Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(19)
Autor
Hill Robert
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Brock Patricia
(2)
Busby Brian John
(2)
Reid Joy M. (1942- )
(2)
Boyd Stephen W
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Cross David
(1)
Downing Angela
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Ellis Rod
(1)
Kaufman Herbert
(1)
Kearny Edward N
(1)
Kearny Mary Ann
(1)
Krashen Stephen D
(1)
Lavery Clare
(1)
Locke Philip
(1)
Martin Jackie
(1)
Nunan David
(1)
Rubin Joan
(1)
Scott Roger
(1)
Taylor Linda
(1)
Terrell Tracy D
(1)
Thurrell Sarah
(1)
Timothy Dallen J
(1)
Weir Cyril J
(1)
Wenden Anita
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Kiribati
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(20)
angielski
(2)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(17)
LITERATURA ANGIELSKA
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(1)
Język angielski
(1)
KRAJOZNAWSTWO
(1)
NAUKI POLITYCZNE
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
OPOWIADANIE ANGIELSKIE
(1)
POEZJA ANGIELSKA
(1)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
SZTUKA ANGIELSKA
(1)
TEATR ANGIELSKI
(1)
Turystyka
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(7)
teaching
(5)
EFL
(3)
ELT
(3)
ESL
(2)
SLA
(2)
language acquisition
(2)
linguistics
(2)
reading
(2)
reading skills
(2)
textbook
(2)
English novel
(1)
English poetry
(1)
English story
(1)
FCE
(1)
Great Britain
(1)
United States
(1)
classroom organisation
(1)
cognitive psychology
(1)
cultural studies
(1)
culture
(1)
developmental psychology
(1)
drama (ped.)
(1)
education studies
(1)
exercises
(1)
foreign speakers
(1)
grammar
(1)
language
(1)
language teaching
(1)
lesson planning
(1)
literature
(1)
methodology
(1)
modern novel
(1)
modern play
(1)
modern poetry
(1)
modern story
(1)
natural approach
(1)
novel
(1)
practice test
(1)
semantics
(1)
short story
(1)
social life
(1)
social psychology
(1)
speaking
(1)
speaking skills
(1)
teacher's book
(1)
theatre
(1)
tourism
(1)
use of English
(1)
vocabulary
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3309 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3310 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3006.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3007.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(English Language Teaching)
This comprehensive reference and practice grammar is designed for advanced students of English as a foreign language. It takes language functions as its basis and explores these in terms of the language units that realize them. Form is related to meaning which in turn is related to situation. Chapters are divided into modules, which are designed both for class work and self-study use. Examples are given from various texts and transcripts, and summaries are used to emphasize the main points of each chapter. There are also tasks that are designed to broaden the understanding of the ways in which language may be used: these include text analysis.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11294.XXIV.12.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Teaching Methodology Series)
The Natural Approach is based on the following tenets: 1). Language acquisition (an unconscious process developed through using language meaningfully) is different from language learning (consciously learning or discovering rules about a language) and language acquisition is the only way competence in a second language occurs. (The acquisition/learning hypothesis) 2). Conscious learning operates only as a monitor or editor that checks or repairs the output of what has been acquired. (The monitor hypothesis) 3). Grammatical structures are acquired in a predictable order and it does little good to try to learn them in another order.(The natural order hypothesis). 4). People acquire language best from messages that are just slightly beyond their current competence. (The input hypothesis) 5). The learner's emotional state can act as a filter that impedes or blocks input necessary to acquisition. (The affective filter hypothesis).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3210.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej