Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(25)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Butowski Leszek (1965- )
(3)
Skibicki Zygmunt
(3)
Domerecka Beata
(2)
Borowicka Anna
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Czerwiński Marcin
(1)
D'Amico Vito
(1)
Daszewski Aleksander
(1)
Drake Peter G
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Górniak Krystyna
(1)
Janowski Ignacy (1938- )
(1)
Kmita-Dziasek Elżbieta
(1)
Mackiewicz Paulina
(1)
Merski Janusz
(1)
Moskała Jerzy
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Puorto Simone
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Sikora Krzysztof
(1)
Sowińska Bożena
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szymański Karol
(1)
Travaglini Armando
(1)
Wielocha Andrzej
(1)
Wierba Wojciech
(1)
Wróblewski Tomasz
(1)
Wątorska-Dec Magdalena (1973- )
(1)
Zań Paweł
(1)
Zygmańska Barbara
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Śledzińska Jolanta
(1)
Żukowski Marek (1968- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Temat
TURYSTYKA
(18)
WYCIECZKI SZKOLNE
(5)
KRAJOZNAWSTWO
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PORADNIKI
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
TURYSTYKA PIESZA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
GRY i ZABAWY
(1)
Gastronomia
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERNET
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
NARCIARSTWO
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PODRÓŻNICTWO
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRZEWODNICY TURYSTYCZNI
(1)
Produkt regionalny
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
SZTUKA PRZETRWANIA
(1)
TURYSTYKA ROWEROWA
(1)
TURYSTYKA ZIMOWA
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(10)
Poradnik
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
turystyka
(6)
Internet
(1)
aktywność ruchowa
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
bibliografia załącznikowa
(1)
czas wolny
(1)
dystrybucja
(1)
gastronomia
(1)
hotelarstwo
(1)
marketing
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing usług
(1)
media społecznościowe
(1)
plagiat
(1)
praca dyplomowa
(1)
promocja
(1)
przypisy
(1)
rekreacja
(1)
revenue management
(1)
sport
(1)
strona WWW
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Opracowanie powstało z myślą o szerokim kręgu odbiorców zainteresowanych rozwojem turystyki w Polsce oraz pozyskiwaniem na ten cel środków finansowych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Jest ono przeznaczone zarówno dla pracowników administracji publicznej, jak również przedsiębiorców oraz działaczy organizacji turystycznych. Oddzielną grupę Czytelników mogą stanowić studenci i wykładowcy przedmiotów turystycznych w szkołach wyższych i średnich zawodowych. Specjalnie dla nich rozszerzono zakres tematyczny książki o ogólniejsze treści związane z polityką spójności Unii Europejskiej (w ramach której udzielane jest wsparcie na przedsięwzięcia turystyczne) oraz perspektywami jej rozwoju. Całość opracowania obejmuje 5 merytorycznych rozdziałów stopniowo wprowadzających Czytelnika w problematykę finansowania turystyki ze środków europejskich. Są one uzupełnione obszernym spisem przydatnych materiałów źródłowych oraz słowniczkiem trudniejszych terminów, ułatwiającym zrozumienie omawianych tematów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3062 [Magazyn 1], P.3061 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4021.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 93-97.
Autor publikacji pragnął przybliżyć problematykę krajoznawstwa i turystyki szkolnej tym wszystkim, którzy podejmują pracę z dziećmi i młodzieżą szkolną. Działalność ta bowiem nabiera szczególnego znaczenia w okresie wprowadzania nowych programów edukacyjnych i wynika z samej treści tych programów, w dużym stopniu zakładających wiązanie teorii z praktyką. Przedstawiona w książce problematyka krajoznawstwa i turystyki szkolnej występuje marginalnie w programach uczelni pedagogicznych, przygotowujących przyszłych nauczycieli. Wiele zagadnień z tego zakresu na studiach potraktowanych jest informacyjnie, a wiedza na ten temat potrzebna jest każdemu nauczycielowi, który podejmie się organizacji wycieczki, czy też innej formy działalności turystyczno-krajoznawczej w szkole i placówkach oświatowo-wychowawczych. Publikacja ta zapewne okaże się pomocna nie tylko nauczycielom, ale wszystkim działaczom krajoznawstwa, a jednocześnie będzie inspiracją do ich własnych przemyśleń nad doskonaleniem pracy krajoznawczo-turystycznej z dziećmi i młodzieżą szkolną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2130 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2129.XXI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2127.XXI.3 [Czytelnia B], P.2128.XXI.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Krajoznawstwo i turystyka w szkole : poradnik. - Warszawa : Zarząd Głowny PTTK, 2002. - 143, [1] s. : foto., tab. ; 21 cm.
Publikacja opisuje współpracę szkół z PTTK i organizacjami harcerskimi w celu rozwoju krajoznawstwa i turystyki w szkołach. Przedstawia metodykę organizacji imprez turystycznych i bazy noclegowe dla młodych turystów. Treść wzbogacają dodatkowo akty prawne i rozporządzenia dot. organizacji turystyki w placówkach oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2302.XX.1.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Krajoznawstwo i turystyka w szkole : poradnik. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Zarząd Głowny PTTK, 2003. - 192 s. : fot., tab. ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3576 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proces TQM jest pewnym rozwinięciem polityki przedsiębiorstwa od koncentracji na zyskach i ilości do oparcia się na potrzebach i zadowoleniu klientów nie zapominając jednocześnie o ogólnych sprawach społecznych. Takie ukierunkowanie zapewni przedsiębiorstwu sukces oraz korzyści dla wsystkicch jego pracowników. TQM składa się z trzech istotnych elementów: koncentracji działalności przedsiębiorstwa na potrzebach klienta, kompleksowego stylu myślenia oraz współdziałania wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.TQM jest to przede wszystkim rodzaj kultury przedsiębiorstwa, bazującej na umiejętności pracy zespołowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.685.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik uwzględnia istotne dla rozwoju turystyki wiejskiej zmiany w przepisach prawnych oraz nowe akty i interpretacje zgodnie ze stanem prawnym na sierpień 2005 roku. Jest to przewodnik dla wszystkich, którzy wiążą swoją przyszłość z turystyką wiejską.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4038 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4497.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 310-311.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-147, wykaz aktów prawnych s. 147-148.
Poradnik ma na celu przybliżenie zasad przyznawania przez Unię Europejską pomocy krajom i regionom, a szczególnie wsparcia dla inwestycji o charakterze turystycznym. Opracowanie przeznaczone jest dla działaczy samorządów terytorialnych, którzy widzą szansę rozwoju swoich gmin i powiatów, także dla przedsiębiorów w branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2347 [Magazyn 2], P.1258 [Magazyn 1], P.1255 [Magazyn 1], P.1259 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1256.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1257.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej