Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(138)
Forma i typ
Książki
(138)
Dostępność
dostępne
(160)
tylko na miejscu
(125)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(82)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(78)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(125)
Autor
Kruczek Zygmunt
(10)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(10)
Gospodarek Jerzy
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Naumowicz Krystyna
(4)
Nesterowicz Mirosław
(4)
Siwiński Wiesław (1934- )
(4)
Bosiacki Stefan
(3)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(3)
Jędrysiak Tadeusz
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Słaby Teresa
(3)
Winiarski Ryszard
(3)
Wojtasik Lesław
(3)
Zmyślony Piotr
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Kurek Artur
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Nowacki Marek
(2)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(2)
Sikora Jan
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Łazarek Marianna
(2)
Łazarek Roman ( -2007)
(2)
Śniadek Joanna
(2)
Balińska Agata
(1)
Barcik Jacek
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biedroń Artur (1976- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Buko Jacek
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Cholewa Jarosław
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czarny Wojciech
(1)
Domagała Marta
(1)
Dominik Piotr (technologia zywności)
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dębski Maciej
(1)
Dłużewska Anna
(1)
Gaj Jerzy
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gracz Jacek
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Hasik Jan M. (1922-2001)
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jankowski Grzegorz
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaworska Justyna
(1)
Jeglińska Beata
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrusik Maciej
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaprowski Wiesław
(1)
Kolasińska Wioletta
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Kosińska Ludwika
(1)
Krupa Jan (1937- )
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzymowska-Kostrowicka Alicja (1929- )
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lewan Małgorzata
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Makowski Jerzy (1946- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Mazur Eugeniusz (1947- )
(1)
Mazurski Krzysztof F
(1)
Merski Janusz
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Michniewicz Grzegorz (nauki prawne)
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mikos von Rohrscheidt Armin
(1)
Muszkieta Radosław (1964- )
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Napierała Marek Paweł
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niemiec Oktawia
(1)
Niemiec Witold
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Obłąkowska-Galanciak Iwona
(1)
Ozimek Irena
(1)
Panfil Ryszard
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Plit Florian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(85)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(138)
Język
polski
(138)
Temat
TURYSTYKA
(122)
ODPOCZYNEK
(19)
USŁUGI
(11)
POLSKA
(8)
KULTURA FIZYCZNA
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
AGROTURYSTYKA
(4)
GASTRONOMIA
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
HOTELARSTWO
(3)
KAJAKARSTWO
(3)
KRAJOZNAWSTWO
(3)
TURYSTYKA WODNA
(3)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
ODŻYWIANIE
(2)
POPYT
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
SPORT
(2)
WYCIECZKI
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ARCHITEKTURA OBRONNA POLSKA
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
GEOGRAFIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POSTAWY
(1)
POWERPOINT
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROŚLINY
(1)
SPORTOWCY
(1)
STATYSTYKA
(1)
STUDENCI
(1)
SYMULACJA
(1)
TRANSPORT
(1)
TURYSTYKA MILITARNA
(1)
TURYSTYKA MOTOROWA
(1)
TURYSTYKA PIESZA
(1)
TURYSTYKA ROWEROWA
(1)
Turystyka
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
UZDROWISKA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(60)
Podręcznik
(3)
Słowo kluczowe
turystyka
(39)
produkt turystyczny
(11)
region turystyczny
(9)
ruch turystyczny
(9)
rekreacja
(8)
rynek turystyczny
(8)
usługi turystyczne
(8)
zarządzanie
(8)
marketing
(7)
agroturystyka
(6)
ekoturystyka
(5)
gospodarka turystyczna
(5)
organizacja turystyczna
(5)
przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
turystyka kulturowa
(5)
zagospodarowanie turystyczne
(5)
funkcje turystyki
(4)
informacja turystyczna
(4)
polityka turystyczna
(4)
turystyka biznesowa
(4)
turystyka kwalifikowana
(4)
turystyka morska
(4)
turystyka seksualna
(4)
baza noclegowa
(3)
kajakarstwo
(3)
miejscowość turystyczna
(3)
prawo
(3)
region
(3)
turystyka aktywna
(3)
turystyka konna
(3)
turystyka piesza
(3)
turystyka religijna
(3)
turystyka uzdrowiskowa
(3)
turystyka zdrowotna
(3)
bezpieczeństwo
(2)
czas wolny
(2)
czynniki rozwoju
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
ekonomika
(2)
geoturystyka
(2)
historia
(2)
konkurencyjność
(2)
konsument
(2)
obszar chroniony
(2)
popyt turystyczny
(2)
produkt regionalny
(2)
promocja
(2)
przestrzeń turystyczna
(2)
rekreacja ruchowa
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
sport
(2)
strategia rozwoju
(2)
szlaki turystyczne
(2)
turystyka alternatywna
(2)
turystyka etniczna
(2)
turystyka krajoznawcza
(2)
turystyka kulinarna
(2)
turystyka medyczna
(2)
turystyka militarna
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
turystyka narciarska
(2)
turystyka rowerowa
(2)
turystyka weekendowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
turystyka wodna
(2)
turystyka zrównoważona
(2)
ubezpieczenie turystyczne
(2)
uzdrowisko
(2)
zdrowie
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Antarktyda
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Oceania
(1)
SPA
(1)
Unia Europejska
(1)
aktywność turystyczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
badania społeczne
(1)
baza turystyczna
(1)
bilans turystyczny
(1)
biuro podróży
(1)
biznes turystyczny
(1)
czarna turystyka
(1)
definicje
(1)
doradztwo turystyczne
(1)
działalność gospodarcza
(1)
działalność turystyczna
(1)
e-biznes
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja prozdrowotna
(1)
ekonomia
(1)
energia odnawialna
(1)
enoturystyka
(1)
finanse
(1)
foresight
(1)
138 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia jest książką o charakterze interdyscyplinarnym, dotyczącą zarówno transportu jak i turystyki. Transport w książce rozpatrywany jest jako element przemysłu turystycznego, jako etap produkcji i usług, obecny w każdej podróży i przemieszczaniu się w przestrzeni. Transpotr może stanowić istotę turystycznego biznesu, albo być jego częścią składową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8965 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8671.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10124.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podręczniku zostały omówione wybrane zagadnienia ukazujące współczesną turystykę. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiające: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a także funkcje i dysfunkcje związane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie związane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i podaż oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybliżono problematykę organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podręcznikach, ale także w monografiach naukowych jest zagadnienie związane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podręczniku znalazło one miejsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14010.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14886.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-348.
Podręcznik powstał przede wszystkim z myślą o potrzebach studentów na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją. Treści w nim zawarte są wprowadzeniem do tematyki turyzmu jako zjawiska społecznego i gospodarczego o wieloaspektowych implikacjach. Ma uzmysłowić osobom podejmującym studia w zakresie turystyki, z jak różnorodną i rozległą problematyką będą obcować nie tylko w trakcie studiów, ale i pracy zawodowej. Książka polecana jest także wszystkim, którzy turystykę pokochali.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11956 [Magazyn 1], P.11955 [Magazyn 1], P.11957 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13123.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy turystyki / Janusz Czerwiński. - Wyd. 3. - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 365, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 349-354, wykaz aktów prawnych s. 363-364.
Zawarte w podręczniku treści są wprowadzeniem do zagadnień turyzmu jako zjawiska zarówno społecznego, związanego najogólniej mówiąc z podróżowaniem, jak i zjawiska gospodarczego, związanego z organizacją tych podróży i goszczeniem podróżnych. W podręczniku omówiono podstawowe pojęcia i definicje odnoszące się do turystyki, także związki turystyki z pokrewnymi formami spędzania czasu wolnego. Sporo miejsca poświęcono historii turystyki, szczególnie turystyki polskiej oraz turystyki amerykańskiej, której bezpośredni wpływ na współczesne oblicze turystyki światowej trudno przecenić. Omówiono główne uwarunkowania i czynniki rozwoju współczesnej turystyki, w tym zwłaszcza walory turystyczne, decydujące o motywach i formach podejmowanych podróży turystycznych, Opisane zostały zarówno współczesne funkcje turystyki, a także dysfunkcje i liczne zagrożenia związane z turystyką. Główna część tekstu skupia uwagę Czytelnika na opisie rodzajów i form współczesnej turystyki oraz na jej organizacji, a także na wskazaniu aktualnych tendencji w ruchu turystcznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15036.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.15035.XX.1.1 [Czytelnia B], 15924.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest zaprezentowanie podstawowych marketingowych metod badania postępowania konsumentów na rynku turystycznym. Książka pozwala także zapoznać się z najistotniejszymi mechanizmami funkcjonowania tego rynku. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów uczelni ekonomicznych a także dla osób zatrudnionych w sektorze turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6711.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7550.XX.5 [Czytelnia B], 7549.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ISSN 0137-9755 ; nr 144)
Publikacja zawiera społeczno-psychologiczne aspekty obsługi ruchu turystycznego. Opisuje działalność biur podróży, bazę noclegową i gastronomiczną, transport w turystyce, pilotaż i przewodnictwo, ubezpieczenia w turystyce, umowy w turystyce oraz dokumenty i przepisy w obsłudze ruchu turystycznego. Omawia również korespondencję i język handlowy, jakość w obsłudze ruchu turystycznego a także nowoczesne technologie informatyczne. Publikacja przeznaczona jest dla studentów szkół turystyczno-hotelarskich oraz pracowników sektora turystyki. Prezentowane rozważania ilustrowane są konkretnymi, praktycznymi przykładami, co powinno ułatwić czytelnikowi lepsze i pełniejsze przyswojenie informacji i terminów zawartych w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6512 [Magazyn 1], P.6508 [Magazyn 1], P.6507 [Magazyn 1], P.2908 [Magazyn 1], P.6509 [Magazyn 1], P.2910 [Magazyn 1], P.6511 [Magazyn 1], P.6510 [Magazyn 1], P.6513 [Magazyn 1], P.6506 [Magazyn 1], P.2909 [Magazyn 1], P.2911 [Magazyn 1] (12 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4027.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4026.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi. Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6636.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6635.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-203.
Książka stanowi wartościowe studium z zakresu rekreacji uzdrowiskowej oraz zarządzania w kurortach. Autor skupia się na wybranych problemach turystyki i rekreacji obejmujących obszary uzdrowiskowe należące do jednego z typów miejscowości turystycznych. Proponuje podejście wielodyscyplinowe obejmujące wybrane aspekty wiedzy zarówno biologicznej, jak i społeczno-ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12751 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11244.XX.1.2 [Wypożyczalnia B], P.11245.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12330.XX.1.2 [Czytelnia B], 12331.XX.1.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9987 [Magazyn 1], P.9991 [Magazyn 1], P.9988 [Magazyn 1], P.9985 [Magazyn 1], P.9990 [Magazyn 1], P.13137 [Magazyn 1], P.9992 [Magazyn 1], P.9986 [Magazyn 1], P.9993 [Magazyn 1], P.9984 [Magazyn 1] (10 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9983.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9980.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9982.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9979.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9981.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11631.XXI.1 [Czytelnia B], 11632.XXI.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka należy do najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Jednym z najważniejszych jej segmentów jest turystyka kulturowa, zwłaszcza w Europie - uważanej za kolebkę światowej kultury. Turystyka kulturowa to podróżowanie ludzi z miejsc ich stałego zamieszkania do miejsc atrakcji kulturowych, aby poszerzyć wiedzę, zdobyć nowe doświadczenia czy zaspokoić własne potrzeby poznawcze. W książce Tadeusz Jędrysiak opisuje główne nurty turystyki kulturowej oraz zachęca do poznawania skarbów światowej kultury. Książka jest przeznaczona dla studentów różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyką, krajoznawstwem, geografią turystyczną i hotelarstwem. Z pewnością zainteresuje również słuchaczy studiów podyplomowych oraz osoby profesjonalnie zajmujące się organizacją turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5616 [Magazyn 1], P.5976 [Magazyn 1], P.5972 [Magazyn 1], P.5615 [Magazyn 1], P.5975 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5973.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7096.XX.1.5 [Czytelnia B], 7097.XX.1.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 289-306. Indeks.
Książka przedstawia analizę aktualnych zjawisk i tendencji na globalizującym się rynku turystycznym. Uwzględniono w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i najnowsze osiągnięcia myśli ekonomicznej. Ważnym elementem publikacji są zamieszczone w każdym rozdziale studia przypadków przedsiębiorstw i regionów turystycznych, pokazujące, w jaki sposób można zastosować podejście ekonomiczne do analizy konkretnych zjawisk rynku turystycznego. Omówiono tak złożone zagadnienia jak: kolonizacja turystyczna i enklawizacja turystyki, rola państwa w obszarze redukcji załamań i niedoskonałości rynku turystycznego, problematyka zrównoważonego rozwoju turystyki. Największą zaletą opracowania jest kompleksowość i przejrzystość omawianych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12450 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12449.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.12448.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13596.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata podręcznik + ćwiczenia Książka Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata odpowiada na pytania - co to jest produkt turystyczny - jak on powstaje - dla kogo jest przeznaczony - kto jest twórcą produktu turystycznego - jakich oczekujemy efektów Adresatami są studenci i praktycy branży turystycznej. Autorzy, od wielu lat prowadzący zajęcia dydaktyczne na różnych szczeblach nauczania oraz uczestniczący w pracach grup konsultacyjnych powoływanych w celu opracowania programów rozwoju turystyki, zauważyli na polskim rynku wydawniczym brak książki, która byłaby przydatna jednocześnie dla środowiska akademickiego, jak i dla osób praktycznie zajmujących się organizacją turystyki. Publikacja niniejsza, integrując zagadnienia teoretyczne i praktyczne stara się tę lukę zapełnić. Takiemu zamierzeniu odpowiada podział opracowania na dwie części. Pierwsza, czyli zagadnienia teoretyczne, gdzie omawiane są problemy ogólne, dotyczące teorii, metodologii poznawania i kreowania produktu turystycznego, zawiera liczne przykłady, tzw. studia przypadków. W drugiej części (przewodniku do ćwiczeń) zamieszczono schemat postępowania praktycznego, którego celem jest opracowanie własnej koncepcji kreowania produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1351 [Magazyn 1], P.1353 [Magazyn 1], P.1352 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1087.XX.5 [Wypożyczalnia B], 2338.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1085.XX.5 [Czytelnia B], P.1086.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 292-297. Indeks.
Książka zawiera kompleksowe opracowanie przedstawiające w ujęciu regionalnym uwarunkowania przyrodnicze, społeczno-ekonomiczne i kulturowe oraz stan rozwoju turystyki na świecie. Składa się z dwóch części. Część pierwsza omawia kraje europejskie. Publikacja zawiera m.in.: szczegółową charakterystykę uwarunkowań rozwoju turystyki w wydzielonych regionach świata, opis walorów turystycznych regionów i miejscowości, analizy zróżnicowania zagospodarowania turystycznego w ujęciu przestrzennym, charakterystykę międzynarodowego ruchu turystycznego. Zamieszczone w książce liczne studia przypadków ilustrują specyficzne cechy i problemy opisywanych regionów. W ramkach zawarto także objaśnienia niektórych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12447.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13594.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E.3 CZYT.
Książka Gospodarka Turystyczna prezentuje problemy podstawowe, mówiące o aktualnym stanie gospodarki turystycznej w Polsce w porównaniu z sytuacją za granicą, w Europie Zachodniej, a przede wszystkim w krajach Unii Europejskiej. Pisana była z myślą o szerokim kręgu Studentów, z myślą o szerokim kręgu Czytelników, pogłębiających swą wiedzę w zakresie ekonomiki i organizacji turystyki, z myślą o słuchaczach rozmaitych szkół zawodowych różnego szczebla, wreszcie o kadrze nauczającej, o pracownikach branży turystycznej i Samorządu Terytorialnego. Mamy nadzieję, że książka może być przydatna wszystkim, którzy w toku przemian gospodarczych, dokonujących się na świecie i w Polsce, chcieliby podjąć działalność gospodarczą w sferze obsługi turystycznej. Problematyka większości rozdziałów, czy podrozdziałów, była już w innej formie publikowana przez Autorów przede wszystkim w Zeszytach Naukowych Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, na łamach fachowego czasopisma Rynek Turystyczny oraz na różnych konferencjach naukowych. Sfera obsługi turystycznej jest szeroka, jeśli się bierze pod uwagę interdyscyplinarny charakter turystyki i gospodarki turystycznej. Dlatego też Autorzy ogólnie przedstawili gospodarkę turystyczną na rynku turystycznym w Polsce według koncepcji, która stanowi podstawę rachunku satelitarnego turystyki, jej udziału w produkcie krajowym brutto, a skoncentrowali się głównie na branżach zaliczonych, według metodologii statystyki turystyki Unii Europejskiej, do podstawowych działalności zaangażowanych w dostarczanie dóbr i usług turystom i jednocześnie odpowiadających kryteriom zaliczenia do bezpośredniej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2067 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2068.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2066.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono podróże starożytnych, główne cele podróży oraz turystykę doby od Wikingów poprzez tempariuszy, turystykę pielgrzymkową, uzdrowiskową do krajoznawczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3938.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4422.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej