Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(34)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Gołembski Grzegorz
(7)
Mruk Henryk
(4)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(3)
Januszek Henryk
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Piszczała Janusz (1943- )
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Sikora Jan
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Ciesielski Marek
(1)
Czternasty Waldemar
(1)
Czyżewski Andrzej
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Guzik Bogusław (1946- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kliber Paweł
(1)
Knapińska Magdalena
(1)
Kędelski Mieczysław (1946-1998)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malaga Krzysztof
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orczyk Józef (1940- )
(1)
Panek Emil (1948- )
(1)
Roeska-Słomka Iwona
(1)
Romanow Zbigniew B
(1)
Szuster Mariusz
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(38)
nieznany (a)
(1)
Język
polski
(39)
Temat
TURYSTYKA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
PILOCI WYCIECZEK
(3)
EKONOMETRIA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
Matematyka
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ROLNICTWO
(2)
SYMULACJA
(2)
BANKI
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Organizacja
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POPYT
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
USŁUGI
(1)
WZROST GOSPODARCZY
(1)
WZROST GOSPODARCZY- Polska
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Matematyka
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
ekonomia
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
zarządzanie
(3)
Polska
(2)
badania marketingowe
(2)
marketing
(2)
matematyka
(2)
organizacja
(2)
prognozowanie
(2)
strategia
(2)
wzrost gospodarczy
(2)
TQM
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
agrobiznes
(1)
banki
(1)
całki
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
dochód narodowy
(1)
dystrybucja
(1)
ekonometria
(1)
ekonomia klasyczna
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
finanse
(1)
fizjokratyzm
(1)
funkcje algebraiczne
(1)
globalizacja
(1)
grafy
(1)
handel międzynarodowy
(1)
inflacja
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kontrola strategiczna
(1)
kryzys
(1)
lobbing
(1)
logistyka
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
ludność
(1)
macierz
(1)
makroekonomia
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing usług
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
merkantylizm
(1)
motywacja
(1)
myśl ekonomiczna
(1)
partycypacja
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka rolna
(1)
produkt krajowy brutto
(1)
produkt społeczny
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rachunek prawdopodobieństwa
(1)
regionalizacja gospodarcza
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek
(1)
rynek zagraniczny
(1)
sieć logistyczna
(1)
sponsoring
(1)
statystyka
(1)
strategia logistyczna
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
systemy zarządzania
(1)
transakcje zagraniczne
(1)
transformacja systemowa
(1)
układ równań
(1)
wizerunek banku
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
łańcuch dostaw
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W monografii podjęto się zadania ściślejszego określenia miejsca i roli logistyki w całokształcie zagadnień zarządzania. Oznacza to rozpatrywanie relacji między logistyką, a takimi kluczowymi pojęciami, jak: koncepcja zarządzania, strategia i sieć gospodarcza. Podjęto także rozważania nad problemami formułowania koncepcji sieci logistycznej i analizy strategicznej w logistyce. Na końcu książki umieszczono słowniczek, który ułatwi Czytelnikowi zrozumienie stosowanych pojęć i skrótów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3789.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W strukturze ruchu turystycznego dominującą rolę odgrywają wyjazdy zorganizowane, kreowane przez touroperatorów i agentów turystycznych. Zorganizowane grupy turystyczne kierowane są przez pilotów. Osobowość pilota i jakość jego pracy należą do najistotniejszych składników oferowanego produktu, które w ogromnym stopniu decydują o powodzeniu imprezy. Dlatego pilot musi być osobą o najwyższych kwalifikacjach, czego wyrazem jest konieczność posiadania przez niego licencji na wykonywanie zawodu. Wiedza kwalifikowanego pilota musi być szeroka i wielostronna, dotycząca psychologii, ekonomii, geografii, historii sztuki, prawa, ubezpieczeń, języków obcych, a nade wszystko umiejętności radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach. W książce, będącej już trzecim wydaniem Vademecum, zawarto kompleksową wiedzę niezbędną w pracy pilota prowadzącego najrozmaitsze rodzaje grup turystycznych. Jest ona adresowana do licencjonowanych pilotów, szefów i pracowników biur podróży, pracowników hoteli, przedsiębiorstw transportu turystycznego i przedstawicieli samorządów terytorialnych zajmujących się turystyką, a także do studentów specjalności turystyka i rekreacja, jako źródło istotnego uzupełnienia wiedzy objętej obowiązującymi programami nauczania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5017.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.5039.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5571.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zadaniem podręcznika jest ogólne zorientowanie studentów w problematyce socjologii oraz przygotowanie ich do samodzielnej lektury prac socjologicznych i myślenia kategoriami socjologicznymi. Do refleksji i namysłu powinny też skłonić czytelnika zamieszczone na końcu każdego rozdziału pytania i problemy do dyskusji. W przekonaniu autorów, wiedza socjologiczna wchodzi bowiem w skład niezbędnego zasobu wiedzy każdego człowieka. Zasobu, który decyduje często o społecznej skuteczności, sprawności i efektywności podejmowanych działań. Jeżeli niniejszy podręcznik spełni w tej dziedzinie pożyteczną rolę, to znaczy, że trud autorów nie był daremny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8887.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zbiorowa zawiera artykuły pracowników Katedry Makroekonomii i Badań nad Gospodarką Narodową Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autorzy podjęli próbę opisania społeczno-ekonomicznych aspektów rynku pracy w Polsce w warunkach dokonującej się transformacji gospodarczej w latach 1990-2001. Prowadzone badania i wynikające z nich implikacje oparte zostały na szerokiej literaturze przedmiotu, opracowaniach i raportach o charakterze statystyczno-ekonomicznym oraz na stosownych aktach normatywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3095 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4085.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej