Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(25)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Nowacki Robert
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Bednarek Mariusz
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Makowicz Bartosz (1981- )
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szabela-Pasierbińska Ewa
(1)
Szpulak Aleksandra
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Whiddett Steve
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(29)
ZARZĄDZANIE
(23)
KADRY
(4)
INNOWACJE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
MARKETING
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PŁACA
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
TURYSTYKA
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(15)
zarządzanie
(13)
zarządzanie strategiczne
(5)
analiza strategiczna
(4)
zarządzanie jakością
(4)
analiza SWOT
(3)
motywacja
(3)
organizacja
(3)
reengineering
(3)
Lean Management
(2)
alians strategiczny
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
finanse
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing strategiczny
(2)
partycypacja
(2)
strategia
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Compliance
(1)
ISO 9000
(1)
TQM
(1)
audyt
(1)
audyt strategiczny
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
benchmarking
(1)
cloud computing
(1)
controlling
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
e-biznes
(1)
gospodarka światowa
(1)
innowacje
(1)
kapitał ludzki
(1)
kompetencje
(1)
kontrola marketingowa
(1)
marketing
(1)
menedżer
(1)
model biznesu
(1)
model ekonometryczny
(1)
motywowanie
(1)
motywowanie pracowników
(1)
offshoring
(1)
organizacja nonprofit
(1)
outsourcing
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie
(1)
praca zespołowa
(1)
prognozowanie
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przywództwo
(1)
płynność finansowa
(1)
samoocena
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
system zarządzania
(1)
sytuacja finansowa
(1)
szereg czasowy
(1)
usługi
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podręcznika. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawił najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynając od istoty strategii i jej wpływu na osiąganie sukcesów przez strategiczną analizę firmy i rynku, na którym ona działa, aż do metod tworzenia skutecznych strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1127 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1129.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1128.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1099 [Magazyn 1], P.1098 [Magazyn 1], P.4723 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16644.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16643.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2. - Warszawa - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowszą próbę przedstawienia problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawiązuje do klasycznego układu funkcji zarządzania, przy uwzględnieniu podejścia charakterystycznego dla koncepcji zarządzania strategicznego. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów zarządzania i marketingu, a także menedżerów i specjalistów zatrudnionych w służbach marketingowych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245.
Książka poświęcona jest zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie. Autor przyjął jako punkt wyjścia stwierdzenie, że możliwości utrzymania, a następnie poprawy konkurencyjności uzależnione są od zdolności prowadzenia przez przedsiębiorstwo działań restrukturyzacyjnych, wspieranych wdrażaniem nowoczesnych technologii, zwłaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa powoduje z kolei, iż działania te będą miały charakter zmian ciągłych. Wśród wielu korzyści takiego podejścia Autor na czołowym miejscu stawia "nabycie przez firmę cech organizacji szczupłej, zwinnej i elastycznej oraz osiągnięcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10308.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-204.
Compaliance jest to taki sposób organizacji przedsiębiorstwa, który redukuje do minimum ryzyko wystąpienia wszelkich nieprawidłowości. Autor w interdyscyplinarnym ujęciu przedstawia poszczególne elementy systemu Compliance. Książka może znacznie ułatwić zbudowanie struktury przedsiębiorstwa opartej na nowoczesnych standardach zarządzania. Przedstawione zagadnienia zostały poparte wieloma przykładami, zwłaszcza z Niemiec i Stanów Zjednoczonych, gdzie systemy Compliance są na porządku dziennym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12842.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy „czują”, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Menedżer zależnie od własnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsiębiorstwa sam musi dobrać zestaw pasujący do jego sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1755.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje kadry kierowniczej każdego przedsiębiorstwa mają dalekosiężne i w dużej mierze nieodwracalne skutki. Znajduje to odzwierciedlenie w unikalnej ścieżce rozwojowej każdego przedsiębiorstwa. Otoczenie przedsiębiorstw staje się coraz bardziej turbulentne i zmienne, a interakcje przedsiębiorstwa z tym otoczeniem coraz bardziej złożone. Audyt strategiczny to kompleksowe badanie systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; jest narzędziem doskonalenia systemu zarządzania strategicznego; służy zredukowaniu ryzyka strategicznego. Książka niniejsza jest przewodnikiem po kierunkach i metodach zredukowania ryzyka strategicznego poprzez odpowiednią kontrolę systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Nowatorstwo podejścia pokazanego w niniejszej książce polega na zintegrowaniu analizy ryzyka strategicznego z analizą ryzyka operacyjnego, przejętą z sektora usług finansowych. Omówiono tu podstawowe zagadnienia związane z budowaniem strategii oraz kryteriami oceny sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa, dokonano przeglądu metod audytu strategicznego, przeanalizowano związki między audytem strategicznym i ryzykiem strategicznym oraz metody redukcji ryzyka strategicznego w oparciu o audyt, wreszcie przedstawiono wyniki autorskiego audytu strategicznego, przeprowadzonego na dużej i zróżnicowanej próbce polskich spółek giełdowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10362.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem publikacji jest ukazanie możliwości wykorzystania w szeroko pojmowanych procesach zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zakres ujętej problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak również obejmuje typowo mikroekonomiczną anlizę opisywanych case studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca prezentowane treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11672 [Magazyn 1], P.11671 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9093.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10713.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej