Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(28)
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Janasz Krzysztof
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Aluchna Maria
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Krupski Rafał
(1)
Lundy Olive
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Strategor
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Zelek Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(22)
angielski
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(22)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(3)
KADRY
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podręcznik
(3)
Słowo kluczowe
zarządzanie strategiczne
(12)
strategia
(10)
przedsiębiorstwo
(8)
analiza strategiczna
(5)
planowanie strategiczne
(4)
analiza SWOT
(3)
konkurencyjność
(3)
misja firmy
(3)
wizja firmy
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
biznesplan
(2)
cykl życia produktu
(2)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(2)
organizacja
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
Strategiczna Karta Wyników
(1)
competitiveness
(1)
dobra sieciowe
(1)
doradztwo personalne
(1)
dywersyfikacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse
(1)
foresight
(1)
fuzja
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kariera zawodowa
(1)
klaster
(1)
klasyfikacja
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
konflikt
(1)
kontrola strategiczna
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marka
(1)
marketing strategiczny
(1)
media
(1)
modele biznesowe
(1)
motywowanie pracowników
(1)
nadzór właścicielski
(1)
negocjacje
(1)
obsługa klienta
(1)
oferta produktowa
(1)
opakowanie
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacyjne uczenie się
(1)
outsourcing
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie karier
(1)
produkt
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
przywództwo
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
sieciowość
(1)
sieć
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia finansowa
(1)
strategia logistyczna
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategia personalna
(1)
strategic management
(1)
technologia
(1)
turystyka
(1)
twórczość artystyczna
(1)
wynagrodzenie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie wynagrodzeniami
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół sieciowy
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem autorów pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego na przykładach. Taki układ książki powoduje, że stanowi ona doskonałe uzupełnienie podręczników z tej dziedziny o faktyczne przejawy oddziaływania warunków zewnętrznych i wewnętrznych na wybory strategiczne. Przedmiotem case study, które dotyczą wyłącznie polskich przedsiębiorstw, są zagadnienia tworzące składowe procesu zarządzania strategicznego. Ich analiza umożliwia zastosowanie metod analizy strategicznej do rozwiązywania różnego rodzaju problemów praktycznych w zakresie planowania, a także ułatwia zrozumienie implementacji strategii oraz narzędzi i funkcji kontroli strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8529 [Magazyn 1], P.8528 [Magazyn 1], P.8527 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9951.IX.6 [Wypożyczalnia C], P.8526.IX.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9950.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-289.
Tematyka opracowania obejmuje ważne i aktualne problemy gospodarki polskiej i europejskiej. Podstawowym celem pracy jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad skomplikowaną problematyką innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Przedstawia problematykę determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12140 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12139.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13261.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej