Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(18)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(5)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Lignar Karolina
(1)
Oliver Sandra
(1)
Smektała Tymon
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(19)
ADMINISTRACJA
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Public relations
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(20)
sponsoring
(6)
etyka
(4)
komunikacja
(4)
lobbing
(4)
sytuacja kryzysowa
(4)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
media
(3)
wizerunek
(3)
wizerunek firmy
(3)
informacja publiczna
(2)
internal relations
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja społeczna
(2)
marka
(2)
media relations
(2)
reklama
(2)
targi
(2)
Internet
(1)
administracja publiczna
(1)
architektura
(1)
dobro osobiste
(1)
efektywność
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
instytucje społeczne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
logo
(1)
marketing
(1)
media społecznościowe
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
otoczenie organizacji
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka informacyjna
(1)
reputacja
(1)
savoir-vivre
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
strategia
(1)
strona WWW
(1)
tożsamość
(1)
wolność słowa
(1)
wystrój wnętrz
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zaufanie
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18700.IX.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22722.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22721.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej