OBSŁUGA KLIENTA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(21)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Nieżurawski Lech (1949- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Plata Konrad
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloom Robert H
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Koleśnik Jan
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Martin William B
(1)
Musiał Maciej
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Owczarek Artur
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
OBSŁUGA KLIENTA
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(18)
lojalność konsumentów
(5)
klient
(4)
marketing relacji
(4)
dokument elektroniczny
(3)
satysfakcja klienta
(3)
łańcuch dostaw
(3)
konsument
(2)
logistyka
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
apteka
(1)
bankowość detaliczna
(1)
dystrybucja
(1)
film
(1)
gry
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kreatywność
(1)
kredyt bankowy
(1)
kredyt hipoteczny
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing szeptany
(1)
merchandising
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
orientacja na klienta
(1)
pacjenci
(1)
perswazja
(1)
private banking
(1)
rachunkowość
(1)
recepcja
(1)
rentowność
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
segmentacja
(1)
sprzedaż
(1)
szkolenie
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
zarządzanie wartością
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Książka wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business.
Indeks.
Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8764.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10234.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Przedsiębiorczość w XXI wieku)
Główną przesłanką, która skłoniła autorkę do podjęcia tego tematu, jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikające z tego zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9038.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej