Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(67)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(50)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(32)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(62)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Czakon Wojciech
(2)
Nowacki Robert
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Aczel Amir D. (1950- )
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Connors Roger
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dyché Jill
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gołębiowski Piotr (transport)
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Klimek Marcin
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Latusek Wojciech
(1)
Lisiński Marek
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Makowicz Bartosz (1981- )
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Obora Hubert
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smith Tom
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szabela-Pasierbińska Ewa
(1)
Szarucki Marek
(1)
Szpulak Aleksandra
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Whiddett Steve
(1)
Wirkus Marek
(1)
Witek Marzena
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łebkowski Piotr (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
ZARZĄDZANIE
(46)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(29)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(9)
KADRY
(8)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
INNOWACJE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
CONTROLLING
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HARMONOGRAMY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MENTORING
(1)
MIASTA
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena ryzyka
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
PŁACA
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
Rozkład jazdy
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport pasażerski
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(23)
przedsiębiorstwo
(17)
zarządzanie jakością
(9)
TQM
(7)
zarządzanie strategiczne
(7)
analiza strategiczna
(5)
motywacja
(5)
organizacja
(5)
reengineering
(5)
benchmarking
(4)
metodologia
(4)
planowanie
(4)
strategia
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
analiza SWOT
(3)
controlling
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kierowanie
(3)
menedżer
(3)
outsourcing
(3)
partycypacja
(3)
przywództwo
(3)
szkolenie
(3)
zarządzanie projektami
(3)
ISO 9000
(2)
Lean Management
(2)
alians strategiczny
(2)
audyt
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
finanse
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
komunikacja
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing
(2)
marketing strategiczny
(2)
motywowanie pracowników
(2)
prawdopodobieństwo
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
CRM
(1)
Compliance
(1)
ISO 14000
(1)
ISO 18000
(1)
QFD
(1)
algorytm
(1)
analiza decyzyjna
(1)
analiza wariancji
(1)
audyt strategiczny
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania ekonomiczne
(1)
badania ilościowe
(1)
biznes
(1)
brainstorming
(1)
budżet
(1)
cel strategiczny
(1)
cloud computing
(1)
coaching
(1)
diagram wpływu
(1)
dokształcanie
(1)
doradztwo strategiczne
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
executive coaching
(1)
gospodarka światowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
harmonogram
(1)
heurystyka
(1)
hipoteza statystyczna
(1)
historia
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
jakość
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
konkurencyjność regionalna
(1)
kontrola
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kreatywność
(1)
manipulacja
(1)
marketing relacji
(1)
mentoring
(1)
metoda Action Research
(1)
metoda Monte Carlo
(1)
misja firmy
(1)
model biznesu
(1)
model ekonometryczny
(1)
model zachowań konsumentów
(1)
moderacja
(1)
motywowanie
(1)
nauki ekonomiczne
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
normy ISO 9000
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269.
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11530.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12760.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Autorzy koncentrują swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11203.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł podręcznika w pełni oddaje zawartą treść, tzn. kompleksowe ujęcie zagadnień statystycznych, wyrażające się w zaprezentowaniu wszystkich metod gromadzenia, analizy i interpretacji danych niezbędnych do podejmowania decyzji o charakterze finansowym, strategicznym, marketingowym, kadrowym itp. Ogromną zaletą jest niezwykle przystępny sposób tłumaczenia trudnych zagadnień. Autor w wielu przypadkach rezygnuje z zapisu sformalizowanego na rzecz odwołań do wyobraźni plastycznej i intuicji. Niewątpliwym walorem książki jest także połączenie zagadnień teoretycznych i przykładów praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB. Zamieszczenie dużej liczby przykładów zastosowań statystyki w przedsiębiorstwie pozwoli wykorzystać książkę do lepszego poznania narzędzi statystycznych, które moga być użyteczne przy podejmowaniu decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1316.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Kontekst HR)
Książka prezentuje nową koncepcję kierowania ludźmi - Leadership Tool Box - opracowaną przez konsultantów Kontekst HR International Group w ramach projektu "Zarządzać po ludzku". Warto zaznaczyć, że od około 2012 roku koncepcja ta jest podstawą szkoleń przywódczych prowadzonych przez Kontekst HR International Group w Polsce i Wielkiej Brytanii. Przywództwo jest podstawą współczesnego modelu kierowania. Ale dopiero przywództwo wsparte doskonałą techniką daje możliwość osiągania wybitnych wyników. Tą techniką jest Leadership Tool Box.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8871.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 117-[121].
Rola pracy magisterskiej jest nie do przecenienia i generalnie istnieją dwie oceny tej pracy, wystawiane przez samego studenta. Z pierwszą oceną mamy do czynienia wówczas, gdy student jest zadowolony (a czasami dumny) ze swojej pracy, oprawia ją z pietyzmem, stawia na półce w bibliotece, aby później chwalić się nią przed dziećmi. Natomiast, gdy student wystawi sobie drugą ocenę, wówczas nieśmiało i z zakłopotaniem przedstawia do oceny swoją pracę recenzentom, aby później jak najszybciej wyrzucić ją do kosza i o niej zapomnieć. Pisząc ten poradnik, staraliśmy się dostarczyć studentowi podstawowe informacje, niezbędne, aby mógł sobie wystawić pierwszą z wymienionych ocen, i mamy nadzieję, że właśnie takie oceny będą otrzymywali czytelnicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11012.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11985.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Niniejsza książka ma przyczyniać się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. Najważniejsze obszary tematyczne to: podstawy metodologii nauk o zarządzaniu (główne typy badań, kierunki rozwoju, metody badawcze), problematyka badań interpretatywnych (zastosowanie studiów przypadków, metody eksperymentalne i symulacyjne, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu), zagadnienia badań ilościowych (procedura gromadzenia danych, podstawowe techniki analizy ilościowej, modele i ich testowanie, wykorzystanie danych wtórnych na przykładzie rachunków narodowych). Publikacja ma służyć doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie pomocna wszystkim tym, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11310.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12446.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-[198].
Praca w grupach (zespołach) coraz częściej staje się nieodłącznym elementem kultury organizacyjnej firmy. Uważa się, że taka forma realizacji zadań i rozwiązywania problemów będzie w przyszłości decydować o przewadze konkurencyjnej. Praktyczną formą pracy grupowej jest moderacja, posiadająca własne procedury, metody i techniki. Odróżnia ją od klasycznej pracy grupowej osoba moderatora, który prowadzi, inspiruje i nadzoruje pracę. W książce pokazano możliwości, jakie niesie praca grupowa, określono jej istotę, warunki oraz stosowane metody.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8814.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10287.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest napisana i uporządkowana w taki sposób, by była możliwie łatwa w użyciu dla każdego, kto chce znaleźć i nauczyć się nowych metod zarządzania jakością bez konieczności odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym książka ma charakter instruktażowy. Czytelnik może się nuczyć nowych narzędzi lub odkryć wariacje i nowe zastosowania już znanych. Jest to zarazem poradnik uporządkowany w taki sposób, aby wstępnie zapamiętane narzędzie mogło być łatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik mógł szybko zidentyfikować odpowiednie narzędzie do rozwiązania określonego problemu czy osiagnięcia szczególnego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5043.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6129.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1751.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 125-127.
Zarządzanie logistyczne należy traktować jako określone podejście do problematyki logistyki. Skrypt zawiera wiele nowych i złożonych problemów logistyki. Przeznaczony jest dla studentów kierunku "zarządzanie i marketing" funkcjonującego w różnych typach polskich uczelni, a szczególnie w specjalności "logistyka".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5299 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6586.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15104.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16007.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-310. Indeks.
Autorzy podręcznika omówili w nim metody prognozowania, które ich zdaniem mogą znaleźć najszersze zastosowanie w przedsiębiorstwie. Przy ich wyborze kierowali się ocenami formułowanymi przez menedżerów oraz własnymi doświadczeniami, Całość stanowi kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z tą ważną dziedziną zarządzania, do których należą: znaczenie prognozowania dla przyszłości przedsiębiorstwa, przebieg procesu prognostycznego, eksploracja danych prognostycznych i ich analiza, zastosowanie odpowiednich rodzajów oprogramowania, metody prognozowania sprzedaży oparte na wykrytych prawidłowościach, stosowane modele formalne i nieformalne oraz wykorzystanie opinii ekspertów, sposoby integracji modeli prognostycznych, korygowania prognoz i ich monitorowania, prognozowanie finansowe w przedsiębiorstwie, metody oceny retrospektywnej i prospektywnej sytuacji finansowej oraz prognozowania bankructwa,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8223.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9568.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pierwszym tomie zatytułowanym „Controlling i ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstw” uwaga została szczególnie skoncentrowana na zarządzaniu płynnością i rentownością funkcjonowania przedsiębiorstw, które są fundamentalnymi obszarami analizy finansowej i controllingu. To właśnie te wymiary badania kondycji finansowej podmiotów gospodarczych, nazywane „sumieniem gospodarczym przedsiębiorstw” uważa się powszechnie za narzędzie zwiększania sprawności ich funkcjonowania. Poprawnie przeprowadzona ocena standingu finansowego i wyciągnięcie z niej stosownych wniosków, czy w konsekwencji sterowanie wynikami, sprawdza się jako skuteczna metoda walki z kryzysem, ryzykiem, konkurencją i narastającą zmiennością otoczenia, zapobiega upadłości firm oraz zapewnia im długofalowy wzrost i rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8184.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9523.VIII.4.4 [Czytelnia C], 9524.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W oddanej właśnie do rąk Czytelników książce zespół autorów prezentuje podstawowe metody i instrumenty controllingu jakości. Zarządzanie jakością, a zwłaszcza controlling jakości należy obecnie do strategicznych zadań każdego przedsiębiorstwa, organizacji gospodarczej czy instytucji. Narzędzia controllingu jakości są coraz szerzej wykorzystywane w procesach planowania działalności, projektowania produktów, organizacji i koordynacji procesów zarządczych oraz kontroli, oceny i regulacji zadań oraz celów przedsiębiorstwa. Prezentowany podręcznik w zamyśle jego autorów ma ułatwić słuchaczom studiów ekonomicznych i zarządzania samodzielne przyswajanie zagadnień dotyczących zarządzania jakością produkcji i produktu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania metod i instrumentów controllingu jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7682.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8683.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Książka poświęcona zagadnieniu aliansów strategicznych powstających jako forma zdobycia przewagi konkurencyjnej. Pozycja ta obszernie omawia tematykę aliansów strategicznych w różnorodnych aspektach. Przedstawiono w niej koncepcję aliansów, ich topologię, tworzenie oraz zarządzanie nimi; zostały też przedstawione nowe trendy dotyczące aliansów strategicznych. Książka adresowana jest zarówno do studentów uczelni ekonomicznych i szkół zarządzania, jak i do praktyków, kadry ierowniczej polskich przedsiębiorstw oraz konsultantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2639.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10024.IX.2 [Magazyn 1], P.10025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10023.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2346 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolności obszernie i ciekawie omówione zostały w pierwszej części książki. Część druga to opisy 50 ćwiczeń i gier improwizacyjnych, których skuteczność jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej