Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Heyde Anke von der
(2)
Koszutska Olga
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Linde Boris von der
(2)
Rzycka Olga
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Brene
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Haor Beata
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kabat Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Quain Bill
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sołek-Borowska Celina
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wilcox Mark
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(38)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(37)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Psycholodzy
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(28)
KADRY
(7)
PRACA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
MENEDŻEROWIE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
MENTORING
(3)
Negocjacje
(3)
ORGANIZACJA
(3)
Zarządzanie
(3)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Psychologia
(2)
ROZMOWA
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
Asertywność
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kosmetologia
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Menedżer
(1)
Odżywianie
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Przywództwo
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAUFANIE
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(11)
psychologia
(8)
motywowanie pracowników
(7)
menedżer
(6)
przywództwo
(5)
motywacja
(4)
ocena pracowników
(4)
organizacja
(4)
wypalenie zawodowe
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
coaching
(3)
kierowanie
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
konflikt
(3)
kultura organizacyjna
(3)
praca
(3)
praca zespołowa
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
stosunki interpersonalne
(3)
asertywność
(2)
mentoring
(2)
negocjacje
(2)
osobowość
(2)
zarządzanie personelem
(2)
środowisko pracy
(2)
business English
(1)
choroba
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
decyzje
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dobrostan
(1)
dokształcanie
(1)
e-commerce
(1)
efektywność pracy
(1)
emocje
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
executive coaching
(1)
filozofia biznesu
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kadra kierownicza
(1)
kadry
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
kultura organizacji
(1)
leader
(1)
leadership
(1)
lider
(1)
logistyka
(1)
lojalność
(1)
management
(1)
marka
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjator
(1)
ocenianie
(1)
odżywianie
(1)
opieka nad pacjentem
(1)
organization
(1)
outsourcing
(1)
partycypacja
(1)
patologia pracy
(1)
postawa asertywna
(1)
pracownik
(1)
przełożony
(1)
psychologia poznawcza
(1)
psychologia pracy
(1)
psychology
(1)
radzenie sobie
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rozmowa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek pracy
(1)
samorealizacja
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
sukces
(1)
system okresowej oceny pracowniczej
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkolenie
(1)
szkolenie pracowników
(1)
sztuka negocjacji
(1)
słownik
(1)
teacher's book
(1)
testy kompetencyjne
(1)
trening kierowniczy
(1)
trening mentalny
(1)
usługi kosmetologiczne
(1)
wartości
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2789.)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza praca omawia znaczenie psychologii pracy i organizacji, wskazując na wszechstronne i interdyscyplinarne działania na rzecz propagowania idei zależności postępu cywilizacyjnego i gospodarczego od tzw. czynnika ludzkiego. Opisuje ona możliwości zastosowania psychologii w zarządzaniu. Autorzy wyodrębnili kilka rozdziałow, w których omawiają aplikowanie rozwiązań psychologii pracy i organizacji oraz akcentują powiązania psychologii i innych dyscyplin naukowych na następujących płaszczyznach: zastosowania psychologii w zarządzaniu otoczeniem i procesami globalnymi, psychologii i jej zastosowania na poziomie polityki i strategii organizacji, psychologii a kierowania i psychologii wobec problemów jednostki w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11259.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12351.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Książka stanowi syntezę wiedzy ostatnich kilkudziesięciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowań, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywności pracy kierownika oraz do usprawnienia działań zespołów zarządzających organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie dociekań najwybitniejszych teoretyków i praktyków o uznanym autorytecie światowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwiązania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest więc realizowana według paradygmatu - jak jest, jak być powinno i co zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11924.III.6 [Wypożyczalnia B], P.8819.III.6 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10298.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest kolejną pozycją z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na założeniu, iż realizacja celów biznesowych i ekonomiczna wartość organizacji zależy w dużej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracowników, ale również pracodawców. Autorzy poszczególnych artykułów przekonują, jak ważne jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu i że nie powinno ono być jedynie domeną lekarzy i psychologów. Coraz ważniejszą rolę w tym obszarze powinny odgrywać piony zarządzania zasobami ludzkimi, badając i rozpatrując wpływ polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania się pracownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14047.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14915.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16913.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 193-197. Indeks.
Podręcznik kierowany jest do studentów wyższych uczelni, jako lektura do nauki przedmiotów: Psychologia w Zarządzaniu, Psychologia i Socjologia Zarządzania, Zarządzanie Personelem, Psychologia i Socjologia Pracy, Kierowanie Zespołem itp. Stanowi kompendium wiedzy na temat roli i problemów człowieka w organizacji. Składa się z dwóch części: poświęconej działaniom pojedynczego człowieka w środowisku pracy oraz działalności zespołów pracowniczych. Książka może być pomocna również dla menadżerów zainteresowanych metodami oceniania i motywowania pracowników, przezwyciężania konfliktów oraz skuteczniejszego kierowania. W prezentowanej książce autor podjął się problematyki zarządzania, szczególnie akcentując znaczenie psychologii podstawowej i społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10622.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Żyjemy w czasach, w których tradycyjne metody zarządzania stopniowo wyczerpują swój potencjał. Już dziś warto się zastanowić, jakiego rodzaju zmiany w naszym myśleniu będą w stanie przełamać nadchodzący kryzys. W XXI wieku zgodnośc charakteru pracy z naturą ludzką staje się coraz ważniejsza, a dzieki propozycji Stockiego, Prokopowicza i Żmudy możemy dostrzec, jakiego rodzaju zmiany są konieczne, aby równowaga ta została zachowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7879.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8974.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej