Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(27)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Płocka Jadwiga
(5)
Bosiacki Stefan
(3)
Buko Jacek
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Dziedzic Ewa
(2)
Grella Janusz
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Szromek Adam R
(2)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Buczek Teresa
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Molenda Marcin
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Niemiec Witold
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Przydział Marta
(1)
Schwichtenberg Aleksander
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
TURYSTYKA
(34)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
ODPOCZYNEK
(3)
USŁUGI
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KLASTRY (ekon.)
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
POLSKA
(2)
POPYT
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
UZDROWISKA
(2)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
STUDENCI
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Temat: czas
1989-
(7)
2001-0
(6)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(16)
produkt turystyczny
(7)
popyt turystyczny
(6)
gospodarka turystyczna
(5)
przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
rynek turystyczny
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
zagospodarowanie turystyczne
(5)
agroturystyka
(4)
atrakcyjność turystyczna
(4)
biuro podróży
(4)
hotel
(3)
hotelarstwo
(3)
aktywność turystyczna
(2)
gastronomia
(2)
klaster
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing
(2)
podaż turystyczna
(2)
produkt regionalny
(2)
region turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
ruch turystyczny
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka zdrowotna
(2)
usługi turystyczne
(2)
uzdrowisko
(2)
SPA
(1)
aerobik
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
baza noclegowa
(1)
działalność turystyczna
(1)
ekoturystyka
(1)
fundusze europejskie
(1)
funkcja turystyczna
(1)
golf
(1)
hokej na trawie
(1)
impreza turystyczna
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacje
(1)
klient
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
kultura fizyczna
(1)
linie lotnicze
(1)
marketing mix
(1)
niepełnosprawni
(1)
obsługa ruchu turystcznego
(1)
piłka nożna
(1)
piłka ręczna
(1)
polityka turystyczna
(1)
portal internetowy
(1)
portal społecznościowy
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
rachunek satelitarny turystyki
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
rozwój regionalny
(1)
segmentacja rynku
(1)
sieci społeczne
(1)
sport
(1)
survival
(1)
szlak kulturowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kajakowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka medyczna
(1)
turystyka przemysłowa
(1)
turystyka przyjazdowa
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
wartość
(1)
wegetarianizm
(1)
współpraca
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
żeglarstwo
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe ISSN 1429-5237 ; Nr 3)
Książka obejmuje zagadnienia dotyczące definicji oraz zakresu pojęcia "przemysłu turystycznego", motywacji i uwarunkowań rozwoju alternatywnych form turystyki, w tym agroturystyki i turystyki przygranicznej oraz rekreacji ruchowej i zagospodarowania czasu wolnego. Publikacja ponadto obejmuje zagadnienia jakości w turystyce i rekreacji, znaczenie wykorzystywania nowoczesnych środków przekazu w promocji turystyki oraz problematykę związaną z oddziaływaniem przemysłu na środowisko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.277.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-195.
Turystyka w badaniach ekonomicznych Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki. Nie ma charakteru monograficznego. Jest przeznaczona dla czytelnika, który zna podstawy ekonomiki turystyki i przedsiębiorstwa turystycznego. Całość prezentowanych w pracy zagadnień można podzielić na 4 grupy: grupa pierwsza dotyczy relacji turystyki do zmieniającego się pojęcia i sposobu wykorzystania czasu; grupa druga zagadnień dotyczy problematyki zarządzania turystyką w ujęciu przestrzennym i to zarówno na obszarach niezurbanizowanych jak i miejskich; trzecia grupa zainteresowań badawczych dotyczy uwarunkowań rozwoju produktów turystycznych; kolejna grupa prac dotyczy problematyki przedsiębiorstw. Ważne miejsce zajmują tu badania nad przedsiębiorczością w polskim sektorze turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 15832.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-143.
Książka ukazuje, czym jest atrakcyjność turystyczna regionu z punktu widzenia konsumenta. Przedstawia definicje i przedmiot atrakcyjności turystycznej, metody jej analizy, zasady klasyfikacji regionów turystycznych oraz ich charakterystykę w kontekście naturalnych i antropogenicznych zasobów Polski. Część druga zawiera rezultaty podjętych w tym zakresie badań. W ostatniej części zawarto teorię klasteringu jako nowoczesnej formy organizacyjnej podmiotów gospodarki rynkowej oraz propozycję modelu klastra działającego w przykładowym regionie geograficznym Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15104.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W opracowaniu Gospodarka turystyczna w XXI wieku - stan obecny i perspektywy rozwoju prezentowane są poglądy naukowców, zajmujących się od lat badaniami w sferze turystyki, dotyczące naistotniejszych problemów współczesnej turystyki: społeczno-kulturowych, organizacyjno-prawnych i ekonomicznych czynników rozwoju turystyki, efektywności nowych technologii w obsłudze ruchu turystycznego, przydatności nowych metodologii w badaniach naukowych. Dla teoretyków i praktyków turystyki, ekonomistów. Prezentowane artykuły powstały na bazie referatów wygłoszonych na II Miedzynarodowej Konferencji Naukowej nt.: \"Gospodarka turystyczna w XXI wieku\", która odbyła się w Poznaniu w dniach 23-24 maja 2002 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2791 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2792.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksiązka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemysłowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreatorów oraz procesu jego tworzenia wykorzystującego dziedzictwo przemysłowe. Opracowanie zawiera równiez studia przypadku pokazujące, jak w praktyce dokonuje się proces tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15098.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków i teoretyków turystyki i ekonomistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3570 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3988.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja z pogranicza dwóch obszarów badawczych: ekonomiki i zarządzania turystyką i lokalnej polityki turystycznej ma przede wszystkim charakter pragmatyczny. Pokazuje obszerną gamę możliwości szerszego zastosowania partnerstwa publiczno-prywatnego. Przedstawiono kilkanaście studiów przypadku, z czego trzy z bardzo dużą dokładnością. Zaprezentowano konkretne korzyści wynikające z realizaji projektów. Książka jest przewodnikiem dla gmin z rozwiniętą gospodarka turystyczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8613.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-190.
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12696 [Magazyn 1], P.12697 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13743.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-190.
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14383.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15286.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to obszerna publikacja dotycząca badań naukowych w turystyce. Treść podzielona na osiem rozdziałów: turystyka jako przedmiot badań naukowych, polityka turystyczna, konsument na rynku usług turystycznych, produkt i promocja turystyczna, jakość, konkurencyjność i innowacyjność usług turystycznych, turystyka w regionie, turystyka transgraniczna, ruch turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4042.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3571.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3785.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki sposób mogą one oddziaływać na tę współpracę. By osiągnąć ten cel przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano także systematyki teorii dotyczących współpracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, społeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach tworzących porozumienie "Beskidzka 5".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13400.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 98)
Przedsiębiorczość i jakość w turystyce zarówno w skali przedsiębiorstw, jak i regionów oraz jednostek ludzkich jest fascynującym tematem do badań naukowych. Cechą wszystkich zamieszczonych artykułów jest to, że zaprezentowano w nich zarówno bogatą wiedzę teoretyczną, jak też bardzo ciekawe - od strony metodologicznej i poznawczej - wyniki badań. Są one z pewnością ważnym, ale wstępnym krokiem na drodze pełniejszego zrozumienia procesów przedsiębiorczości i jakości w turystyce i tym samym lepszego dostosowania się usługodawców do szybko zmieniającego się i coraz bardziej wymagającego popytu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7048.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej