(489)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(447)
dostępne
(405)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(188)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(232)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(447)
Autor
Sierpińska Maria (1950- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Grzywacz Jacek
(6)
Knosala Ryszard (1949- )
(6)
Penc Józef (1939- )
(6)
Blaik Piotr
(5)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Pawlak Zbigniew
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Bień Witold (1927- )
(4)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(4)
Gołębiowski Tomasz
(4)
Pierścionek Zdzisław
(4)
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Łączak Andrzej
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Bełz Grzegorz
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Brdulak Halina
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Jachna Tomasz (1950 - )
(3)
Janasz Władysław (1940- )
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Król Henryk
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Marek Stanisław
(3)
Nowacki Robert
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Opolski Krzysztof
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Uziębło Aldona
(3)
Witczak Hubert
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Cascio Wayne F. (1946- )
(2)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Duraj Jan (1943- )
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Jurek-Stępień Stefania
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Komorowski Jan
(2)
Komorowski Jan (ekonomia)
(2)
Kotowska Beata
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalczyk Magdalena (zarządzanie)
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Lichtarski Jan (1946- )
(2)
Lipka Anna
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Manikowski Arkadiusz (1967- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nawrot Bogumiła
(2)
Panfil Marek
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Przychocka Iwona
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sitko Jacek
(2)
Skalik Jan
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobiecki Roman (1954- )
(2)
Staniszewska Aleksandra
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(198)
2000 - 2009
(277)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(491)
Język
polski
(482)
angielski
(8)
sandawe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(13)
1989-
(12)
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
POLSKA
(1)
UKRAINA
(1)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(69)
Podręcznik
(36)
PODRĘCZNIKI
(27)
PORADNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(263)
zarządzanie
(64)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(37)
finanse
(35)
zarządzanie strategiczne
(30)
konkurencyjność
(28)
organizacja
(28)
sprawozdanie finansowe
(27)
innowacyjność przedsiębiorstw
(25)
zarządzanie wiedzą
(24)
innowacje
(22)
analiza finansowa
(21)
biznesplan
(21)
zarządzanie jakością
(21)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(21)
strategia
(20)
finanse przedsiębiorstw
(19)
restrukturyzacja
(17)
wartość przedsiębiorstwa
(17)
kapitał obrotowy
(16)
kultura organizacyjna
(15)
marketing
(15)
motywacja
(15)
motywowanie pracowników
(15)
przedsiębiorczość
(15)
przywództwo
(15)
płynność finansowa
(15)
analiza SWOT
(14)
kapitał ludzki
(14)
globalizacja
(13)
wycena
(13)
zarządzanie ryzykiem
(13)
inwestycje
(12)
ocena pracowników
(12)
otoczenie przedsiębiorstwa
(12)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(11)
leasing
(11)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(11)
planowanie finansowe
(11)
rekrutacja pracowników
(11)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(11)
analiza ekonomiczna
(9)
analiza strategiczna
(9)
controlling
(9)
kapitał intelektualny
(9)
logistyka
(9)
planowanie
(9)
podatek
(9)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(9)
wynagrodzenie
(9)
zatrudnienie
(9)
faktoring
(8)
finansowanie
(8)
kapitał
(8)
reengineering
(8)
rentowność
(8)
Lean Management
(7)
Unia Europejska
(7)
działalność gospodarcza
(7)
inwestycje zagraniczne
(7)
kredyt
(7)
menedżer
(7)
outsourcing
(7)
przepływy pieniężne
(7)
rozwój zrównoważony
(7)
rynek finansowy
(7)
szkolenie pracowników
(7)
zarządzanie zmianą
(7)
środki trwałe
(7)
benchmarking
(6)
e-biznes
(6)
fundusze europejskie
(6)
fuzja
(6)
gospodarka oparta na wiedzy
(6)
plan marketingowy
(6)
public relations
(6)
rachunek zysków i strat
(6)
rachunkowość
(6)
stopa procentowa
(6)
zarządzanie personelem
(6)
alians strategiczny
(5)
bilans finansowy
(5)
etyka biznesu
(5)
firma
(5)
inwestycje finansowe
(5)
kompetencje
(5)
komunikacja
(5)
kultura organizacji
(5)
marka
(5)
misja firmy
(5)
mobbing
(5)
ocenianie
(5)
produkcja
(5)
projekt inwestycyjny
(5)
przedsiębiorca
(5)
przedsiębiorczość społeczna
(5)
rozwój
(5)
strategia finansowa
(5)
strategia marketingowa
(5)
struktura organizacyjna
(5)
491 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Przedstawiają analizę i krytyczną ocenę uwarunkowań strategicznych, zagadnienia formułowania celów i strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, kwestię implementacji strategii oraz nadzorowania i kontrolowania (controllingu) ich realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8530 [Magazyn 1], P.8531 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9953.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9952.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3557 [Magazyn 2], 3558 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 124)
Wiedza nabywana na podstawie literatury przedmiotu powinna być pogłębiona poprzez praktyczne jej zastosowanie. "Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem" to szczególny przedmiot wiedzy praktycznie użytecznej, w zakresie którego zdobycie praktycznych umiejętności jest swoistym przymusem, w szczególności dla menedżerów i analityków. Zamiarem Autorów było przygotowanie opisów sytuacyjnych przedsiębiorstw działajacych w Polsce. Upatrywali w tym pomyśle odmienności w stosunku do podreczników obcojęzycznych i atrakcyjności dla Czytelników w odniesieniu przedmiotowym, czyli w problematyce "polskich" podmiotów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8565 [Magazyn 1], P.8567 [Magazyn 1], P.8564 [Magazyn 1], P.8566 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9990.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9989.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8867 [Magazyn 1], P.8869 [Magazyn 1], P.8862 [Magazyn 1], P.8866 [Magazyn 1], P.8863 [Magazyn 1], P.8865 [Magazyn 1], P.8864 [Magazyn 1], P.8868 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8861.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10425.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Podręcznik obszernie przedstawia kluczowe zagadnienia dotyczące rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa znajdującego sie w sytuacji kryzysowej, a przede wszystkim problematykę diagnozy kryzysu, wyboru strategii zarządzania i instrumentów stosowanych w zarządzaniu kryzysowym. Tekst podręcznika został dobrany z myślą o realizacji dwóch celów: dostarczenia Czytelnikowi przydatnych informacji pozwalających na poznawanie i wyjaśnianie rzeczy, procesów i zjawisk wywołujących kryzysy oraz ułatwienia mu zrozumienia rangi problematyki zarządzania kryzysowego. Rozpatrywane w publikacji zagadnienia o charakterze teoretyczno-poznawczym zostały podzielone na osiem rozdziałów. Przydatność aplikacyjną publikacji zapewniają przykłady oraz praktyczne studia przypadków, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć i ocenić wybrane sposoby i efekty rozwiązywania kryzysu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11313.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12451.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "Communication skills for information systems" 1995.
Bibliogr. s. [331].
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1412.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje kadry kierowniczej każdego przedsiębiorstwa mają dalekosiężne i w dużej mierze nieodwracalne skutki. Znajduje to odzwierciedlenie w unikalnej ścieżce rozwojowej każdego przedsiębiorstwa. Otoczenie przedsiębiorstw staje się coraz bardziej turbulentne i zmienne, a interakcje przedsiębiorstwa z tym otoczeniem coraz bardziej złożone. Audyt strategiczny to kompleksowe badanie systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; jest narzędziem doskonalenia systemu zarządzania strategicznego; służy zredukowaniu ryzyka strategicznego. Książka niniejsza jest przewodnikiem po kierunkach i metodach zredukowania ryzyka strategicznego poprzez odpowiednią kontrolę systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Nowatorstwo podejścia pokazanego w niniejszej książce polega na zintegrowaniu analizy ryzyka strategicznego z analizą ryzyka operacyjnego, przejętą z sektora usług finansowych. Omówiono tu podstawowe zagadnienia związane z budowaniem strategii oraz kryteriami oceny sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa, dokonano przeglądu metod audytu strategicznego, przeanalizowano związki między audytem strategicznym i ryzykiem strategicznym oraz metody redukcji ryzyka strategicznego w oparciu o audyt, wreszcie przedstawiono wyniki autorskiego audytu strategicznego, przeprowadzonego na dużej i zróżnicowanej próbce polskich spółek giełdowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10362.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje kładą obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z faktu, że odniosą sukces tylko wtedy, gdy będą dostarczać produkty spełniające wymagania klientów. Niniejsza książka zajmuje się tematyką zarządzania operacyjnego; omawia ją całościowo biorąc pod uwagę także inne, niezbędne obszary działalności przedsiebiorstw. Zwracając uwagę na najważniejsze problemy, książka pokazuje menedżerom, jak mogą pomóc swoim firmom odnieść sukces w wymagającym środowisku biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 467-474, wykaz aktów prawnych s. 474.
Podręcznik prezentuje praktyczną wiedzę będącą podstawą do ekonomicznego zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Przybliża problematykę projakościową związaną z produkcją, pokazując metody, narzędzia, filozofię oraz sposoby produkcji. Prezentuje najnowsze tendencje w zarządzaniu wraz z wyeksponowaniem korzyści związanych z efektywnym i wydajnym działaniem. Przedstawia również europejskie wymagania w zakresie jakości wyrobów i usług, które rzutują w istotny sposób na przygotowanie naszych krajowych firm do funkcjonowania na rynkach europejskim i światowym. Podręcznik zawiera również wskazówki dotyczące doskonalenia organizacji w tak popularnym obecnie procesie zmian na lepsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11854 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11853.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13021.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliogr. s. 183.
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem, który krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody będą pomocne zarówno przy opracowaniu pełnego planu marketingowego firmy, jak i szczegółowych planów dla pojedyńczego produktu czy rynku. Książka przystępnie przedstawia istotę planu i uzasadnia potrzebę planowania w każdym przedsiębiorstwie. Szczegółowo wyjaśnione są podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury różnych typów planu marketingowego. Dokonana została analiza źródeł informacji o rynku, dostępnych wewnątrz i poza przedsiębiorstwem. Omówiono przykładowe formularze, ankiety i wzory dokumentów. Wyjaśnione zostały metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie. Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość. Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia). Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13817.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14781.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odnosi się do węższego ujęcia bankowości korporacyjnej, choć charakterystyka niektórych produktów bankowych ma wymiar bardziej uniwersalny aniżeli zakres przedmiotowy operacji zaliczanych tylko do bankowości korporacyjnej sensu stricto. Celem opracowania jest dostarczenie podstawowej wiedzy zarówno z teorii bankowości korporacyjnej, jak i współczesnej praktyki bankowej. Zakres podjętych w pracy zagadnień i forma ich prezentacji są dostosowane do wymogów struktury wykładu o tym samym tytule na studiach pierwszego stopnia o kierunku finanse i rachunkowość (specjalność: bankowość). Ukierunkowano je też na realizację zakładanych efektów kształcenia (wiedzy, umiejętności, kompetencji społecznych), ujętych w krajowych ramach kwalifikacji dla tego kierunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16189.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16188.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dedykowana jest osobom, które szukają możliwości i sposobów podniesienia konkurencyjności firmy przez efektywne zarządzanie kompetencjami, odpowiedzialnym za kompetencje, które w organizacji już są, a które trzeba pielęgnować i umiejętnie rozwijać, także osobom, które poprzez kreowanie nowych kompetencji i ich zastosowań, wpływają na dalszy jakościowy rozwój organizacji. Publikację zamyka załącznik przedstawiający kompletną księgę kompetencji, którą Autor stosuje do tworzenia profili kompetencyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8107.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: biznesplan
Tyt. oryg.: Brilliant business plan : what to know and do to make the perfect plan, 2011.
Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak - krok po kroku, szybko i w prosty sposób - stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie. Jesli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12217.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13335.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-289.
Tematyka opracowania obejmuje ważne i aktualne problemy gospodarki polskiej i europejskiej. Podstawowym celem pracy jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad skomplikowaną problematyką innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Przedstawia problematykę determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12140 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12139.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13261.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym użyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym już biznesem. W części pierwszej książka pokazuje, że stan i wartość poznawczej wiedzy naukowej nie jest zadowalający, zarówno jeśli chodzi o podstawy systemu zarządzania (geneza i istota przedsiębiorstwa oraz zarządzania), jak i sam system zarządzania przedsiębiorstwem. W drugiej części przedstawia koncepcję zniesienia tej luki poznawczej. Jej przedmiotem jest w pierwszej kolejności wyjaśnienie genezy i istoty zarządzania oraz przedsiębiorstwa w kategoriach skuteczności, nadwyżki ekonomicznej i samozasilania się. Następnie określa kształtowanie natury, budowę i mechanizm funkcjonowania oraz strukturę i rolę systemu zarządzania przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6936.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7728.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych, netogr. s. 261-278.
Szybki rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych wprowadził wiele zmian w życiu jednostki, całego społeczeństwa, funkcjonowaniu gospodarki i państwa. Pojawiła się możliwość funkcjonowania w cyberprzestrzeni, a więc w przestrzeni wirtualnej, w której komunikują się połączone siecią komputery lub inne media cyfrowe. Funkcjonowanie w sieci, obok licznych korzyści, generuje także nowe rodzaje ryzyka. Będzie to zarówno ryzyko związane z naruszeniem bezpieczeństwa informacji, systemów informacyjnych, ryzyko związane z przeprowadzaniem transakcji w sieci, ryzyko prywatności itp. Przyczynami tych zagrożeń mogą być zarówno działania przypadkowe, jak też świadome i celowe, w tym szeroko rozumiana przestępczość teleinformatyczna (oszustwa komputerowe, szpiegostwo komputerowe, hackerstwo itp.), aż po cyberterroryzm czy walkę cybernetyczną. Z tego względu zapewnienie bezpieczeństwa w sieci jest poważnym wyzwaniem zarówno dla organizacji, jak i państwa, a świadome korzystanie z Internetu przez obywateli staje się wymogiem współczesnych czasów, tak jak umiejętność czytania i pisania. Zakres książki obejmuje zagadnienia, z którymi spotyka się praktycznie każdy - osoby prywatne, pracownicy i osoby zarządzające różnymi organizacjami, instytucjami czy państwem. Z jednej strony, książka systematyzuje i wyjaśnia pojęcia związane z wirtualizacją działalności, z drugiej strony - pokazuje, jak Internet wpłynął na funkcjonowanie wszystkich jego użytkowników. Rodzaje i skala zarówno korzyści, jak również zagrożeń związanych z funkcjonowaniem w cyberprzestrzeni różnią się jednak w zależności od użytkownika sieci, dlatego też w opracowaniu autorzy zdecydowali się przeanalizować bezpieczeństwo korzystania z sieci na trzech odmiennych poziomach: jednostki, organizacji oraz państwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16221.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 329-348.
Podstawowym problemem badawczym, który autor stara się rozwiązać, jest próba odpowiedzi na pytanie, na ile teoria przedsiębiorstwa daje możliwość analizy, jak funkcjonują współczesne przedsiębiorstwa. W związku z tak postawionym problemem tej pracy, zaprojektowano kolejność szczegółowych prac badawczych, które w znaczącym stopniu wpłynęły na ostateczny układ tej książki. Autor opisuje w niej, w jaki sposób nauka w ramach rozwoju myśli społeczno-ekonomicznej, a także w związku z postępującą specjalizacją i profesjonalizacją na gruncie nauk ekonomicznych (tj. zasadniczo mikroekonomii i zarządzania), podejmowała istotę funkcjonowania przedsiębiorstwa, na ile odnoszący się do tego zagadnienia opis teoretyczny był całościowy i spójny, a także na ile jest on współcześnie adekwatny do praktyki biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11327.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12484.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza ksiązka podejmuje ważną problematykę ekspansji marketingowej oraz doboru poszczególnych elementów marketingu mix. Na jej kształt składają się wyniki dociekań i badań autorów reprezentujących wiedzę z zakresu zarządzania, którzy zmagają się ze swoistymi problemami - m.in. analizują postawy i zachowania konsumenckie, funkcjonowanie organizacji zorientowanej na współczesnego klienta, doszukują się czynników określających konkurencyjnośc firm i dostrzegają zalety marketingu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15416.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej