Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(118)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(112)
dostępne
(107)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(44)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(64)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(112)
Autor
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Banaszyk Piotr
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Kall Jacek
(3)
Krupski Rafał
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Moszkowicz Mieczysław (1946- )
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Pomykalska Bożyna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chick Anne
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ginter Peter M
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Hagel John
(1)
Hajdas Monika
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kler Paweł
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(118)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(117)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(3)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(40)
Zarządzanie strategiczne
(19)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(13)
ANALIZA STRATEGICZNA
(6)
INNOWACJE
(6)
KADRY
(6)
Decyzje
(4)
FIRMA (nazwa)
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
Konkurencyjność
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Analiza finansowa
(2)
DECYZJE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Model biznesowy
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Dobre praktyki
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka wojskowa
(1)
MARKETING
(1)
MIASTA
(1)
MONOPOLE
(1)
Marketing wartości
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Outsourcing
(1)
PARTNERSTWO LOKALNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Strategia
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Współpraca cywilno-wojskowa
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(14)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Monografia
(5)
Opracowanie
(4)
PORADNIKI
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie strategiczne
(51)
przedsiębiorstwo
(35)
strategia
(26)
zarządzanie
(15)
konkurencyjność
(13)
planowanie strategiczne
(12)
analiza strategiczna
(11)
analiza SWOT
(7)
marketing
(6)
przedsiębiorczość
(6)
wizja firmy
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
kontrola strategiczna
(5)
marka
(5)
misja firmy
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
logistyka
(4)
organizacja
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
outsourcing
(4)
strategic management
(4)
zarządzanie jakością
(4)
biznesplan
(3)
cykl życia produktu
(3)
dywersyfikacja
(3)
e-commerce
(3)
fuzja
(3)
globalizacja
(3)
innowacje
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
modele biznesowe
(3)
otoczenie organizacji
(3)
portfel marek
(3)
produkcja
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
strategia marketingowa
(3)
analiza finansowa
(2)
biznes
(2)
decyzje
(2)
e-biznes
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
firma
(2)
franchising
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
klaster
(2)
komunikacja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
model biznesu
(2)
motywowanie pracowników
(2)
offshoring
(2)
organizacja ucząca się
(2)
plan marketingowy
(2)
plan strategiczny
(2)
poradnik
(2)
proces produkcyjny
(2)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przywództwo
(2)
rozwój
(2)
rozwój lokalny
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprawozdanie finansowe
(2)
strategia finansowa
(2)
strategic planning
(2)
system produkcyjny
(2)
turystyka
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
Lean Management
(1)
Strategiczna Karta Wyników
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza
(1)
analiza decyzyjna
(1)
architektura korporacji
(1)
audyt
(1)
audyt strategiczny
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo gospodarcze
(1)
bezpieczeństwo logistyczne
(1)
bezpieczeństwo militarne
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo niemilitarne
(1)
budżet
(1)
business
(1)
business ethics
(1)
business planning
(1)
business strategy
(1)
cel strategiczny
(1)
cloud computing
(1)
competition
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka zawiera kompleksowy i szczegółowy opis metod i procedur zarządzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmujący m.in.: zasady myślenia i planowania strategicznego, sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwałtownie zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji, nowoczesne narzędzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej, metody weryfikacji przyjętych założeń i rozwijania nowych procedur i narzędzi, systemy dokumentowania działań za pomocą planów strategicznych. Przedstawiona treść jest przekazana w bardzo przejrzysty sposób. Autorzy w każdym rozdziale podają m.in. kluczowe teminy i odniesienia do konkretnych problemów ułatwiających poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przykładami oraz studiami przypadków, opracowanymi tak, aby umożliwić żywą dyskusję i analizę różnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12322.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13469.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : "Difin", 2002. - 206 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą one odnieść znacznie większe korzyści niż gdyby funkcjonowały indywidualnie. Wiele uwagi poświęcono problemom tworzenia i zarządzania współpracą przez niezależne od siebie organizacje i wynikającym z tego konsekwencjom. Istotną częścią książki jest opis doświadczeń przedsiębiorstw, które zdecydowały się na rozwój poprzez tworzenie aliansów strategicznych oraz wynikające stąd wnioski. Ze szczególną uwagą zaprezentowano sojusze zawierane przez podmioty gospodarcze pochodzące z różnych krajów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2344.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja Global Sourcing : teoria i praktyka / Barbara Galińska. - Warszawa : Difin, 2015. - 156, [1] strona : iustracje. ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
W dobie dzisiejszej silnej konkurencji przedsiębiorcy zmuszeni są do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym będą mogli walczyć o poprawę pozycji swoich firm na tle konkurentów. Jednym z takich rozwiązań jest międzynarodowe zaopatrzenie w niezbędne do produkcji części i elementy. W jego wyniku przedsiębiorstwa mają możliwość zakupu znacznie tańszych, a jakościowo podobnych do dotychczas nabywanych na rynku lokalnym/krajowym, towarów. Zebrane informacje w sposób precyzyjny identyfikują czynniki skłaniające do wyboru opisanej metody dokonywania zakupów i wskazują jednoznacznie wynikające z niej korzyści. Może to przyczynić się do dalszego rozwoju Global Sourcing na tle innych sposobów zaopatrzenia. Ponadto zgromadzone w publikacji materiały mogą doprowadzić do usprawnienia działalności innych przedsiębiorstw i stać się przydatnymi dla wszystkich firm zainteresowanych implementacją metody do swoich struktur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20805.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20804.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-172.
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21045.IX.14 [Magazyn 1], P.18429.IX.14 [Magazyn 1], P.18440.IX.14 [Magazyn 1], 21046.IX.14 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21026.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21025.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management : concepts and cases : a competitive advantage approach / Fred R. David, Forest R. David. - Sixteeenth edition, Global Edition. - Harlow : Pearson Education Limited, cop. 2017. - 680 stron, [1] kart tablicowych : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
In today’s economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18301.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8762.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10232.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12586.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie Wydawnictwa Uczelnianego Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy)
Bibliografia s. 195-207
"Praca autorstwa A. Potoczka i J. Stępnia dotyczy niezwykle istotnych zagadnień odnoszących się do praktyki funkcjonowania samorządu lokalnego i regionalnego jako inicjatora i koordynatora procesu rozwoju. Autorzy poświęcają wiele uwagi metodologii przygotowania strategii rozwoju oraz uwarunkowaniom jej realizacji. Odnoszą się także do różnych funkcji strategii w szeroko pojętym procesie rozwoju. Warte podkreślenia jest zwrócenie uwagi na rolę i znaczenie strategii innowacji w stymulowaniu rozwoju jednostki terytorialnej. Głównym kierunkiem rozważań jest proces programowania rozwoju, a w szczególności planowanie strategiczne i związane z tym formy i metody działania administracji publicznej. W szczególności analizowane są problemy dotyczące opracowywania strategii rozwoju jako swoistego planu oraz instrumentu zarządzania rozwojem jednostki terytorialnej. Książka stanowi również cenne źródło informacji dla samorządowców oraz studentów, jest też swoistym przewodnikiem po złożonej problematyce planowania i zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym". (z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Saksona)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7684.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8686.XIII.2 [Czytelnia C], 8687.XIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem tak dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - "życia marką”. Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy. Książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11418.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12852.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarządzania)
Praca stanowi kompendium współczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych procesów produkcyjnych. W książce spróbowano połączyć dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarządzania operatywnego ze współczesnymi osiągnięciami High-Technology. Książka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak również praktycznym podręcznikiem dla projektantów. Tom pierwszy obejmuje zagadnienia strategii planowania oraz podstaw wytwarzania, organizacji i zarządzania produkcją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5482.IX.6 [Magazyn 1], P.5483 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6879.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6878.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarządzania)
Praca stanowi kompendium współczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych procesów produkcyjnych. W książce spróbowano połączyć dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarządzania operatywnego ze współczesnymi osiągnięciami High-Technology. Książka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak również praktycznym podręcznikiem dla projektantów. Tom pierwszy obejmuje zagadnienia strategii planowania oraz podstaw wytwarzania, organizacji i zarządzania produkcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3597 [Magazyn 2], P.2351 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Strategic human resource management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Książka ukazuje genezę, istotę i zakres strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Prezentuje aktualny stan wiedzy oraz wyniki badań w tej dziedzinie w celu analizy najistotniejszych zagadnień: pojęcie strategii, przegląd rodzajów i ewolucja zarządzania strategicznego; zależności między procesem strategicznym a zarządzaniem zasobami ludzkimi; wykorzystanie wiedzy i narzędzi z zakresu zarządzania strategicznego w procesie planowania i tworzenia strategii zasobów ludzkich; formułowanie podstawowych kryteriów efektywności zarządzanie strukturą organizacji, jej kulturą oraz zmianami; integracja działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi dla stworzenia programu strategicznego, wspomagana przez koncepcję uczenia się organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2906.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej