Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1389)
IBUK Libra
(37)
Forma i typ
Książki
(1372)
Publikacje naukowe
(199)
Publikacje dydaktyczne
(102)
Publikacje fachowe
(74)
E-booki
(69)
Poradniki i przewodniki
(8)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1252)
dostępne
(1197)
wypożyczone
(67)
nieokreślona
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(481)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(780)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1261)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(4)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Kostera Monika (1963- )
(8)
Penc Józef (1939- )
(8)
Sułkowski Łukasz
(8)
Ciekanowski Zbigniew
(7)
Gierszewska Grażyna
(7)
Halemba Piotr (1966- )
(7)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(7)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(7)
Mruk Henryk
(7)
Banaszyk Piotr
(6)
Ehrlich Andrzej
(6)
Jemielniak Dariusz
(6)
Kotane L.V
(6)
Kowalczewski Wiesław
(6)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(6)
Kubisiak Paweł
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(6)
Opolski Krzysztof
(6)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Sałbut Bartosz
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(6)
Borowska Joanna
(5)
Dubicka Iwonna
(5)
Griffin Ricky W. (1950- )
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Janasz Krzysztof
(5)
Juchnowicz Marta (1948- )
(5)
Kauf Sabina
(5)
Piotrowski Włodzimierz
(5)
Sawicki Jarosław
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Stajniak Maciej
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bednarczyk Małgorzata
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Cyfert Szymon
(4)
Czakon Wojciech
(4)
Dignen Bob
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Hogan Mike
(4)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Kotler Philip
(4)
Krupski Rafał
(4)
Kunasz Marek
(4)
Kęsy Marcin
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Penc-Pietrzak Ilona
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Rusiński Michał
(4)
Sobolewski Grzegorz
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Szymonik Andrzej
(4)
Tundys Blanka
(4)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Baruk Jerzy
(3)
Bełz Grzegorz
(3)
Bieniok Henryk
(3)
Bień Witold (1927- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Brdulak Halina
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bugdol Marek
(3)
Chmielarz Witold
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(3)
Dutko Maciej
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gołębiewski Jan
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Głowacka Maria Danuta
(3)
Houston Joel F
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kall Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(3)
Koliński Adam
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Latusek-Jurczak Dominika
(3)
Lipa Michał
(3)
Maciąg Justyna
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(165)
2010 - 2019
(742)
2000 - 2009
(491)
1990 - 1999
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(289)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(1358)
Wielka Brytania
(29)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(7)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
nieznany (km)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(1324)
angielski
(82)
rosyjski
(14)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(92)
Menedżerowie
(40)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Lekarze
(4)
Logistycy
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści zdrowia publicznego
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Programiści
(1)
Radcy prawni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(329)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(239)
KADRY
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
Zarządzanie
(82)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(54)
INNOWACJE
(52)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(48)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(44)
Przedsiębiorstwo
(43)
TURYSTYKA
(42)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(38)
Marketing
(36)
Język angielski
(28)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(28)
SŁUŻBA ZDROWIA
(27)
Zarządzanie kryzysowe
(27)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING
(26)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(22)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(20)
Język środowiskowy
(19)
ORGANIZACJA
(19)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Łańcuch dostaw
(19)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(18)
Innowacje
(17)
Logistyka
(17)
USŁUGI
(17)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(17)
Zarządzanie ryzykiem
(17)
MENEDŻEROWIE
(16)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(15)
MOTYWACJA PRACY
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(14)
Język rosyjski
(13)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(13)
Bezpieczeństwo publiczne
(12)
Decyzje
(12)
Nauczanie języków obcych
(12)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(11)
DECYZJE
(11)
Organizacja
(11)
PODRĘCZNIKI
(11)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(11)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(11)
SPORT
(11)
Turystyka
(11)
BUDOWNICTWO
(10)
GOSPODARKA TERENOWA
(10)
Handel elektroniczny
(10)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(10)
PRODUKCJA
(10)
PRZYWÓDZTWO
(10)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(10)
ZNAKI TOWAROWE
(10)
ADMINISTRACJA
(9)
FIRMA (nazwa)
(9)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
BIBLIOTEKARSTWO
(8)
Banki
(8)
Bezpieczeństwo narodowe
(8)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(8)
HOTELARSTWO
(8)
Konkurencyjność
(8)
Otoczenie firmy
(8)
POLSKA
(8)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(8)
SZPITALE
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Służba zdrowia
(8)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(7)
BUDŻETY TERENOWE
(7)
FINANSE PUBLICZNE
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
GLOBALIZACJA
(7)
INFORMACJA
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
KULTURA
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
MIASTA
(7)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(7)
PRACA
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
UNIA EUROPEJSKA
(7)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(7)
ANALIZA STRATEGICZNA
(6)
Biznesplan
(6)
CONTROLLING
(6)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
Temat: czas
2001-
(180)
2001-0
(30)
1901-2000
(28)
1989-2000
(27)
1989-
(21)
1945-1989
(10)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(78)
Europa
(5)
POLSKA
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(157)
Podręcznik
(156)
Monografia
(81)
PODRĘCZNIKI
(56)
Opracowanie
(53)
Praca zbiorowa
(47)
Materiały pomocnicze
(44)
PORADNIKI
(21)
Poradnik
(19)
Raport z badań
(12)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(11)
Materiały konferencyjne
(9)
Poradniki
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
PROJEKT BUDOWLANY
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(328)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(81)
Językoznawstwo
(45)
Transport i logistyka
(40)
Edukacja i pedagogika
(37)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Medycyna i zdrowie
(13)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(11)
Podróże i turystyka
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Ochrona środowiska
(6)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(315)
przedsiębiorstwo
(230)
zarządzanie jakością
(116)
marketing
(97)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(92)
zarządzanie strategiczne
(89)
zarządzanie wiedzą
(86)
organizacja
(82)
przywództwo
(62)
zarządzanie kryzysowe
(60)
zarządzanie projektami
(59)
innowacje
(58)
strategia
(54)
logistyka
(52)
kultura organizacyjna
(49)
motywowanie pracowników
(49)
konkurencyjność
(45)
zarządzanie ryzykiem
(44)
finanse
(43)
przedsiębiorczość
(36)
planowanie
(34)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(34)
łańcuch dostaw
(33)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(32)
menedżer
(32)
kapitał ludzki
(30)
outsourcing
(30)
innowacyjność przedsiębiorstw
(29)
służba zdrowia
(29)
motywacja
(28)
marka
(27)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(27)
zarządzanie personelem
(26)
TQM
(25)
kontrola
(25)
management
(25)
samorząd terytorialny
(25)
turystyka
(25)
benchmarking
(24)
kapitał intelektualny
(24)
zarządzanie zmianą
(24)
kierowanie
(23)
reengineering
(23)
zarządzanie marketingowe
(23)
controlling
(22)
innowacyjność
(22)
planowanie strategiczne
(22)
struktura organizacyjna
(22)
jakość
(21)
ocena pracowników
(21)
organizacja ucząca się
(20)
konflikt
(19)
kultura organizacji
(19)
rozwój zrównoważony
(19)
analiza strategiczna
(18)
podejmowanie decyzji
(18)
Lean Management
(17)
globalizacja
(17)
komunikacja
(17)
komunikacja interpersonalna
(17)
negocjacje
(17)
projekt
(17)
przedsiębiorstwo turystyczne
(17)
rekrutacja pracowników
(17)
English
(16)
Polska
(16)
bezpieczeństwo narodowe
(16)
e-biznes
(16)
obsługa klienta
(16)
otoczenie przedsiębiorstwa
(16)
płynność finansowa
(16)
wynagrodzenie
(16)
zarządzanie finansami
(16)
administracja publiczna
(15)
organizacja wirtualna
(15)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(15)
systemy informatyczne zarządzania
(15)
analiza SWOT
(14)
gospodarka oparta na wiedzy
(14)
public relations
(14)
reklama
(14)
specialised language
(14)
sprawozdanie finansowe
(14)
strategia marketingowa
(14)
transport
(14)
zespół projektowy
(14)
Unia Europejska
(13)
badania marketingowe
(13)
business language
(13)
finanse przedsiębiorstw
(13)
komunikacja marketingowa
(13)
produkt
(13)
szkolenie pracowników
(13)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(13)
Internet
(12)
biznesplan
(12)
dystrybucja
(12)
etyka biznesu
(12)
jakość usług
(12)
konsument
(12)
1426 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tematyka prezentowanego zbioru opracowań jest stosunkowo szeroka i zróżnicowana, co może wywoływać wrażenie pewnej przypadkowości i eklektyczności ich doboru. Właściwość ta jest jednak trwałym, trudnym do uniknięcia, elementem tożsamości nauk o przedsiębiorstwie, jest warunkiem odpowiednio wszechstronnego, całościowego poznawania natury przedsiębiorstwa oraz mechanizmów rządzących jego powstawaniem i rozwojem. Dwa początkowe opracowania (J. Czupiała i G. Osbert-Pociechy) mają charakter stosunkowo ogólny i traktują o ważnych tendencjach i warunkach rozwoju współczesnego zarządzania. Kolejne trzy opracowania (Cz. Zająca, D. Tenety-Skwiercz, A. Sokołowskiej) poświęcone są nabierającej znaczenia problematyce społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspólnym mianownikiem kolejnej grupy artykułów (K. Grzesik, A. Pietroń-Pyszczek, A. Jagody, A. Cierniak-Emerych) jest spojrzenie z różnych perspektyw na miejsce człowieka w organizacji (przedsiębiorstwie) oraz na pełnione przezeń i wobec niego funkcje. Przedmiotem kolejnych trzech opracowań (M. Trenkner, M. Morawskiego, E. Tabaszewskiej) jest wyjątkowo nośna współcześnie problematyka zarządzania wiedzą, przy czym opracowanie M. Trenkner jest granicznym między tym i poprzednim obszarem przedmiotowym. Trzy dalsze artykuły (Sz. Kłopockiego, A. Połomskiej-Jesionowskiej, M. Kwiecińskiej) podejmują doniosłe zagadnienia więzi międzyorganizacyjnych w sferze gospodarczej i pozagospodarczej. Dla ostatnich czterech opracowań trudno znaleźć wspólny mianownik, przy czym one także znakomicie mieszczą się w jakże rozległej tematyce nauki o przedsiębiorstwie. Autorzy, przyjmując w pełni odpowiedzialność za treść i sposób prezentacji poruszanych zagadnień, będą wdzięczni Czytelnikom za wszelkie, kierowane pod ich adresem uwagi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Prezentowana publikacja pt. Wybrane problemy zarządzania i finansów - studia przypadków zawiera 14 studiów przypadku (case study) z zarządzania i finansów. Studium przypadku jest to opis badanego obiektu (zjawiska, procesów) w określonych warunkach, miejscu i czasie. Współcześnie jedną z głównych metod wykorzystywanych w naukach o zarządzaniu jest właśnie metoda case study, a w USA i Wielkiej Brytanii jest to metoda wręcz dominująca. Polega ona na analizowaniu i omawianiu prawdziwych (lub prawdopodobnych) sytuacji, uczy podejmowania decyzji gospodarczych w konkretnych uwarunkowaniach i konsekwencji tych decyzji dla przedsiębiorstwa. Głównym celem stawianym publikacji jest uzupełnienie luki na rynku wydawniczym w zakresie zwartych pozycji zawierających studia przypadków z obszaru nauk o zarządzaniu i finansach. W literaturze fachowej możemy spotkać się tylko z kilkoma publikacjami o zasięgu ogólnokrajowym, a także z niewieloma publikacjami wydanymi przez wydawnictwa o zasięgu lokalnym przed prawie dziesięcioma laty. Zaprezentowane przypadki można pogrupować według problemów, jakich dotyczą. Pierwsza grupa odnosi się do zagadnień zarządzania strategicznego i marketingowego. Kolejne dotyczą zarządzania i rachunkowości w przedsiębiorstwie. Następna grupa omawia problemy zarządzania personelem, a ostatnia koncentruje się na problemach zarządzania miastem, regionem i w administracji publicznej. Autorzy wyrażają przekonanie, że prezentowana publikacja, zawierająca studia przypadków opisujące rzeczywiste sytuacje gospodarcze i przedsiębiorstwa, będzie wykorzystywana w procesie nauczania w wyższych szkołach w Polsce na kierunkach ekonomicznych i zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest podsumowaniem wieloletnich badań naukowych autora oraz uczestnictwa w projektach badawczych i rozwojowych dla przedsiębiorstw. Wyniki badań są wkładem autora w rozwój i doskonalenie metod zarządzania przedsiębiorstwem. Wartością pracy jest przedstawienie modelu referencyjnego controllingu operacyjnego wykorzystującego model SCOR, jako instrumentu kształtowania i pomiaru procesów zarządzania wartością oraz bilansowania potrzeb klienta i zasobów operacyjnych w łańcuchu dostaw. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Kowalskiej W monografii podjęto próbę przedstawienia nowoczesnej formuły zarządzania przedsiębiorstwem w łańcuchu dostaw, podkreślając bezpośredni wpływ controllingu operacyjnego na wartość produktu. Opracowano oryginalną koncepcję modelu badawczego zarządzania operacyjnego łańcuchem dostaw w zarządzaniu wartością produktu. Publikacja dobrze wpisuje się w koncepcje i metody zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. W pracy widoczne jest bogate doświadczenie praktyczne autora, co sprawia, że będzie ona miała istotne znaczenie dla przedsiębiorców chcących wdrożyć controlling operacyjny łańcucha dostaw w firmie i wpływać przez to na podwyższenie wartości produktu przy zachowaniu racjonalnych nakładów inwestycyjnych. Z recenzji prof. dr hab. Marii Nowickiej-Skowron Elektroniczne wydanie poszukiwanej monografii z 2011 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
We współczesnych organizacjach spotykają się cztery pokolenia pracowników. Każde z nich ukształtowały różne warunki społeczne, gospodarcze, historyczne, etyczne i kulturowe. Generacje posiadają odmienne systemy wartości, potrzeby i oczekiwania, różne nawyki oraz przyzwyczajenia. Efektywne zarządzanie tak różnorodnym kapitałem ludzkim jest wyzwaniem dla menedżerów. Kluczowe jest skoncentrowanie się na potencjale drzemiącym w każdym pokoleniu, nie zaś na barierach wynikających z różnic między nimi. Takie podejście umożliwia zarządzającym czerpanie korzyści z różnorodności w miejscu pracy. Książka łączy walory monografii naukowej i praktycznego przewodnika. Wskazując rozwiązania przydatne w procesie zarządzania zróżnicowanym wiekowo kapitałem ludzkim, może stanowić inspirację dla menedżerów personalnych oraz właścicieli przedsiębiorstw a także dla badaczy i studentów podejmujących tematykę zarządzania multigeneracyjnego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja ta jest udaną próbą przedstawienia różnych podejść dotyczących oceny efektywności ZZL. Opracowanie charakteryzuje się interdyscyplinarnym podejściem, łączącym wiedzę z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii i zachowań ludzi. Książka wpisuje się w nurt rozważań dotyczących sposobów oceny efektywności funkcji personalnej. Działania związane z ZZL najczęściej oceniane są w kategoriach behawioralnych lub statystycznych, jednak coraz bardziej widoczna w polskich firmach staje się potrzeba oceny działań związanych z ZZL także w kategoriach ekonomicznych. W obecnej sytuacji coraz częściej kierownicy firm domagają się szacowania spodziewanych korzyści i kosztów związanych z prowadzeniem procesów i programów personalnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Zarządzanie strategiczne jest podręcznikiem skierowanym przede wszystkim do studentów studiów licencjackich i magisterskich, ale także podyplomowych. Z podręcznika korzystać mogą z powodzeniem właści-ciele małych przedsiębiorstw, działających w różnych branżach, nieposia-dający menedżerskiego przygotowania, a także menedżerowie. Opracowa-nie wyposaża czytelników w koncepcje, ramy i techniki potrzebne do po-dejmowania efektywniejszych decyzji strategicznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ukierunkowana jest na wybrane kwestie ekonomiczne, organizacyjne, środowiskowe, społeczne, mające istotny wpływ na rozwój gospodarczy regionów. Odnosi się do współczesnych czynników oraz mechanizmów rozwoju regionalnego w polskim wymiarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3572 [Magazyn 2], P.3585 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3571.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja stanowi ważny wkład w rozwój praktyki gospodarczej. Zawiera zestawienie istotnych metod i technik zarządzania organizacjami w sekwencji – od teorii do praktyki i od praktyki do teorii. Takie dwukierunkowe podejście zachęca do sięgania po literaturę przedmiotu, aby dociekać, badać, konsultować, czerpać wiedzę z publikacji takich, jak ta. Czytelnik może w ten sposób poznać istotne oraz potrzebne do zarządzania organizacją idee, pomysły i adekwatne rozwiązania. Książka jest interesującą lekturą zarówno dla osób rozpoczynających przygodę z zarządzaniem organizacją, jak i dla wieloletnich menedżerów. Patrząc okiem laika, może być czasami niezrozumiała, ale dla tych, którzy chcą poznać wybrane metody i techniki zarządzania, stanowi źródło inspiracji do poszerzania wiedzy tematycznej. Składa się z trzech części dotyczących problemów, procesów, systemów i podsystemów zarządzania, co jest ciekawą formą wprowadzenia do analizy porównawczej własnych doświadczeń każdego kierownika, menedżera czy osoby odpowiedzialnej za realizację celu. Polecam tę publikację każdemu, ponieważ skłania do refleksji na temat zmieniającego się świata i uczy nowych metod radzenia sobie z tą zmiennością. Szczególnie warto ją zaproponować studentom kierunków menedżerskich, ponieważ niebawem będą przyszłymi menedżerami, a także kierownikom, bowiem na co dzień prowadzą organizacje do celu, czyli do zaplanowanego sukcesu. Piotr Maciejewski kierownik magazynów WKiZB S.A. koordynator magazynów Grupy Atlas sp. z o.o.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-172.
Niniejsza publikacja adresowana do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia i sprawy socjalne na uczelniach wyższych, studentów, wykładowców, osób zajmujących sie profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich ma za zadanie przybliżyć Czytelnikowi kwestie związane z integracją osób niepełnosprawnych i rolą uczelni w tym zakresie oraz nakreślić sytuację studentów niepełnosprawnych w świetle uwarunkowań prawnych, danych liczbowych i badań. Część druga natomiast prezentuje wyniki badań przeprowadzonych przez autorki, omawia sytuację studentów niepełnosprawnych oraz porusza kwestie związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych i doświadczeniami pracowników naukowo-dydaktycznych w uczeniu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13532.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Współczesna gospodarka zmienia się w dotychczas niespotykanym tempie, wyznaczanym przez dwa wzajemnie napędzające się zjawiska – usieciowienie i cyfryzację. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem w warunkach cyfrowej gospodarki sieciowej stanowi ogromne wyzwanie dla menedżerów, bowiem wymaga od nich m.in. nowego sposobu myślenia, dostępu do specyficznych zasobów i umiejętności oraz innego postrzegania potencjału strategicznego przedsiębiorstwa w „zdigitalizowanym” świecie. Prezentowana monografia jest próbą przybliżenia czytelnikowi uwarunkowań i mechanizmów zarządzania strategicznego w nowej rzeczywistości współczesnego świata. Obok rozważań teoretycznych przedstawiono w niej wiele praktycznych przykładów cyfrowego myślenia strategicznego, także w organizacjach typu non-profit.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia pt. "Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych" stanowi interesującą poznawczo i oryginalną pracę dotyczącą problematyki intuicji w procesach podejmowania decyzji. Przemawia za tym ważkość podjętego problemu i jego wnikliwe ujęcie, oparte na solidnych podstawach teoretycznych, jednocześnie wzmocnione rzetelnymi badaniami empirycznymi. Na podstawie szeroko zakrojonej analizy literatury przedmiotu dokonano udanej konceptualizacji i operacjonalizacji intuicji w praktyce podejmowania decyzji poprzez zaprojektowanie autorskiego narzędzia umożliwiającego pomiar poziomu potencjału intuicyjnego oraz stopnia jego wykorzystania w procesach decyzyjnych. Narzędzie to może być z powodzeniem wykorzystane przez praktyków zarządzania w celu określenia braków kompetencyjnych w tym obszarze. W wyniku realizacji części empirycznej pracy zidentyfikowano i stworzono także typologię determinant wykorzystania intuicji w procesach decyzyjnych oraz dokonano hierarchizacji sytuacji i warunków decyzyjnych wymagających odwołania się do intuicji. Otrzymane w tym obszarze rezultaty mają także wymiar aplikacyjny poprzez uświadomienie decydentom szczególnej roli intuicji w określonych sytuacjach decyzyjnych. Za kolejny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu uznać można nakreślenie i empiryczną weryfikację profilu intuicyjnego decydenta. Jako bardzo wartościowy recenzenci wydawniczy monografii ocenili opracowany przez autorkę konceptualny model procesu podejmowania decyzji integrujący intuicję z racjonalną analizą. W trakcie realizacji postępowania badawczego model ten został poddany rekonstrukcji, w wyniku której został sformułowany model empiryczny. W tym modelu sprecyzowano poszczególne etapy oraz podjęto próbę odtworzenia przebiegu procesu decyzyjnego zakładającego współistnienie podejścia intuicyjnego i racjonalnego w praktyce podejmowania decyzji. Zidentyfikowano etapy wspólne dla obydwu podejść oraz te, które je różnicują. Opinie menedżerów przyczyniły się do wyróżnienia faz procesu, w których szczególną rolę odgrywa intuicja, oraz tych o charakterze analitycznym. Efektem dialogu z decydentami było także zidentyfikowanie występujących między poszczególnymi fazami sprzężeń zwrotnych. Dodatkowo model ten został uzupełniony o determinanty, które decydują o przewadze podejścia intuicyjnego lub racjonalnego w realizowanym procesie decyzyjnym. Uzyskane w tym obszarze rezultaty poznawcze z pewnością mogą stanowić punkt wyjścia dla przyszłych zamierzeń badawczych podejmowanych przez przedstawicieli nauki. Przeprowadzone studia literaturowe oraz badania empiryczne na reprezentatywnej grupie przedsiębiorstw pozwalają na sformułowanie implikacji dla praktyki gospodarczej. Podstawową kwestią w tym aspekcie jest uświadomienie decydentom roli intuicji we współczesnych procesach decyzyjnych oraz możliwości jej doskonalenia, a także sformułowanie rekomendacji dla kadry zarządzającej dotyczących perspektyw wykorzystania intuicji w przyszłości. Podsumowując, można stwierdzić, że uzyskane rezultaty poznawcze wnoszą nowe treści do nauk o zarządzaniu, a opracowana monografia jest pierwszą w Polsce pracą, która gruntownie przedstawia problematykę intuicji w procesach podejmowania decyzji kierowniczych w wymiarze zarówno teoretycznym, jak i empirycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
XXI wiek w dziedzinie ekonomii i zarządzania niesie ze sobą zmiany paradygmatu neoliberalnego nastawionego wyłącznie na maksymalizację zysków w działalności gospodarczej. Kryzysy ekonomiczne i zmiany w stylu funkcjonowania społeczeństw pokazały, że nastąpiła potrzeba przewartościowania celów w życiu społeczno-gospodarczym, a także zmiany priorytetów w szeroko ujętym kapitaliźmie. Zmiany te dotyczą wprowadzenia aspektu prospołeczności i uspołecznienia kapitalizmu w procesach gospodarowania i są traktowane wielowymiarowo. Można się do nich odnieść w aspekcie makroekonomicznym (uspołecznienia polityki gospodarczej, społecznej gospodarki rynkowej i tworzenia prospołecznych systemów na poziomie makro w celu przeciwdziałania nierówności ekonomicznej i wykluczeniu społecznemu).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Brak okładki
E-book
W koszyku
Samorząd terytorialny w Polsce znajduje się w fazie modernizacji i dostosowania do wyzwań globalnych i integracji europejskiej. Ponadto ograniczone możliwości finansowe, organizacyjne, techniczne i ludzkie samorządów terytorialnych, w stosunku do skali potrzeb i konieczności rozwiązywania coraz bardziej złożonych problemów lokalnych, powodują, że muszą one (powinny) poszukiwać rozwiązań integrujących różnych uczestników życia społeczno-gospodarczego. Problematyka publikacji koncentruje się wokół zagadnień współpracy i konkurencji międzysamorządowej i międzysektorowej w polskich gminach. Rozważania i wnioski oparto na szerokich studiach empirycznych i literaturowych oraz wynikach obszernych badań ankietowych zrealizowanych w polskich gminach. Tym samym monografia wzbogaca, nadal skromną mimo wagi zagadnienia, wiedzę na temat współpracy gmin z przedstawicielami innych sektorów. Książkę w szczególności poleca się osobom zainteresowanym problematyką samorządu terytorialnego oraz współpracy i konkurencji międzysektorowej. To kompendium wiedzy adresowane jest do szerokiego grona odbiorców: studentów, pracowników naukowych, pracowników administracji publicznej, a także przedstawicieli wszystkich sektorów współpracujących (konkurujących) z polskimi gminami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jakość jest atrybutem otaczającego nas świata, stanowi kryterium wyboru w podejmowaniu różnorodnych decyzji, co wpływa na funkcjonowanie rynku. Zmieniające się rynkowe warunki gospodarowania wymuszają proces ciągłego dostosowywania wewnętrznych działań w firmie. Tematem monografii jest zarządzanie jakością w organizacji (nazywane również zarządzaniem projakościowym), w szczególności czynniki wewnętrzne, ich ważność i oddziaływanie na rezultaty zarządzania jakością, które parametryzują sukces podejmowanych działań organizacyjnych w tym obszarze zarządzania. Analizę literatury przedmiotu i teoretyczne rozważania uzupełniono wynikami badań empirycznych przeprowadzonych w autoryzowanych salonach sprzedaży i serwisu samochodów osobowych w Polsce. Wewnętrzne czynniki projakościowego zarządzania w organizacji wzbogacono o aspekty ryzyka, które w znacznej mierze wpływa na sukces funkcjonowania każdej organizacji na rynku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Monografia prezentuje wyniki badań dotyczących wybranych problemów zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji, w szczególności zarządzania informacją, wiedzą i kapitałem intelektualnym, z perspektywy małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Ważną rolę w tym opracowaniu odgrywają wielowymiarowe dociekania autorów dotyczące jakości życia różnych podmiotów (mieszkańców, gospodarstw domowych i przedsiębiorstw) i jej aspektów, takich jak praca, dochody i ich rozdysponowanie czy poziom zaspokojenia potrzeb oraz ryzyko działalności gospodarczej. Rozdziały, opracowane przez przedstawicieli najbardziej liczących się w Polsce ośrodków naukowych, mają charakter teoriopoznawczy oraz empiryczny. Książka kierowana jest zarówno do przedstawicieli środowisk naukowych, studentów, jak i praktyków zarządzania zainteresowanych rozwojową problematyką zarządzania niematerialnymi zasobami przedsiębiorstwa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Niniejsza monografia jest jednym z efektów doświadczeń zebranych w ramach projektu. Podczas jego realizacji, oprócz pozyskania wiedzy praktycznej, dokonano bowiem szeregu obserwacji i analiz o charakterze naukowym, odnoszących się do procesów komercjalizacji wiedzy, a także czynników z nimi powiązanych. Z tego powodu podjęto decyzję, że oprócz publikacji o charakterze poradnikowym – ściśle praktycznym – istnieje potrzeba przygotowania publikacji naukowej. Została ona zbudowana z dwóch części. W pierwszej zamieszczono rozdziały w sposób bezpośredni odnoszące się do uczelnianego scoutingu wiedzy, jego założeń oraz do wymagań ludzkich, merytorycznych, niezbędnych do skutecznego funkcjonowania. Część druga zawiera analizę uczelni wyższej jako specyficznego środowiska, w którym zachodzą procesy komercjalizacji wiedzy. Zrozumienie tych uwarunkowań stanowi punkt wyjścia do budowania rozwiązań opartych na scoutingu wiedzy i dostosowanych do wymagań konkretnej organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozważania zawarte w monografii potwierdzają, jak trudne i wymagające, ale zarazem pełne możliwości i inspirujące jest zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacjach zróżnicowanych kulturowo. Choć termin ten nie pojawia się expressis verbis w tytułach, to odwołania do niego stanowią istotę każdego omawianego aspektu we wszystkich rozdziałach. Czym jest bowiem na przełomie drugiej i trzeciej dekady XXI wieku zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie wiedzą w organizacjach międzynarodowych, postawy menedżerów w zespołach zróżnicowanych kulturowo i ich świadomość różnorodności, społeczna odpowiedzialność biznesu i psychologiczna mobilność pracowników, jak nie inwestycją w ludzi – pracowników różnych obszarów organizacji i menedżerów różnych szczebli.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dlaczego audyt wewnętrzny nie zawsze osiąga swoje cele? Czy jedynym powodem może być niechęć audytowanych? A może skuteczność audytu wewnętrznego zależy także od wiedzy oraz umiejętności audytowanych i zarządzających organizacją? Jak audytowani reagują na audyt wewnętrzny? Jakie oczekiwania mają audytorzy wewnętrzni? Na te i inne pytania odpowiedzi można znaleźć w monografii. Przyjmując za motto frazę „audyt wewnętrzny tworzą ludzie”, Autorka analizuje kwestię skuteczności audytu wewnętrznego i uwzględnia jego społeczny kontekst. Podstawą analizy są jakościowe badania empiryczne wykorzystujące różne techniki gromadzenia danych, przede wszystkim wywiady z65 audytorami wewnętrznymi, audytowanymi oraz zarządzającymi organizacjami z sektorów publicznego i prywatnego. W prezentowanej monografii Autorka charakteryzuje wiedzę, umiejętności, postawy oraz oczekiwania audytorów wewnętrznych, audytowanych i zarządzających organizacjami z punktu widzenia skuteczności audytu wewnętrznego. Przedstawia wyniki badań, z których wynika, że ważnymi czynnikami skuteczności audytu wewnętrznego są: wsparcie zarządzających (materialne i niematerialne) dla audytu wewnętrznego, rozumienie audytu wewnętrznego, a także relacje między grupami uczestniczącymi w audycie wewnętrznym. Podsumowaniem publikacji może być wypowiedź jednego z badanych audytorów wewnętrznych: „skuteczny audyt wewnętrzny to są ludzie [...]. To stwierdzenie tak oczywiste, że często [...] zapominane przez większość zainteresowanych”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
W swoich założeniach Przemysł 4.0 integruje ludzi oraz sterowane cyfrowo maszyny z Internetem i technologiami informacyjnymi. Z perspektywy zarządzania kapitałem ludzkim celem podejmowanych działań nie ma być zastępowanie ludzi przez roboty, ale tworzenie lepszych miejsc pracy, w których pracownikom dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym oferowane są bardziej elastyczne warunki pracy, większe wsparcie organizacyjne i lepsze możliwości rozwojowe. Głównym celem monografii jest zidentyfikowanie – z perspektywy menedżerskiej – zasadniczych wyzwań, jakie pojawiają się w zarządzaniu kapitałem ludzkim 4.0 w zakresie jego poszczególnych subfunkcji oraz szeroko rozumianych kompetencji pracowników. Dodatkowym zamierzeniem autorów jest zaprezentowanie wyników badań teoretycznych i empirycznych oraz podzielenie się zgromadzonymi doświadczeniami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka podejmuje zagadnienie współczesnego downsizingu. Opiera się na założeniu, że zmiany w gospodarce wpłynęły na ewolucję downsizingu, a to wygenerowało potrzebę redefinicji pojęcia i roli tego procesu oraz określenia nowego modelu wykorzystania go w przedsiębiorstwie. Kompleksowość zagadnienia i wykazana szerokość jego znaczenia wymusiły postawienie pytania o przebieg procesu podjęcia decyzji o downsizingu i jej realizacji, w tym o definicję jego skali, efektów i uwarunkowań stosowania. Głównym efektem pracy jest sformułowanie koncepcyjnego modelu przedstawiającego podejmowanie decyzji o downsizingu i jej realizacji. W książce dokonano redefinicji i systematyki współczesnego procesu downsizingu oraz umiejscowiono go wśród innych metod i narzędzi zarządzania. W sferze poznawczej określono skalę występowania downsizingu w Polsce i efekty jego wdrażania, rozpoznając również czynniki i uwarunkowania wpływające na jego realizację. Ważnym efektem aplikacyjnym była identyfikacja i uporządkowanie narzędzi stosowanych w procesie realizacji downsizingu oraz barier i zagrożeń w ich stosowaniu, a także zdefiniowanie pojęcia potencjału downsizingowego. Istotnym wkładem autora w badania nad współczesnym downsizingiem jest wyciągnięcie wniosków zarówno z badań danych finansowych, jak i badań jakościowych, czego efektem jest rekomendacja polimetodycznego podejścia do procesu poznania downsizingu, a także wskazanie kierunków przyszłych badań.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej