Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Gierszewska Grażyna
(2)
Aczel Amir D. (1950- )
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Latusek Wojciech
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Szabela-Pasierbińska Ewa
(1)
Szpulak Aleksandra
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Whiddett Steve
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
ZARZĄDZANIE
(22)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(12)
KADRY
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Drama (pedagog.)
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
UMOWA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(10)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie jakością
(4)
TQM
(3)
analiza strategiczna
(3)
benchmarking
(3)
motywacja
(3)
reengineering
(3)
analiza SWOT
(2)
metodologia
(2)
organizacja
(2)
partycypacja
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Lean Management
(1)
QFD
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza wariancji
(1)
audyt
(1)
brainstorming
(1)
controlling
(1)
gospodarka światowa
(1)
hipoteza statystyczna
(1)
innowacyjność
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja
(1)
konkurencyjność regionalna
(1)
kontrola
(1)
kreatywność
(1)
marketing
(1)
marketing strategiczny
(1)
model ekonometryczny
(1)
moderacja
(1)
motywowanie
(1)
motywowanie pracowników
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
organizacja nonprofit
(1)
outsourcing
(1)
perswazja
(1)
planowanie
(1)
prawdopodobieństwo
(1)
prognozowanie
(1)
przedsiębiorstwo sieciowe
(1)
przywództwo
(1)
regresja liniowa
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rozwój regionalny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
statystyka opisowa
(1)
systemy zarządzania
(1)
sytuacja finansowa
(1)
szereg czasowy
(1)
szkolenie
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zarządzanie procesami
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zmienna losowa
(1)
ćwiczenia
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy „czują”, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Menedżer zależnie od własnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsiębiorstwa sam musi dobrać zestaw pasujący do jego sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1755.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16179.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-421. Indeks.
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsoursing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14906.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15715.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Książce nadano konwencję "ABC", rozumianą jako encyklopedyczne podejście do wybranej problematyki. Zaproponowany układ treści zapewnia łatwość w korzystaniu z opracowania. Książka stanowi kompendium wiedzy o poszczególnych koncepcjach i metodach, jednocześnie wskazując źródła umożliwiające bliższe zapoznanie sie z konkretnym narzędziem zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7869.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7041.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7868.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik prezentujący najnowocześniejsze zasady i sposoby zarządzania przedsiębiorstwem przy założeniu, że cele przedsiębiorstwa muszą uwzględniać interesy: akcjonariuszy, pracowników, klientów i społeczeństwa. Autor skoncentrował się na najważniejszych kwestiach (finansowych, marketingowych, personalnych), prezentując je m.in. w obszarach zarządzania: strategicznego, jakością, projektami, sieciowego, zmianami, procesami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1856.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik zawiera zestawienie podstawowych metod zarządzania, czyli pewnych usystematyzowanych sposobów postępowania w obliczu konkretnych problemów kierowniczych, które to sposoby mogą charakteryzować się różnym stopniem szczegółowości. Celem opracowania jest ukazanie możliwie pełnego obrazu wykorzystywanych współcześnie metod zarządzania. Zaproponowany wybór obejmuje zarówno rozwiązania tradycyjne, ugruntowane w teorii i praktyce, jak i najnowsze propozycje. Wyraźny akcent położono na metody odnoszące się do tzw. miękkich czynników zarządzania, m.in. kreatywności, komunikacji i stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12800.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9948.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11584.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej