Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
tylko na miejscu
(50)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(33)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(50)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Buswell John
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Davidson Rob
(1)
Donne Keith
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Sutton Carley
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(57)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(57)
angielski
(1)
Temat
USŁUGI
(42)
TURYSTYKA
(36)
Turystyka
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Usługi turystyczne
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
GASTRONOMIA
(2)
Jakość usług
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
INTERNET
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(18)
rynek turystyczny
(13)
usługi turystyczne
(10)
produkt turystyczny
(9)
biuro podróży
(8)
agroturystyka
(5)
organizacja turystyczna
(5)
popyt turystyczny
(5)
ruch turystyczny
(5)
hotelarstwo
(4)
marketing
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
zarządzanie jakością
(4)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
konkurencyjność
(3)
polityka turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
turystyka biznesowa
(3)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
klaster
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
szlaki turystyczne
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi hotelarskie
(2)
zarządzanie
(2)
Internet
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
baza noclegowa
(1)
cena
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
ekonomia
(1)
event
(1)
fundusze UE
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka narodowa
(1)
jakość
(1)
klienci
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsumpcja
(1)
leisure industry
(1)
linie lotnicze
(1)
marketing relacji
(1)
miejscowość turystyczna
(1)
pilot wycieczek
(1)
podaż
(1)
podróże
(1)
popyt
(1)
prawo
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przewodnik turystyczny
(1)
region
(1)
region turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
segmentacja rynku
(1)
service quality
(1)
szlak kulturowy
(1)
tourism
(1)
transport
(1)
turystyka aktywna
(1)
turystyka konna
(1)
turystyka leśna
(1)
turystyka morska
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka społeczna
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi rekreacyjne
(1)
wizerunek
(1)
województwo zachodniopomorskie
(1)
zagospodarowanie turystyczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem różnych ustaw i rozporządzeń oraz konwencji z lat 1998-2001 dotyczących działalności gospodarczej, usług turystycznych, hotelarstwa i innych praw związanych z turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1942.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi turystyczne : komentarz / Piotr Cybula. - Stan prawny na 1 września 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 545 s. ; 21 cm.
(Praktyczne Komentarze Lex)
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak: ochrona klienta biura podróży, zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, usługi hotelarskie. W publikacji uwzględniono aktualne orzecznictwo sądów, w tym Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa UOKiK, a także raporty UOKiK, NiK oraz rozporządzenia wykonawcze do komentowanej ustawy. Komentarz zawiera liczne wskazówki dotyczące prawidłowej praktyki w działalności gospodarczej w zakresie usług turystycznych, a także omawia błędy, których powinno się unikać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13712.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała jako wynik pracy zespołu ośmiu autorów związanych z wyższymi uczelniami Poznania. Celem nadrzędnym pracy, choć nie zostało to wyraźnie wyartykułowane przez autorów, jest opracowanie metod i sposobów, które mogą być przydatne do określenia stopnia atrakcyjności regionu dla potrzeb inwestycji turystycznych. Analizy i rozważania zawarte w pracy i to zarówno teoretyczne jak i empiryczne, dotyczą skali lokalnej (gmina) oraz regionalnej (województwa według stanu przed 1 stycznia 1999 r.), co zostało zasygnalizowane w tytule książki. Takie podejście stanowi nowy nurt w badaniach rozwoju turystyki w Polsce i w regionie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2139.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.659 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania środków Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspektów rozwoju rynku turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Jak i kiedy powstają nasze decyzje dotyczące wyjazdu turystycznego? Jakie czynniki wpływają na wielkość i strukturę popytu turystycznego? W jaki sposób można zbadać popyt turystyczny? Jak będziemy wypoczywać i podróżować w niedalekiej przyszłości? Na te oraz wiele innych ciekawych i zarazem ważnych pytań odpowiadają Autorzy, porządkując i systematyzując wiedzę na temat popytu turystycznego, dotychczas rozproszoną w wielu opracowaniach z zakresu ekonomii, psychologii, socjologii i marketingu. Drugie wydanie podręcznika zawiera wiele dodatkowych przykładów z działalności turystycznej, opisów zachowań nabywczych turystów oraz uaktualnień istotnych dla treści danych statystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów, teoretyków zajmujących się turystyką oraz praktyków biznesu turystycznego: prowadzących biura podróży, zarządzających obiektami noclegowymi, przedsiębiorstwami transportowymi, a także specjalistów pracujących w administracji rządowej i samorządowej oraz wpływających na roz¬wój turystyki w regionach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2311 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2312.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 161 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 196-[200].
Publikacja ta jest drugim, uzupełnionym wydaniem podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreacja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7321.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8268.XX.7 [Czytelnia B], 8267.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreakcja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.426 [Magazyn 1], P.775 [Magazyn 1], 1313 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zrodziła się z potrzeby usystematyzowania wiedzy teoretycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej w formie biura podróży oraz połączenia jej z wiedzą praktyczną, z uwzględnieniem wyników badań rynku turystycznego. Kolejne - drugie wydanie zostało poprawione w zakresie aktualizacji przepisów prawnych dotyczących rynku turystycznego oraz finansowania przedsiębiorstw, a także zostało rozszerzone o aneks zawierający propozycje zmian w Ustawie o usługach turystycznych. Całość podzielono na piętnaście części, z których każda poświęcona jest innemu zagadnieniu związanemu z działalnością biur podróży. Oprócz wiedzy teoretycznej w książce zostały przedstawione wskazówki praktyczne oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, a dotyczących biur podróży oraz organizacji pozarządowych, w tym działających na rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7880 [Magazyn 2], P.6694 [Magazyn 1], P.7048 [Magazyn 1], 7881 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6693.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.6692.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7534.XX.7 [Czytelnia B], 7533.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.19.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.662 [Magazyn 2], B.652.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-238.
Kształtowanie rozwoju turystyki wymaga nie tylko znajomości istoty produktu turystycznego, ale również zaangażowania wielu podmiotów zarówno publicznych, jak i prywatnych. Istotną rolę w tym procesie odgrywają organy administracji publicznej różnych szczebli, które posiadają szeroki zakres kompetencji, umożliwiający im skuteczne oddziaływanie na warunki rozwoju turystyki. Coraz bardziej przez turystów doceniana jest atrakcyjność lasów. Las jest jednym z podstawowych elementów przestrzeni rekreacyjnej. Turystyka i rekreacja na terenach leśnych, ze względu na konieczność ochrony środowiska przyrodniczego oraz potrzebę realizowania przez lasy celów produkcyjnych, nie może rozwijać się jednak w sposób żywiołowy, niekontrolowany. W związku z coraz większym zagęszczeniem ruchu turystycznego i niewłaściwym często sposobem postępowania turystów obserwowane są niekorzystne zmiany w siedliskach leśnych, powodowane przez turystykę i rekreację. Turystyka to niestety także możliwość wystąpienia zagrożeń zdrowotnych, związanych zwłaszcza z obszarami niezurbanizowanymi. Również woda i obiekty hydrograficzne są podstawą turystyki wypoczynkowej, stanowiąc element krajobrazu decydujący o jego urozmaiceniu i walorach estetycznych. Walory przyrodnicze rzek i ich dolin są atrakcyjne dla rozwoju różnych przestrzennych form turystyki i rekreacji, w tym m.in. turystyki wypoczynkowej, możliwości organizowania spływów kajakowych, żeglarskich czy też uprawiania wędkarstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11243.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12329.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 258)
Na s. przedtyt.: VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, 29 listopada - 1 grudnia 2012. Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr., netogr. przy ref.
"Publikacja podejmuje zagadnienia mające znaczenie dla branży turystycznej w obliczu wyzwań współczesnego rynku turystycznego oraz dla obszarów recepcji. Prezentowane w opracowaniu artykuły zostały podzielone na dwie części. Pierwsza obejmuje publikacje dotyczące branży turystycznej stojącej w obliczu wyzwań wynikających ze zmian nie tylko w popycie turystycznym w krajach UE, lecz również w podaży turystycznej, bedących skutkiem procesu globalizacji, rosnącej konkurencji czy też kryzysów ekonomicznych. Drugą część pracy poświęcono kwestii współpracy sektorowej uznawanej za istotny warunek rozwoju turystyki na poziomie lokalnym i regionalnym i osiągania celów polityki turystycznej przez administrację publiczną i samorządową". (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13983.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 259)
Na s. przedtyt.: VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, 29 listopada - 1 grudnia 2012. Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr., netogr. przy ref.
"Opracowanie podejmuje problematykę wyzwań stojących przed współczesną polityką turystyczną. Zawarte w opracowaniu artykuły podzielono na dwie części. Pierwsza część obejmuje opracowania dotyczące problematyki możliwości i kierunków rozwoju turystyki społecznej, druga poświęcona została obszarom niepewności w tuystyce i ich konsekwencji dla polityki turystycznej realizowanej przez różne podmioty sfery regulacyjnej gospodarki turystycznej". (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13982.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest zaprezentowanie podstawowych marketingowych metod badania postępowania konsumentów na rynku turystycznym. Książka pozwala także zapoznać się z najistotniejszymi mechanizmami funkcjonowania tego rynku. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów uczelni ekonomicznych a także dla osób zatrudnionych w sektorze turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6711.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7550.XX.5 [Czytelnia B], 7549.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Tyt. oryg.: Business travel : conferences, incentive travel, exhibitions, corporate hospitality and corporate travel, 2003.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Turystyka biznesowa to uaktualniona wersja książki z roku 1994 pod tym samym tytułem. Jednak podczas gdy pierwsze wydanie skierowane było do tych, którzy zdobywali taką wiedzę w ramach szkolenia zawodowego, nowa edycja została napisana specjalnie dla studentów szkół wyższych. Ta zmiana odbiorcy widoczna jest w całej książce, nie tylko w zaproponowanym poziomie analizy, lecz także w szerszym zakresie i w sposobie podejścia do tematu oraz w przedstawieniu tych złożonych kwestii, które muszą być znane studentom zajmującym się podróżami służbowymi. Książka podzielona jest na części, każdy rozdział poświęcony jest jednemu z głównych segmentów przemysłu podróży służbowych: podróżom indywidualnym, spotkaniom, wyjazdom motywacyjnym, wystawom i turystyce korporacyjni. Książkę przygotowano z założeniem opisania przede wszystkim rynku brytyjskiego, umieszczono go jednak w kontekście europejskim. Podawane przykłady pochodzą także spoza kontynentu, a ten rynek jest często porównywany z rynkiem amerykańskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4494 [Magazyn 2], P.4036 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7220.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15192 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1], P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej