INNOWACJE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(145)
Forma i typ
Książki
(145)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(132)
dostępne
(114)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(36)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(79)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(132)
Autor
Janasz Władysław (1940- )
(4)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Baruk Jerzy
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Balcerzak Adam P
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Kasperkiewicz Witold (1947- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowakowska Aleksandra
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Weresa Marzenna Anna
(2)
Zalewski Romuald I
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łączak Andrzej
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andersen Esben Sloth
(1)
Antczak-Sabala Beata (1971- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bessant John
(1)
Białas Małgorzata (zarządzanie)
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brown John Seely
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Davydenko Leonid Nikolaevič (1941- )
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Dolan Simon L.andau (1947- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948-2012)
(1)
Dworak Edyta
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Długosz Jan
(1)
Fagerberg Jan
(1)
Francik Anna
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gann David
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Góra Jolanta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Jolly Adam
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabat Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Karkowski Tomasz
(1)
Karlik Marcin
(1)
Karniej Piotr
(1)
Karwacka Agnieszka
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Kałowski Adam
(1)
Klimek Jan
(1)
Klimiuk Zbigniew
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kolarz Magdalena
(1)
Komorowski Jan
(1)
Korenik Dorota (1966- )
(1)
Kosiedowski Wojciech (1946- )
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupa Jan
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Leszczyńska Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Lewandowska Lucyna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(88)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(142)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(141)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
INNOWACJE
(145)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(22)
1989-
(12)
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
POLSKA
(3)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(5)
DANE STATYSTYCZNE
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Słowo kluczowe
innowacje
(70)
innowacyjność przedsiębiorstw
(33)
przedsiębiorstwo
(32)
innowacyjność
(22)
zarządzanie
(20)
konkurencyjność
(18)
zarządzanie wiedzą
(17)
gospodarka oparta na wiedzy
(13)
innowacyjność gospodarki
(13)
klaster
(12)
przedsiębiorczość
(10)
rozwój regionalny
(9)
gospodarka
(8)
region
(8)
transfer technologii
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
Unia Europejska
(7)
marketing
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
Polska
(6)
kapitał intelektualny
(6)
kreatywność
(6)
polityka innowacyjna
(6)
zarządzanie jakością
(6)
kapitał ludzki
(5)
organizacja
(5)
finanse
(4)
finansowanie
(4)
globalizacja
(4)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(4)
partnerstwo publiczno-prywatne
(4)
polityka regionalna
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
technologia
(4)
zarządzanie innowacjami
(4)
banki
(3)
biznes
(3)
działalność innowacyjna
(3)
e-biznes
(3)
inkubator przedsiębiorczości
(3)
konkurencyjność gospodarki
(3)
logistyka
(3)
organizacja wirtualna
(3)
parki technologiczne
(3)
projekt innowacyjny
(3)
rolnictwo
(3)
rozwój zawodowy
(3)
rynek pracy
(3)
system informacyjny
(3)
turystyka
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
agrobiznes
(2)
bankowość
(2)
bezrobocie
(2)
ekorozwój
(2)
foresight
(2)
gospodarka regionalna
(2)
innovation
(2)
innowacyjność regionów
(2)
inwestycje zagraniczne
(2)
joint venture
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konsument
(2)
korporacja transnarodowa
(2)
kryzys finansowy
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
kultura innowacyjna
(2)
kultura organizacji
(2)
miasto
(2)
motywowanie pracowników
(2)
nauka
(2)
organizacje sieciowe
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
przedsiębiorczość akademicka
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
public relations
(2)
raport
(2)
regionalizacja gospodarcza
(2)
regionalny system innowacji
(2)
rozwój gospodarczy
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek finansowy
(2)
sieci innowacji
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
strategie innowacji
(2)
transfer wiedzy
(2)
transformacja
(2)
uniwersytet
(2)
współpraca
(2)
własność intelektualna
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie kompetencjami
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Chiny
(1)
English language
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
145 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Na gruncie ekonomii, a zwłaszcza rozważań o charakterze makroekonomicznym, zjawiska związane z pojęciem innowacji nabrały szczególnego znaczenia w ostatnich dziesięcioleciach dwudziestego wieku.(...) Z kolei w obszarze nauk o zarządzaniu wyraźny wzrost zainteresowania zjawiskiem innowacji jest pochodną poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej oraz badań dotyczących obszaru wiążącego się z pojęciem aktywów niematerialnych. Tak więc w kategoriach wagi naukowej problematykę proponowanej publikacji należy uznać za ważną i jak najbardziej godną popularyzacji. Dyskusję na temat innowacyjności należy także uznać za bardzo istotną w kategoriach znaczenia praktycznego, zwłaszcza w odniesieniu do polskiej gospodarki".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4032.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3098 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jedmocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pieć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5393 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6701.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6700.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-264.
Celem zrealizowanej pracy badawczej, której efektem jest niniejsza publikacja, było sprawdzenie - czy wprowadzane w ostatnich latach zmiany w funkcjonowaniu miast dotyczyły także sposobu zarządzania ważnymi przedsięwzięciami rozwojowymi i czy zmiany te można traktować jako innowacyjne. Autorzy jako zakres tematyczny badań przyjęli zagadnienia dotyczące:rewitalizacji miast; transportu miejskiego; konsultacji społecznych w przedsięwzięciach inwestycyjnych; partnerstwa publiczno-prywatnego. Dodatkowo przedmiotem rozważań było także zagadnienie dotyczące miast stowarzyszonych w Citaslow, a mianowicie - czy ruch ten można uznać za innowacyjny, czy też raczej za zachowawczy. Jako obszar badawczy wyodrębniono 18 metropolii - z ograniczeniem badań dotyczących stolicy kraju do kwestii transportowych - w których próbowano ustalić: zakres innowacji zarządczych wprowadzanych przez władze miejskie; sposoby i zakres współpracy władz miejskich z przedsiębiorstwami, organizacjami oraz mieszkańcami; metody wymiany dobrych praktyk dotyczących innowacji w zarządzaniu miastami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14037 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14898.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie)
Bibliogr. s. 109-113.
Niniejsza monografia przedstawia syntetyczne wyniki badań empirycznych innowacji przedsiębiorstw i regionów Polski Wschodniej. Książka składa się z pięciu rozdziałów. Dwa pierwsze wprowadzają, definiują i systematyzują pojęcia związane z działalnością innowacyjną. W rozdziale trzecim przedstawiono ogólną charakterystykę Polski Wschodniej. Czwarty rozdział zawiera założenia procesu badawczego wraz z modelem typu probit i metodyke badawczą innowacyjności regionów oraz prezentuje wyniki badań. Ostatni rozdział proponuje kierunki i perspektywy rozwoju innowacyjności regionów Polski Wschodniej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13528.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14494.XIII.3. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 109-112.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy. W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia: kreatywność, kreatywność organizacji, kreatywność organizacji a innowacje, metafora organizacji kreatywnej, model organizacji kreatywnej, zarządzanie organizacją kreatywną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8081.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9442.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-201.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację. Autor omówił w książce: koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania; główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8746.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10219.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Tyt. oryg.: "The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail" 1997.
Indeks.
Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10908.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego)
Funkcjonowanie rynku finansowego, w skład którego wchodzą: rynek pieniężny i rynek kapitałowy, wpływa na rozwój i znaczenie gospodarcze każdego kraju. Rynek ten podlega nieustannym zmianom kształtującym wielkość generowanego nań kapitału. Niezwykle istotne jest więc oznaczenie właściwego kierunku procesów przekształceniowych polskiego rynku finansowego. Celem niniejszego opracowania jest zaznajomienie czytelników z najnowszymi tendencjami w zarządzaniu bankiem, innowacyjnością produktową na rynku ubezpieczeniowym, zmianami na rynku kapitałowym i bezpieczeństwem funkcjonowania rynku finansowego w obliczu zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4437.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-200.
Przedmiotem publikacji jest badanie ekonomicznych i finansowych problemów inwestowania w projekty tworzenia innowacji naukowo-technicznych i próba odpowiedzi na pytanie: Jak optymalnie inwestować w projekty innowacyjne w wyniku rozwoju ekonomicznych mechanizmów zaspokojenia popytu inwestycyjnego, generowanego przez projekty inwestycyjne? Autorzy badają problem pod względem mikroekonomicznym dla poszczególnych przedsiębiorstw, organizacji naukowych i instytucji finansowych oraz gospodarek narodowych Polski, Białorusi i Rosji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15100.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-253.
Warunkiem osiągnięcia sukcesu we współczesnej logistyce jest wdrożenie nowoczesnych technologii. Firmy, aby skutecznie działać w łańcuchach dostaw, muszą wykorzystywać systemy informatyczne, automatyczną identyfikację towarów czy elektroniczną wymianę danych. W niniejszej książce autorzy omówili: istotę i znaczenie technologii logistycznych; technologie informacyjne w łańcuchach dostaw; systemy automatycznej identyfikacji; elektroniczną wymianę danych; systemy łączności bezprzewodowej stosowane w logistyce; współczesne technologie w transporcie; zaawansowane technologie w praktyce magazynowej; rolę opakowań w technologiach logistycznych. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw oraz praktyków chcących rozszerzyć swoją dotychczasową wiedzę logistyczną i doskonalić systemy logistyczne swoich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7896.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9150.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Innovation is centrally important for business and national competitiveness, and for the quality and standard of living around the world, but it does not happen by itself. For innovation to succeed, it needs to be properly managed. With contributions from 49 world-leading scholars, the Handbook explores the many sources of innovation, the broader social, economic, and technological contexts that encourage and constrain it, and the cutting-edge strategies and practices of innovation management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15413.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 78)
Bibliogr. przy niektórych ref.
Publikacja pokonferencyjna odpowiada na następujące pytania: Jakie są zadania biblioteki w systemie nauki, kultury i edukacji?, Jaki jest stan ustawodawstwa bibliotecznego i jego praktyczne funkcjonowanie?, Jaki jest wizerunek zawodu bibliotekarza?, Jakie są potrzeby i oczekiwania bibliotek w zakresie umiejętności zawodowych bibliotekarzy?, Jaki przyjąć system zarządzania bibliotekami w tym finansowania przez samorządy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9920.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Trwająca 25 lat transformacja polskiej gospodarki z powodzeniem zbudowała podstawy systemu opartego na liberalizacji, stabilizacji makroekonomicznej i ładzie instytucjonalnym obejmującym reguły gry ekonomicznej, prawa i obyczaje wymuszające przestrzeganie owych reguł. Pozytywna ocena dokonań polskiej transformacji nie powinna przesłaniać pewnych wad i błędów, którymi obarczony był ten proces. Jego fundamentalną wadą jest patologiczny charakter prywatyzacji majątku narodowego, w efekcie którego doszło do likwidacji wielu przedsiębiorstw, które można było uratować. W rezultacie nastąpił faktyczny upadek wielu branż przemysłu lub stały się one peryferyjnymi elementami zagranicznych koncernów. Bezrobocie nadal jest bardzo wysokie i wiele wskazuje na to, że będzie dość trwałe. Relacje społeczne cechuje konfliktowość, a poziom kapitału społecznego pozostaje na niskim poziomie. Poszukiwać należy zatem nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy i innowacjach stanowi gwarancję trwałego wzrostu dobrobytu ekonomicznego. Sukcesy odnoszą te gospodarki, które potrafią wyzwolić z przedsiębiorstw, elit społecznych zdolność do generowania i upowszechniania innowacji. W książce zwrócono uwagę zarówno na aspekty pozytywne, jak i negatywne transformacji, głównie w kontekście gospodarki opartej na wiedzy, innowacyjności, zatrudnienia i bezrobocia. Przeznaczona jest ona przede wszystkim dla pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14905.XI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15714.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Korzystając z jubileuszu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, przedstawiony został czytelnikom tom I monografii zawierający zbiór opracowań naukowych na temat przełomów w zarządzaniu w kontekście strategicznym. Zbiór 24 opracowań podzielony został na trzy częsci. W pierwszej części , zatytułowanej Teoretyczne podstawy przełomów w zarządzaniu , zamieszczone zostały teksty dotyczące fundamentów przełomów w naukach o zarządzaniu. Szczególną rolę pełnią w tej części opracowania związane z pojęciem przełomu, wskazujące na specyfikę przełomów w rozwoju nauk o zarządzaniu, ukazujące wyzwania, ewolucje i kontrowersje wokół niektórych wiodących koncepcj, a także mechanizmy ograniczające zmiany o charakterze przełomowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12155.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
"Innovation studies: Evolution & Future Challenges" collects the current ideas of several key authors such as Jan Fagerberg, B-A Lundvall and Ben Martin in the field of Innovation studies. The book is organized in two main sections that summarise the state-of-art of a domain that is almost half-century-old. Firstly, this collective book systematizes the evolution and development of the study of innovation, facilitating its differentiation to other related and adjacent domains like Science and Technology Studies and Entrepreneurship studies. Secondly, it presents the main challenges for Innovation studies in years ahead encompassing new debates, concepts and analyses. Innovation studies is relevant for all those focusing in the understanding of the innovation phenomena. It is particularly relevant for those that are entering in the field and need a roadmap for exploration.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15407.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11469.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Katedra Gospodarki i Administracji Publicznej)
Bibliogr. przy rozdz.
We współczesnym świecie rośnie znaczenie innowacyjności jako głównego czynnika przewagi konkurencyjnej. Coraz większa jest zatem rola polityki innowacyjnej, która staje się jednym z najważniejszych narzędzi stymulowania rozwoju. W książce przedstawiono istotę innowacyjności i polityki innowacyjnej, wpływ innowacji na rozwój gospodarczy, metodykę pomiaru działalności innowacyjnej, instrumenty polityki innowacyjnej i ich klasyfikacje, narodowy i regionalny system innowacji, znaczenia miast w kreowaniu innowacyjności oraz rozwoju regionalnego i lokalnego, instytucjonalny wymiar polityki innowacyjnej. Wiele miejsca poświęcono w niej także ochronie własności intelektualnej oraz przemysłom kreatywnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14477 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14476.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15404.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej