Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(24)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Jalinik Mikołaj
(10)
Ziółkowski Romuald
(6)
Michałowski Kazimierz
(4)
Szymańska Elżbieta
(2)
Bielawska Izabela Barbara
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Grygo Robert
(1)
Kiryluk Halina
(1)
Kosior-Kazberuk Marta
(1)
Krassowska Julita
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mazur Barbara
(1)
Naruszewicz Stanisław
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Sierpińska Anna
(1)
Tur Andrei
(1)
Tur Wiktor
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(25)
angielski
(1)
Odbiorca
Inżynierowie budownictwa
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
TURYSTYKA
(8)
AGROTURYSTYKA
(5)
EKOTURYSTYKA
(3)
PODLASKIE, województwo
(3)
USŁUGI
(3)
INNOWACJE
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
Algorytmy
(1)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Konstrukcje żelbetowe
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Projektowanie
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
RELIGIA
(1)
RÓŻNORODNOŚĆ BIOLOGICZNA
(1)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(1)
Wytrzymałość materiałów
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(5)
produkt turystyczny
(4)
agroturystyka
(3)
biuro podróży
(3)
marketing
(2)
obszar przyrodniczo cenny
(2)
organizacja turystyczna
(2)
rynek turystyczny
(2)
usługi turystyczne
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
Unia Europejska
(1)
aktywność turystyczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
building
(1)
constructions
(1)
fundusze strukturalne
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
hotel
(1)
hotelarstwo
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacje
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing turystyczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
park krajobrazowy
(1)
park narodowy
(1)
polityka regionalna
(1)
prawo turystyczne
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
religia
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
ruch turystyczny
(1)
szlaki turystyczne
(1)
telepraca
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
walor turystyczny
(1)
walory krajobrazowe
(1)
zamek
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie turystyką
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: produkt turystyczny
Obecnie dynamicznie zmieniają się uwarunkowania działalności podmiotów turystycznych, gdyż zmieniają się potrze-by konsumentów, występuje ostra rywalizacja pomiędzy usługodawcami, pogłębiają się procesy globalizacji na rynku światowym. Dużego znaczenia nabierają problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjność, jak też zasoby konkurencyjne. Nie ma też uniwersalnej teorii określającej pojęcie konkurencyjności," ani też zunifikowanych miar i narzędzi do jej mierzenia. Te pojęcia dotyczą za-równo poszczególnych podmiotów turystycznych, jak i całej branży turystycznej. Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9926.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Publikacja zawiera wybrane artykuły z różnych ośrodków akademickich w kraju, które są autorskimi propozycjami ujęcia problemów marketingu w turystyce. Praca może być wykorzystana przez pracowników naukowych, instytucje i organizacje turystyczne, studentów, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3572 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4302.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 173)
Forma i typ
Bibliogr. s. 246-254, wykaz aktów prawnych s. 255.
Głównym celem pracy jest określenie uwarunkowań i czynników ekonomiczno-organizacyjnych wywierających istotny wpływ na rozwój usług turystycznych na obszarach wiejskich. W pracy wyznaczono siedem rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono miejsce turystyki w systemie nauk ekonomicznych. Rozdział drugi przedstawia problematykę dotyczącą rozwoju turystyki w warunkach zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich. Trzeci rozdział pracy zawiera terminologię dotyczącą rodzajów i form turystyki oraz pojęć związanych z czynnikami ekonomiczno-organizacyjnymi. W rozdziale czwartym omówiono rynek oferenta i konsumenta usług turystycznych, uwzględniając klasyfikację, przestrzenne rozmieszczenie obiektów świadczących usługi turystyczne oraz potencjał usługowy podaży. Rozdział piąty został poświęcony determinantom wpływającym na rozwój usług turystycznych na obszarach wiejskich. W rozdziale szóstym zaprezentowano rozwój usług turystycznych na wybranych obszarach wiejskich województwa podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i lubelskiego. W rozdziale siódmym przedstawiono koncepcję rozwoju usług turystycznych na obszarach wiejskich regionu północno-wschodniej Polski z zastosowaniem metody modelowania miękkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8944.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10512.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materiały konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, stowarzyszeń i prywatnych gestorów bazy turystycznej - Ponadto, połączenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiającej się w innym ujmowaniu niektórych prezentowanych zagadnień, może stanowić doskonałe studium badawcze dla studentów szkół wyższych kształcących się w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje są autorskimi propozycjami, niekiedy dość subiektywnymi, mającymi jednakże dużą wartość poznawczą. Pomimo dokonanej oceny naukowej, mającej na celu uniknięcie niedociągnięć merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobodę w formułowaniu własnych poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej