Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(27)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Biernat Elżbieta
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Johann Maria
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lisowski Michał
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Merski Janusz
(1)
Molenda Marcin
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nizioł Anna
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Puchnarewicz Elżbieta
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Ďuriček Milan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
TURYSTYKA
(28)
PROMOCJA HANDLOWA
(6)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
POSTAWY
(3)
UZDROWISKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIASTA
(1)
Model biznesowy
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLSKA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1989-
(16)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(5)
turystyka
(5)
dziedzictwo kulturowe
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
klaster
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing turystyczny
(2)
promocja
(2)
region turystyczny
(2)
rynek turystyczny
(2)
sieci społeczne
(2)
turystyka kulturowa
(2)
zarządzanie
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
baza noclegowa
(1)
biznes
(1)
e-urząd
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
marketing polityczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
monitoring
(1)
orientacja rynkowa
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt regionalny
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
region
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
szlak kulturowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kulinarna
(1)
turystyka przemysłowa
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
wioska tematyczna
(1)
wizerunek
(1)
wizerunek miasta
(1)
wizerunek regionu
(1)
współpraca
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zamek
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksiązka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemysłowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreatorów oraz procesu jego tworzenia wykorzystującego dziedzictwo przemysłowe. Opracowanie zawiera równiez studia przypadku pokazujące, jak w praktyce dokonuje się proces tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15098.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest próba przybliżenia problematyki roli wizerunku w kształtowaniu orientacji rynkowej regionu. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza została poświęcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, różnorodnym zagadnieniom narzędzi i sposobów kreowania wizerunku regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12757.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12758.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13865.XIII.6 [Czytelnia C], 13866.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się obecnie jedną z najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki świata. Jest istotną gałęzią gospodarki wielu krajów i regionów zaniedbanych gospodarczo, które dysponują walorami przyrodniczymi i kulturowymi, dającymi możliwość ożywienia gospodarczego, awansu społecznego i kulturalnego lokalnych mieszkańców, co od lat obserwujemy także w naszym kraju. W wielu regionach dotkniętych dziesięcioletnim bezrobociem, np. na obszarach górskich, pojeziernych, nadmorskich, a ostatnio na obszarach Polski wschodniej i środkowej, stanowi ona jedyne lub ważne źródło utrzymania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7183 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7182.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8071.XX.5 [Czytelnia B], 8070.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom poświęcony jest rozmaitym aspektom turystyki kulturowej w miejscach i na obszarach o różnym natężęniu ruchu turystycznego. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy obejmuje rolę dziedzictwa kulturowego w rozwoju turystyki w regionach. W drugim rozdziale zamieszczono materiały z badań odnoszących się do turystyki kulturowej na poziomie lokalnym. Osobne miejsce zajmują rozważania poświęcone badaniom kulturowym w regionalnej turystyce kulinarnej. Rozdział czwarty jest również w znacznej mierze powiązany z kulinariami, odnosi się bowiem do technologii i produktów kuchni regionalnych jako ważnego komponentu turystyki kulinarnej. Ostatnia część opracowania zawiera rozważania o nowych możliwościach rozwoju turystyki kulturowej w regionach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12533.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia praktyczne działania w turystyce uzdrowiskowej i w układach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, samorządowców, polityków, kadry menagerskiej, studentów i nauczycieli. Główne tematy książki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, województwach, finanse samorządów, ocena działan marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejna książka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych działaniach w turystyce, uzdrowiskach i układach regionalnych. Uwzględnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków i polityków oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak również powinna być wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szkół wyższych , które kształcą specjalistów w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang., pol. przy ref.
Bibliogr. przy ref. Indeks.
Publikacja stanowi zbiór artykułów poświęconych różnym aspektom turystyki kulturowej i dziedzictwa kulturowego. Przesłanką powstania niniejszego opracowania było wydarzenie kulturalno-naukowe związane z uroczystym otwarciem w dniu 17 maja 2008 r. odrestaurowanego Dworu Starościńskiego w Leżajsku, któremu towarzyszyła Międzynarodowa Konferencja Naukowa pod Patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pt.: „Pomniki dziedzictwa kulturowego jako produkt turystyczny”. Książka składa się z trzech części. Rozdział pierwszy obejmuje artykuły z zakresu organizacyjno-prawnych aspektów gospodarowania obiektami dziedzictwa kulturowego. Część druga zatytułowana „Produkty turystyki kulturowej Podkarpacia i okolic” potwierdza różnorodność dziedzictwa kulturowego tego regionu. W trzecim rozdziale znalazły się artykuły, które są doniesieniami na temat wyników badań dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10599.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na treść publikacja składa się analiza zjawiska interakcji przestrzennej w aspekcie turystyczno-rekreacyjnym, zachodzącej przede wszystkim na styku miast i obszarów peryferyjnych. Przedmiotem dociekań autorów jest też gospodarka przestrzenna oraz turystyka i rekreacja miejska jako element kształtowania ładu przestrzennego poprzez pryzmat infrastruktury turystycznej i paraturystycznej. Monografia adresowana jest do społeczności akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7719.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej