Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
tylko na miejscu
(103)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(60)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(63)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(103)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Johann Maria
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baranov D.N
(1)
Bartnik Paweł
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bugdol Marek
(1)
Buswell John
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czechowska Iwona Dorota
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Davidson Rob
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donne Keith
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fijałkowska Marlena
(1)
Fijałkowski Tadeusz (prawnik)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Góral Lesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Herrmann Peter
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Hollins Bill
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Jagiełło Zbigniew (1964- )
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kapusta Paweł (dziennikarz)
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kielan Krystyna
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(122)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(121)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Temat
USŁUGI
(69)
TURYSTYKA
(36)
Jakość usług
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Turystyka
(5)
Usługi
(5)
Usługi turystyczne
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(2)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
GASTRONOMIA
(2)
INTERNET
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KADRY
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOGISTYKA
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODATEK od TOWARÓW i USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AKCYZA
(1)
Aptekarstwo
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
BUDŻET PAŃSTWOWY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podróży
(1)
Branża TSL
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Lekarze
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MIASTA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Opieka nad pacjentem
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
Personel służby zdrowia
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Polityka transportowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podręcznik
(9)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(19)
usługi turystyczne
(14)
rynek turystyczny
(13)
marketing
(9)
produkt turystyczny
(9)
biuro podróży
(8)
marketing usług
(8)
usługi
(8)
usługi logistyczne
(7)
ruch turystyczny
(6)
agroturystyka
(5)
hotelarstwo
(5)
konsument
(5)
logistyka
(5)
organizacja turystyczna
(5)
popyt turystyczny
(5)
zarządzanie
(5)
Internet
(4)
bankowość elektroniczna
(4)
e-usługi
(4)
jakość usług
(4)
ochrona konsumenta
(4)
promocja
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
rynek usług
(4)
usługi finansowe
(4)
zarządzanie jakością
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
klient
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing relacji
(3)
polityka turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
produkt
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
strategia
(3)
transport
(3)
turystyka biznesowa
(3)
usługi hotelarskie
(3)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
e-administracja
(2)
e-handel
(2)
e-konsument
(2)
e-zdrowie
(2)
gastronomia
(2)
gospodarka światowa
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
jakość
(2)
klaster
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka miejska
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
planowanie przestrzenne
(2)
podatek
(2)
popyt
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
prawo
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
szlaki turystyczne
(2)
służba zdrowia
(2)
tourism
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi bankowe
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi gastronomiczne
(2)
usługi medyczne
(2)
usługi pocztowe
(2)
usługi telekomunikacyjne
(2)
usługi transportowo-spedycyjne
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Polska
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
akredytacja
(1)
aplikacja
(1)
apteka
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
124 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Turystyki)
Forma i typ
Temat
Książka nie stanowi podręcznika do zarządzania jakością. Przedstawiono w niej wąski wycinek zagadnień związanych z problematyką z pogranicza ekonomii, filozofii i nauk społecznych. To wstęp do cyklu publikacji poświęconych zagadnieniu jakości usług turystycznych. Zawiera podstawowe pojęcia i definicje dotyczące jakości i różnych sposobów rozumienia tego pojęcia, wyjaśnia specyfikę usług turystycznych i zarządzania jakością. Największy nacisk położono na problem kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2321.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1096 [Magazyn 1], P.1097 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem wiedzy o pilotowaniu wycieczek, zawiera ocenę przemysłu turystycznego, zasady obsługi imprez turystycznych, omówienie problematyki prawnej, psychologicznej oraz warsztat krajoznawczy pilota. Układ publikacji dostosowany jest do zmodyfikowanego w 2001 roku programu szkolenia pilotów. Publikacja przeznaczona jest dla słuchaczy szkół turystyczno-hotelarskich, studentów kierunków turystycznych i kandydatow na pilotów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1959.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi w sieciach informatycznych / Adam Wojciechowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : Mikom, cop. 2007. - 125, [9] s. : il. ; 24 cm.
(Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ; Moduł 7)
Książka prezentuje podstawy wiadomości dotyczących zagadnień sieciowych, takie jak: sposoby podłączania komputera do Internetu, obsługa poczty elektronicznej, korzystanie z usług sieciowych (w tym: www, transfer plików, grupy dyskusyjne, zdalny dostęp do serwera, interaktywna komunikacja użytkowników) oraz sieciowa etykieta. Układ i dobor materiału jest zgodny z wymaganiami stawianymi przy egzaminie na Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Wszystkie zagadnienia omówiono krok po kroku, ilustrując je licznymi przykładami. Książke kończy jeden pełny egzamin ECDL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13984 [Magazyn 1], P.13983 [Magazyn 1], P.7101 [Magazyn 1], P.13767 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7102.XV.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7945.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 103)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Publikacja ma na celu zwrócenie uwagi na wielowymiarowy charakter usług i organizację pracy współczesnych bibliotek różnych typów. Doświadczenia pierwszych dwóch dekad XXI wieku pokazały, że rola bibliotek w procesie społecznego komunikowania się nieustannie ewoluuje. Wielość funkcji tych instytucji – począwszy od informacyjnej, edukacyjnej, przez rozrywkową i estetyczną, a skończywszy na integracyjnej i substytutywnej – prowokuje do nadążania za zmianami w potrzebach czytelników i przekształcania oferty w bardziej adekwatną i aktualną. Z książnicy, która gromadzi, opracowuje i udostępnia zbiory, biblioteka, w szczególności publiczna i powoli także akademicka, przekształcają się w ośrodki kultury, które dbają o budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem społecznym i gospodarczym. Oczekiwania społeczeństwa i rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych spowodowały pojawianie się nowych form usług jak na przykład rent a librarian czy dostosowanie tradycyjnych form korzystania z katalogów do wersji mobilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19006.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Private banking jest dynamicznie rozwijającą się dziedziną współczesnej bankowości i międzynarodowego rynku finansowego. W rozwój usług bankowych przeznaczonych dla zamożnych klientów indywidualnych są zaangażowane setki banków na całym świecie, w tym najważniejsze banki uniwersalne i inwestycyjne, a także rywalizujące z nimi instytucje finansowe. Obsługa zamożnych klientów staje się też ważną częścią działalności bankowej w Polsce. Wiąże się ona jednak z wyzwaniami o charakterze kapitałowym, organizacyjnym i kadrowym. W książce skupiono się na istocie private banking, usystematyzowano i opisano podstawy funkcjonowania bankowości dla zamożnych klientów indywidualnych, uwzględniając najnowsze tendencje i koncepcje w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5560.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi turystyczne : komentarz / Piotr Cybula. - Stan prawny na 1 września 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 545 s. ; 21 cm.
(Praktyczne Komentarze Lex)
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak: ochrona klienta biura podróży, zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, usługi hotelarskie. W publikacji uwzględniono aktualne orzecznictwo sądów, w tym Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa UOKiK, a także raporty UOKiK, NiK oraz rozporządzenia wykonawcze do komentowanej ustawy. Komentarz zawiera liczne wskazówki dotyczące prawidłowej praktyki w działalności gospodarczej w zakresie usług turystycznych, a także omawia błędy, których powinno się unikać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13712.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17168.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 120-122
Książka, w której w sposób kompleksowy powiązano między sobą najnowocześniejsze metody zarządzania procesami logistycznymi niezbędnymi w świadczeniu usług. W globalnej gospodarce znaczenie takich usług jak: turystyczne, finansowe czy zdrowotne systematycznie wzrasta, a ich jakość zależy przede wszystkim od umiejętnego realizowania zadań logistycznych w produkcji i dystrybucji tych usług. W szerokim kontekście przesłanek globalizacji przedstawiono więc nie tylko metody pomiaru i oceny efektywności procesów logistycznych w usługach, ale również sposoby zarządzania ryzykiem logistycznym. Gwałtowny wzrost roli usług na świecie i w Polsce jest ściśle związany z potrzebą wdrażania współczesnych rozwiązań logistycznych, tak często utożsamianych z osiąganiem przewagi konkurencyjnej i sukcesie ekonomicznym firmy, sektora gospodarczego i państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6937 [Magazyn 1], P.6749.IX.14 [Magazyn 1], P.6934 [Magazyn 1], 7724 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7584.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7583.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Liceum o Profilu Usługowo-Gospodarczym : podręcznik)
Podręcznik do liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym. W podręczniku przedstawiono trzy moduły: usługi pielęgnacyjne, usługi gastronomiczne i usługi turystyczne. Treści nauczania są zawarte w trzech częściach, odpowiadających poszczególnym modułom, podzielonych na rozdziały. Każdy rozdział zawiera cele oraz treści kształcenia, przykłady, pytania sprawdzające oraz podsumowanie. Wybrane rodzaje usług są omówione pod względem celu, cech charakterystycznych i zakresu, wymaganego wyposażenia oraz środków i materiałów stosowanych do ich świadczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5755 [Magazyn 1], P.5754 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7205.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7204.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 161 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 196-[200].
Publikacja ta jest drugim, uzupełnionym wydaniem podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreacja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7321.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8268.XX.7 [Czytelnia B], 8267.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreakcja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.426 [Magazyn 1], P.775 [Magazyn 1], 1313 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła bardziej szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży. Treść książki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami współczesnej turystyki - studentów, nauczycieli różnych form i szczebli kształcenia kadr dla turystyki, osób prowadzących działalność naukowo-badawczą, pracowników administracji samorządowej i rządowej, jak również praktyków prowadzących działalność gospodarczą w sferze turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5260.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5261.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8898 [Magazyn 1], P.8899 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8897.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / red. Aniela Styś. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia: współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu-mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zrodziła się z potrzeby usystematyzowania wiedzy teoretycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej w formie biura podróży oraz połączenia jej z wiedzą praktyczną, z uwzględnieniem wyników badań rynku turystycznego. Kolejne - drugie wydanie zostało poprawione w zakresie aktualizacji przepisów prawnych dotyczących rynku turystycznego oraz finansowania przedsiębiorstw, a także zostało rozszerzone o aneks zawierający propozycje zmian w Ustawie o usługach turystycznych. Całość podzielono na piętnaście części, z których każda poświęcona jest innemu zagadnieniu związanemu z działalnością biur podróży. Oprócz wiedzy teoretycznej w książce zostały przedstawione wskazówki praktyczne oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, a dotyczących biur podróży oraz organizacji pozarządowych, w tym działających na rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7880 [Magazyn 2], P.6694 [Magazyn 1], P.7048 [Magazyn 1], 7881 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6693.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.6692.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7534.XX.7 [Czytelnia B], 7533.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 27.01.2007, Poznań
Streszcz. ang. przy ref.
Bibliogr. przy ref.
Zbiór artykułów zawiera problematykę przestawioną na konferencji naukowej "Logistyka w usługach", która odbyła się 26 stycznia 2007 r. w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu. Założeniem organizatorów było sprowokowanie merytorycznej dysusji nad szeroko pojętą problematyką logistyki w usługach, "burzy mózgów" w poszukiwaniu inspiracji naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10145.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej