Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(48)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(14)
Meyer Beata
(7)
Buko Jacek
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Smalec Agnieszka
(4)
Kroplewski Zdzisław (1955- )
(3)
Mazur Eugeniusz (1947- )
(3)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Zarzecki Dariusz
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Czaplewski Roman
(1)
Getka Ewa
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Gracz Leszek
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Koźmiński Czesław (1932- )
(1)
Królikowska Anna (1965- )
(1)
Marek Stanisław
(1)
Miluska Jolanta (1951- )
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pławińska Lila
(1)
Rumiński Robert
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szostak Daniel
(1)
Słowik-Gabryelska Anna
(1)
Tokarz Anna
(1)
Umiastowska Danuta
(1)
Witek Jolanta
(1)
Węgrzyn Ewa
(1)
Zimny Tomasz M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
TURYSTYKA
(23)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
USŁUGI
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
POPYT
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(3)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(3)
BANKI
(2)
HOTELARSTWO
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
ALKOHOLIZM
(1)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
CHOROBY
(1)
DEGRADACJA ŚRODOWISKA
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Granice
(1)
INFORMATYCY
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KRAJOZNAWSTWO
(1)
KREDYT
(1)
Konkurencyjność
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Model biznesowy
(1)
NARKOMANIA
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PALENIE TYTONIU
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
POLITYKA TURYSTYCZNA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
SEKTOR PRYWATNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
UZDROWISKA
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
ŁĄCZNOŚĆ
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(3)
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(7)
turystyka
(7)
rynek turystyczny
(5)
agroturystyka
(4)
atrakcyjność turystyczna
(4)
marketing
(4)
popyt turystyczny
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
ruch turystyczny
(4)
hotelarstwo
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konkurencyjność
(3)
pielgrzymki
(3)
turystyka uzdrowiskowa
(3)
banki
(2)
biuro podróży
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
e-commerce
(2)
ekoturystyka
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
konsument
(2)
marketing terytorialny
(2)
postawa
(2)
promocja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
region
(2)
sanktuarium
(2)
satysfakcja konsumentów
(2)
transport
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka pielgrzymkowa
(2)
turystyka religijna
(2)
usługi turystyczne
(2)
SPA
(1)
aktywność turystyczna
(1)
alkoholizm
(1)
badania marketingowe
(1)
balneoterapia
(1)
bank komercyjny
(1)
bankowość
(1)
baza noclegowa
(1)
bioklimat
(1)
biznes
(1)
człowiek
(1)
dobrobyt materialny
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-urząd
(1)
ekologia
(1)
fizykoterapia
(1)
franchising
(1)
fundusze UE
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gastronomia
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
grzybica
(1)
handel zagraniczny
(1)
infrastruktura
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kinezyterapia
(1)
klaster
(1)
klimatoterapia
(1)
konsumpcja
(1)
kredyt
(1)
leczenie uzdrowiskowe
(1)
linie lotnicze
(1)
lojalność konsumentów
(1)
ludzie starzy
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
masaż leczniczy
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
mobilność
(1)
narkomania
(1)
nikotynizm
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
patologia społeczna
(1)
planowanie marketingowe
(1)
pogranicze
(1)
pogranicze symboliczne
(1)
pogranicze terytorialne
(1)
polityka budżetowa
(1)
polityka energetyczna
(1)
polityka gospodarcza
(1)
polityka konkurencji
(1)
polityka pieniężna
(1)
polityka przemysłowa
(1)
polityka regionalna
(1)
polityka rolna
(1)
polityka strukturalna
(1)
polityka transportowa
(1)
polityka łączności
(1)
portal internetowy
(1)
portal społecznościowy
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1427 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1428 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja książki pomyślana została tak, aby dostarczyć Czytelnikowi raczej materiał do własnych przemyśleń. niż jako zbiór reguł i definicji. Wynika to z przyjętego założenia, że najcenniejszą umiejetnością jest umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia, a nie sprawność przyswajania określonych definicji. Założeniu takiemu podporządkowano treść książki, której struktura odpowiada czterem blokom tematycznym: zagadnienia wstępne, przedsiębiorstwo a otoczenie, funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz ocena przedsiębiorstwa. Ocena celów przyjętej koncepcji, a przede wszystkim przydatność merytoryczna książki należy niewątpliwie do Czytelników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4039.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Znaczenie obsługi turystycznej w gospodarce turystycznej jest coraz większe, gdyż zapotrzebowanie na nią stale rośnie, nawet w sytuacji, gdy liczba turystów nie wzrasta. Tematyka opracowania dotyczy bardzo istotnego segmentu współczesnej gospodarki turystycznej, którego konsekwencje ekonomiczne i pozaekonomiczne są identyfikowane nie tylko w regionach recepcji turystycznej, ale również w regionach emisji turystycznej i tranzytowych. Treść została podzielona na pięć rozdziałów, z których dwa pierwsze dotyczą charakterystyki zjawiska, jakim jest ruch turystyczny, trzy kolejne zaś form jego obsługi. Jest to kompendium wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacji i innych osób związanych z ruchem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2461 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3664.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawową problematyka przedstawioną w tej publikacji są wybrane zagadnienia dotyczące turystyki, głównie w ujęciu ekonomicznym i organizacyjnym. Pojawiły sie też zagadnienia z geografii. Zawartość merytoryczna została podzielona na dziewięć rozdziałów, które są powiązane z programem studiów kierunków turystyka i hotelarstwo. Książka jest pomocą dydaktyczną dla studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3618.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest zbiorem artykułów przybliżających problematykę w trzech podstawowych ujęciach: 1. Mega- i makroekonomicznym wskazującym rozwiązania systemowe i instrumenty wykorzystywane w polityce turystycznej w skali krajowej i miedzynarodowej. 2. W ujęciu regionalnym i lokalnym prezentującym formy aktywności jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych. 3. W ujęciu mikroekonomicznym w aspekcie dostosowywania sie podmiotów gospodarki turystycznej do rozstrzygnięć politycznych. Celem monografii jest przegląd problematyki teoretycznej i dyskusja nad modelem polityki turystycznej na poszczególnych poziomach struktury administracyjnej i samorządowej kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3580.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4304.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej