Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(67)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(50)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(32)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(62)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Czakon Wojciech
(2)
Nowacki Robert
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Aczel Amir D. (1950- )
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Connors Roger
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dyché Jill
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gołębiowski Piotr (transport)
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Klimek Marcin
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Latusek Wojciech
(1)
Lisiński Marek
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Makowicz Bartosz (1981- )
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Obora Hubert
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smith Tom
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szabela-Pasierbińska Ewa
(1)
Szarucki Marek
(1)
Szpulak Aleksandra
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Whiddett Steve
(1)
Wirkus Marek
(1)
Witek Marzena
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łebkowski Piotr (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
ZARZĄDZANIE
(46)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(29)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(9)
KADRY
(8)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
INNOWACJE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
CONTROLLING
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HARMONOGRAMY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MENTORING
(1)
MIASTA
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena ryzyka
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
PŁACA
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
Rozkład jazdy
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport pasażerski
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(23)
przedsiębiorstwo
(17)
zarządzanie jakością
(9)
TQM
(7)
zarządzanie strategiczne
(7)
analiza strategiczna
(5)
motywacja
(5)
organizacja
(5)
reengineering
(5)
benchmarking
(4)
metodologia
(4)
planowanie
(4)
strategia
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
analiza SWOT
(3)
controlling
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kierowanie
(3)
menedżer
(3)
outsourcing
(3)
partycypacja
(3)
przywództwo
(3)
szkolenie
(3)
zarządzanie projektami
(3)
ISO 9000
(2)
Lean Management
(2)
alians strategiczny
(2)
audyt
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
finanse
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
komunikacja
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing
(2)
marketing strategiczny
(2)
motywowanie pracowników
(2)
prawdopodobieństwo
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
CRM
(1)
Compliance
(1)
ISO 14000
(1)
ISO 18000
(1)
QFD
(1)
algorytm
(1)
analiza decyzyjna
(1)
analiza wariancji
(1)
audyt strategiczny
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania ekonomiczne
(1)
badania ilościowe
(1)
biznes
(1)
brainstorming
(1)
budżet
(1)
cel strategiczny
(1)
cloud computing
(1)
coaching
(1)
diagram wpływu
(1)
dokształcanie
(1)
doradztwo strategiczne
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
executive coaching
(1)
gospodarka światowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
harmonogram
(1)
heurystyka
(1)
hipoteza statystyczna
(1)
historia
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
jakość
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
konkurencyjność regionalna
(1)
kontrola
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kreatywność
(1)
manipulacja
(1)
marketing relacji
(1)
mentoring
(1)
metoda Action Research
(1)
metoda Monte Carlo
(1)
misja firmy
(1)
model biznesu
(1)
model ekonometryczny
(1)
model zachowań konsumentów
(1)
moderacja
(1)
motywowanie
(1)
nauki ekonomiczne
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
normy ISO 9000
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1751.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 125-127.
Zarządzanie logistyczne należy traktować jako określone podejście do problematyki logistyki. Skrypt zawiera wiele nowych i złożonych problemów logistyki. Przeznaczony jest dla studentów kierunku "zarządzanie i marketing" funkcjonującego w różnych typach polskich uczelni, a szczególnie w specjalności "logistyka".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5299 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6586.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15104.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16007.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-310. Indeks.
Autorzy podręcznika omówili w nim metody prognozowania, które ich zdaniem mogą znaleźć najszersze zastosowanie w przedsiębiorstwie. Przy ich wyborze kierowali się ocenami formułowanymi przez menedżerów oraz własnymi doświadczeniami, Całość stanowi kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z tą ważną dziedziną zarządzania, do których należą: znaczenie prognozowania dla przyszłości przedsiębiorstwa, przebieg procesu prognostycznego, eksploracja danych prognostycznych i ich analiza, zastosowanie odpowiednich rodzajów oprogramowania, metody prognozowania sprzedaży oparte na wykrytych prawidłowościach, stosowane modele formalne i nieformalne oraz wykorzystanie opinii ekspertów, sposoby integracji modeli prognostycznych, korygowania prognoz i ich monitorowania, prognozowanie finansowe w przedsiębiorstwie, metody oceny retrospektywnej i prospektywnej sytuacji finansowej oraz prognozowania bankructwa,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8223.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9568.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pierwszym tomie zatytułowanym „Controlling i ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstw” uwaga została szczególnie skoncentrowana na zarządzaniu płynnością i rentownością funkcjonowania przedsiębiorstw, które są fundamentalnymi obszarami analizy finansowej i controllingu. To właśnie te wymiary badania kondycji finansowej podmiotów gospodarczych, nazywane „sumieniem gospodarczym przedsiębiorstw” uważa się powszechnie za narzędzie zwiększania sprawności ich funkcjonowania. Poprawnie przeprowadzona ocena standingu finansowego i wyciągnięcie z niej stosownych wniosków, czy w konsekwencji sterowanie wynikami, sprawdza się jako skuteczna metoda walki z kryzysem, ryzykiem, konkurencją i narastającą zmiennością otoczenia, zapobiega upadłości firm oraz zapewnia im długofalowy wzrost i rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8184.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9523.VIII.4.4 [Czytelnia C], 9524.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W oddanej właśnie do rąk Czytelników książce zespół autorów prezentuje podstawowe metody i instrumenty controllingu jakości. Zarządzanie jakością, a zwłaszcza controlling jakości należy obecnie do strategicznych zadań każdego przedsiębiorstwa, organizacji gospodarczej czy instytucji. Narzędzia controllingu jakości są coraz szerzej wykorzystywane w procesach planowania działalności, projektowania produktów, organizacji i koordynacji procesów zarządczych oraz kontroli, oceny i regulacji zadań oraz celów przedsiębiorstwa. Prezentowany podręcznik w zamyśle jego autorów ma ułatwić słuchaczom studiów ekonomicznych i zarządzania samodzielne przyswajanie zagadnień dotyczących zarządzania jakością produkcji i produktu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania metod i instrumentów controllingu jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7682.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8683.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Książka poświęcona zagadnieniu aliansów strategicznych powstających jako forma zdobycia przewagi konkurencyjnej. Pozycja ta obszernie omawia tematykę aliansów strategicznych w różnorodnych aspektach. Przedstawiono w niej koncepcję aliansów, ich topologię, tworzenie oraz zarządzanie nimi; zostały też przedstawione nowe trendy dotyczące aliansów strategicznych. Książka adresowana jest zarówno do studentów uczelni ekonomicznych i szkół zarządzania, jak i do praktyków, kadry ierowniczej polskich przedsiębiorstw oraz konsultantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2639.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10024.IX.2 [Magazyn 1], P.10025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10023.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2346 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolności obszernie i ciekawie omówione zostały w pierwszej części książki. Część druga to opisy 50 ćwiczeń i gier improwizacyjnych, których skuteczność jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Change the culture, change the game : the breakthrough strategy for energizing your organization and creating accountability for results, 2011.
Książka przedstawia strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponują model "piramidy rezultatów", prostą i łatwą do zapamiętania metodologię wpływania na sposób myślenia i działania ludzi tak, by osiągnięte zostały pożądane rezultaty. Doskonalenie umiejętności przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencją niezbędną każdemu liderowi, który chce, by jego organizacja była coraz bardziej konkurencyjna. W książce Czytelnik znajdzie dokładną metodologię rozwoju tej umiejętności - metodologię, która jest wykorzystywana przez najbardziej poważane firmy na świecie. W każdym rozdziale znajdują się ciekawe przykłady na to, jak organizacje, które osiągnęły olbrzymi sukces, wykorzystują przedstawione najlepsze praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12607.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administracyjnymi. Omówiono kierunki i tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu, instrumenty wspomagające zarządzanie i podejmowanie decyzji, zarządzanie zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji menedżerskich i etyki w biznesie, zarządzanie jakością oraz działalność inwestycyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7404.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8384.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Monografia skupia się na zagadnieniach związanych z szeroko pojętą partycypacją jako oddziaływaniem różnych grup interesów (stakeholders): pracowników, udziałowców i innych. Problematyka zarządzania ujęta jest zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Celem pracy jest uświadomienie obecnym i przyszłym menedżerom zakresu, roli i znaczenia zarządzania partycypacyjnego współczesnymi organizacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8976.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W skrypcie przedstawiono kilka metod i technik zarządzania, których charakterystyka może być treścią wykładu lub pomocą dla przedsiębiorstwa ulepszającego swą działalność przez ich zastosowanie. Charakteryzując treść opracowania, chcielibyśmy zwrócić uwagę na wzajemne powiązania merytoryczne i metodyczne poszczególnych metod, technik i ich modyfikacji, których jest już wiele, a także na ich równoległe stosowanie w różnych obszarach tych samych przedsiębiorstw. Istnieje też powinowactwo określonych metod i technik oraz stylów i struktur zarządzania, które sprzyjają, bądź nie sprzyjają, wprowadzaniu właśnie tych, a nie innych narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2717.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej