MOTYWACJA PRACY
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(28)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Aluchna Maria
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Gick Alan
(1)
Hochschild Arlie Russell (1940- )
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McGee Rita
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rennie Ann
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
MOTYWACJA PRACY
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
motywowanie pracowników
(17)
motywacja
(11)
ocena pracowników
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
wynagrodzenie
(5)
zarządzanie
(5)
organizacja
(4)
partycypacja
(3)
praca
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
motywowanie
(2)
przywództwo
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rozwój zawodowy
(2)
szkolenie pracowników
(2)
wiedza
(2)
zarządzanie personelem
(2)
Lean Management
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
benchmarking
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
coaching
(1)
controlling personalny
(1)
dobór pracowników
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
efektywność pracy
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
marka
(1)
mentoring
(1)
modele motywacji
(1)
negocjacje
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
planowanie
(1)
polityka personalna
(1)
potencjał ludzki
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownik
(1)
psychologia
(1)
public relations
(1)
płaca
(1)
reengineering
(1)
selekcja
(1)
strategia personalna
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
szkolenie
(1)
wartościowanie pracy
(1)
wycena
(1)
wystąpienia publiczne
(1)
zaangażowanie
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zachowanie
(1)
zakładowy układ zbiorowy
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie menedżerskie
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół
(1)
ścieżka kariery
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Socjologia Współczesna)
Tyt. oryg.: "The managed heart : commercialization of human feeling" 2003.
Bibliogr. s. 261-281. Indeks.
Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne. Praca emocjonalna ma potencjalnie pozytywny charakter. Żaden klient nie chce mieć do czynienia z opryskliwą kelnerką, aroganckim urzędnikiem bankowym czy stewardesą, która unika kontaktu wzrokowego, uniemożliwiając zwrócenie się do niej z jakąkolwiek prośbą. Uchybienia w grzeczności u tych, którym za tę grzeczność się płaci, to realne i częste zjawisko. Dzięki nim przekonujemy się, jak kruche są podstawy kulturalnego współżycia z innymi. Musimy sobie ponownie zadać pytanie, z czego usnuta jest tkanka społeczeństwa i jakie wymagania stoją przed tymi, którzy mają dbać o jej piękno. Przypadki opieszałości i zarzucenia pracy emocjonalnej doprowadzają nas do podstawowych pytań. Czym jest praca emocjonalna? Co robimy, kiedy kierujemy swoimi emocjami? Czym tak naprawdę są emocje? Jakie są koszty i zyski z kierowania emocjami w życiu prywatnym i zawodowym?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7795.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8802.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wynagradzanie pracowników jest jednym z najważniejszych elementów zarządzania firmą i warunkiem jej sukcesów. Przyjmując, że celem firmy jest jej rozwój, umacnianie własnej pozycji i osiąganie zysku, drogą do jego realizacji jest efektywna działalność pracowników, ich inicjatywa i zaangażowanie. Celem poradnika jest wskazanie metod efektywnego wynagradzania pracowników. Autorka omawia między innymi ekonomiczne i prawne aspekty wynagrodzeń, metody oceny pracy, formy płac i składniki wynagradzania, budowę tabel płac, premiowanie, opłacanie długoterminowego stażu pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10470.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-229.
Monografia zawiera opis podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi. Praca ma charakter teoretyczny, a jej strukturę tworzy osiem rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia wprowadzające do omawianej problematyki: rozwój historyczny koncepcji, rodzaje i uwarunkowania zzl. W rozdziale drugim skoncentrowano się na problematyce strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział trzeci opisuje zagadnienia dotyczące kształtowania kapitału ludzkiego i intelektualnego organizacji. Kolejne rozdziały przedstawiają problematykę planowania i pozyskiwania pracowników, motywacji, systemu ocen pracowniczych, doskonalenia i rozwoju kadr oraz controllingu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13586.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14603.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
W tej publikacji przedstawiona została szeroka gama narzędzi i sposobów motywowania oraz ich znaczenie i wpływ na wykonywaną pracę. Omówiono m.in. motywacyjny charakter systemu płac, organizacji pracy, partycypacji w zarządzaniu, doboru pracowników czy planowania karier. Niniejsza książka systematyzuje wiedzę praktyczną na ten temat - również w obliczu zmian spowodowanych wprowadzaniem nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1346.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z dwóch części, które tworzą integralną całość. W pierwszej części autorka omawia zmieniające się w czasie zagadnienia filozofii wartości pracy, motywów, mechanizmów podejmowania pracy oraz umownego podziału świata pracy. W części drugiej analizuje polskie problemy recesji gospodarczej na tle czynników kształtujących pewność pracy, rodzaje bezrobocia oraz prezentuje przeprowadzone badania i analizuje ich wyniki. Całość rozważań towarzyszy napisana refleksja: czy przez osiągnięcie pewności pracy, zapewnienie sobie i swojej rodzinie „dostatniego jutra” nie gubi się wartości bycia człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1107.VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: motywacja
Bibliogr. s. 131-134.
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narzędzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10368.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Employee engagement, 2011.
Bibliogr. s. 407-409.
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposbów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13735.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-290.
"Praca stanowi interesujący przyczynek do problematyki zarządzania personelem w nowoczesnym przedsiębiorstwie, łącząc zagadnienia budowy, rozwoju i wykorzystania kompetencji zawodowych z procesami motywowania pracowników. Poruszana w pracy tematyka jest istotna z punktu widzenia wykorzystania wiedzy i umiejętności pracowników w działalności innowacyjnej oraz do budowy przewagi konkurencyjnej". (prof. dr hab. Andrzej Tubielewicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10316.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin, 2011. - 192 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Interesująca i godna specjalnej uwagi książka dr. Zdzisława Nieckarza w istotny sposób uzupełnia stosunkowo ubogie polskie piśmiennictwo psychologiczne dotyczące problematyki motywowania uczestników organizacji. Nie trzeba przekonywać, że jest to zagadnienie o fundamentalnym znaczeniu nie tylko dla zrozumienia mechanizmów działań człowieka, ale i dla skutecznego rozporządzania zasobami ludzkimi instytucji - a więc ostatecznie stylu funkcjonowania organizacji. (...) pracę czyta się - mimo jej poważnego ciężaru gatunkowego - z łatwością i prawdziwą przyjemnością. (prof. dr hab. Mieczysław Ciosek)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11152.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12151.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : "Difin", 2010. - 176 s. : il. ; 23 cm.
W książce poddano głębszej analizie dwie ważne (obok motywacji) funkcje skutecznego kierowania, tj. komunikowanie się i prowadzenie negocjacji. Od ich właściwego spełnienia zależy zasadniczo umiejętność postępowania z ludźmi. Intencją jej napisania była chęć pomocy obecnym i przyszłym menedżerom w opanowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. Chcąc dobrze kierować ludźmi i motywować ich do "wielkich czynów", menedżerowie muszą poszerzać swoją wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10323.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8824.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników. Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w sposób jasny i zrozumiały dla każdego Czytelnika tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, jak również zachęcić i przygotować do bardziej pogłębionych studiów w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6380.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.47 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Żyjemy w czasach, w których tradycyjne metody zarządzania stopniowo wyczerpują swój potencjał. Już dziś warto się zastanowić, jakiego rodzaju zmiany w naszym myśleniu będą w stanie przełamać nadchodzący kryzys. W XXI wieku zgodnośc charakteru pracy z naturą ludzką staje się coraz ważniejsza, a dzieki propozycji Stockiego, Prokopowicza i Żmudy możemy dostrzec, jakiego rodzaju zmiany są konieczne, aby równowaga ta została zachowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7879.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8974.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering people management : build a successful team - motivate, empower and lead people, 2007
Książka jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10790.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej