Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(43)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Dziekoński Michał
(2)
Kluzek Marta
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Hagel John
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stefko Olga
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Wiśniewska Dorota
(1)
Wolański Michał
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(44)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
MARKETING
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
KADRY
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDŻET
(1)
Biznesplan
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OGRODNICTWO
(1)
OUTSOURCING
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(25)
biznesplan
(19)
analiza SWOT
(7)
plan marketingowy
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
analiza strategiczna
(4)
planowanie
(4)
planowanie finansowe
(4)
strategia
(4)
działalność gospodarcza
(3)
finansowanie
(3)
firma
(3)
audyt marketingowy
(2)
finanse
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
plan strategiczny
(2)
planowanie strategiczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zdolność kredytowa
(2)
TQM
(1)
agrobiznes
(1)
analiza finansowa
(1)
atrakcyjność inwestycyjna
(1)
budżetowanie
(1)
cykl życia produktu
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
dywidendy
(1)
finance
(1)
franchising
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
geografia gospodarcza
(1)
gospodarka przestrzenna
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka
(1)
lokalizacja
(1)
management
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
misja firmy
(1)
model ekonometryczny
(1)
negocjacje
(1)
ocena ryzyka
(1)
ochrona konkurencji
(1)
offshoring
(1)
ogrodnictwo
(1)
organizacja
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
plan finansowy
(1)
podatek
(1)
podmiot gospodarczy
(1)
potencjał
(1)
potencjał przedsiębiorstwa
(1)
prognozowanie
(1)
project
(1)
projekt europejski
(1)
przejęcie
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
resuscytacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rynek
(1)
rynek kapitałowy
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
szereg czasowy
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizja firmy
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zatrudnienie
(1)
zintegrowany system zarządzania
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W tym poradniku starano się przedstawić istotę biznesplanu, zasady jego opracowania i sposoby prezentacji danych, w możliwie przystępnej formie językowej. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione podstawy metodyczne biznesplanu. W drugim rozdziale przybliżono zagadnienie bazy wyjściowej do opracowania biznesplanu. Baza ta jest częścią składową planu, w jego części początkowej. W trzecim rozdziale pokazano jedno z możliwych opracowań biznesplanu. Zamieszczony na początku słowniczek ważniejszych pojęć i zestaw mierników ekonomiczno-finansowych dodatkowo wzbogaca zawartość poradnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7191.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8079.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. strukturę; analizę rynku; plan marketingowy; ocenę założeń biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; włączenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, związanego z kredytem inwestycyjnym oraz współfinansowanie projektów ze środków unijnych; przedstawienie przykładowych wstępnych opracowań biznesplanów przez studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7597 [Magazyn 1], 7292.IX.3 [Magazyn 1], P.7598 [Magazyn 1], P.6034.IX.3 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6035.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7293.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158.
Książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8344.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9712.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja przeznaczona dla każdego, kto pragnie zdobyć lub pogłębić wiedzę niezbędną do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Część pierwsza prezentuje podstawowe pojęcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowność posługiwania się przez przedsiębiorstwa planami o różnym horyzoncie czasowym. W tej części wyeksponowano biznesplan, jego istotę, cele i funkcje. Zwrócono uwagę na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Część druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie założeń metodologicznych opisanych w pierwszej części, przedstawiono jedną z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy działającej na bardzo konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: biznesplan
Tyt. oryg.: Brilliant business plan : what to know and do to make the perfect plan, 2011.
Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak - krok po kroku, szybko i w prosty sposób - stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie. Jesli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12217.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13335.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie. Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość. Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia). Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13817.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14781.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga część książki poświęcona jest prezentacji podstawowych elementów biznes planu. Celem części trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwiązań stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5334.IX.3 [Czytelnia C], 6133.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-200.
Zamiarem autora nie było przygotowanie kompletnego podręcznika do studiowania tego przedmiotu, lecz napisanie książki, która będzie miała cechy podręcznika, ale jednocześnie będzie prezentowała wyniki badań prowadzonych samodzielnie przez autora lub ze współpracownikami. Eklektyczny charakter tej publikacji (podręcznik i monografia w jednym) wynika z faktu, że na rynku księgarskim występuje bardzo wiele podręczników z zakresu biznesu międzynarodowego, w związku z czym przygotowywanie kompletnego, wyczerpującego, odrębnego, nowego podręcznika wydawało się autorowi zbyteczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8805.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10278.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawcą.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14557 [Magazyn 1], P.14559 [Magazyn 1], P.14604 [Magazyn 1], P.14597 [Magazyn 1], P.14558 [Magazyn 1], P.14603 [Magazyn 1], P.14563 [Magazyn 1], P.14593 [Magazyn 1], P.14595 [Magazyn 1], P.14564 [Magazyn 1], P.14531 [Magazyn 1], P.14574 [Magazyn 1], P.14555 [Magazyn 1], P.14576 [Magazyn 1], P.14533 [Magazyn 1], P.14594 [Magazyn 1], P.14552 [Magazyn 1], P.14542 [Magazyn 1], P.14572 [Magazyn 1], P.14592 [Magazyn 1], P.14598 [Magazyn 1], P.14535 [Magazyn 1], P.14554 [Magazyn 1], P.14590 [Magazyn 1], P.14585 [Magazyn 1], P.14583 [Magazyn 1], P.14532 [Magazyn 1], P.14538 [Magazyn 1], P.14565 [Magazyn 1], P.14560 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1], P.14588 [Magazyn 1], P.14600 [Magazyn 1], P.14579 [Magazyn 1], P.14539 [Magazyn 1], P.14537 [Magazyn 1], P.14570 [Magazyn 1], P.14580 [Magazyn 1], P.14581 [Magazyn 1], P.14549 [Magazyn 1], P.14536 [Magazyn 1], P.14575 [Magazyn 1], P.14566 [Magazyn 1], P.14548 [Magazyn 1], P.14571 [Magazyn 1], P.14547 [Magazyn 1], P.14584 [Magazyn 1], P.14568 [Magazyn 1], P.14541 [Magazyn 1], P.14544 [Magazyn 1], P.14553 [Magazyn 1], P.14567 [Magazyn 1], P.14569 [Magazyn 1], P.14599 [Magazyn 1], P.14540 [Magazyn 1], P.14556 [Magazyn 1], P.14596 [Magazyn 1], P.14561 [Magazyn 1], P.14551 [Magazyn 1], P.14602 [Magazyn 1], P.14582 [Magazyn 1], P.14543 [Magazyn 1], P.14578 [Magazyn 1], P.14546 [Magazyn 1], P.14545 [Magazyn 1], P.14591 [Magazyn 1], P.14562 [Magazyn 1], P.14573 [Magazyn 1], P.14586 [Magazyn 1], P.14589 [Magazyn 1], P.14534 [Magazyn 1], P.14587 [Magazyn 1], P.14601 [Magazyn 1], P.14550 [Magazyn 1], P.14577 [Magazyn 1] (75 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2003. - 284 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Forma i typ
Słowo kluczowe: biznesplan przedsiębiorstwo
Książka w przystępny, a jednocześnie w kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy i techniki przygotowywania biznesplanów. Autor bazując na bogatych doświadczeniach wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie. Publikacja skierowana jest do tych wszystkich, którzy stoją przed zadaniem przygotowania biznesplanu, wszechstronnej jego oceny oraz podjęcia na tej podstawie ważnych decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1511 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2934.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2005. - 284 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 80-81.
Główna trudność z opracowaniem biznesplanu polega na cechującej go interdyscyplinarności. Prawidłowy biznesplan zawiera nie tylko informacje dotyczące używanych technologii, lecz wykorzystuje również wiedzę oraz narzędzia stosowane w marketingu, zarządzaniu i finansach. Powinien także uwzględniać specyfikę prowadzenia działalności w określonej branży. Biznesplan w przedsiębiorstwach ogrodniczych i agrobiznesie zawiera nie tylko sporo informacji teoretycznych, lecz także dużo przykładów konkretnych rozwiązań i sposobów przeprowadzania niezbędnych analiz. Może się okazać bardzo przydatny dla osób chcących dowiedzieć się więcej o samym zagadnieniu oraz dla tych, które stoją przed koniecznością sporządzenia konkretnego biznesplanu w celu uzyskania wsparcia finansowego ze środków krajowych bądź unijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12148.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje kładą obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z faktu, że odniosą sukces tylko wtedy, gdy będą dostarczać produkty spełniające wymagania klientów. Niniejsza książka zajmuje się tematyką zarządzania operacyjnego; omawia ją całościowo biorąc pod uwagę także inne, niezbędne obszary działalności przedsiebiorstw. Zwracając uwagę na najważniejsze problemy, książka pokazuje menedżerom, jak mogą pomóc swoim firmom odnieść sukces w wymagającym środowisku biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: "The only sustainable edge : why business strategy depends on productive friction and dynamic specialization" 2005.
Książka przedstawia nowe podejście do tworzenia strategii dla biznesu, które autorzy nazywają FAST (Focus (koncentracja), Accelerate (przyspieszenie), Strengthen (umacnianie), Tie it all together (powiązanie wszystkich elementów), stawiające na rozwój innowacji w firmie, wspieranie ludzi utalentowanych - bo to oni głównie przyczyniają się do wzrostu potencjału firmy - oraz na dynamiczną specjalizację. Autorzy koncentrują się na ludziach przypisując dużą wagę umiejętnościom pozyskiwania i zarządzania talentami, optymalnemu wykorzystaniu specjalistów (produktywne tarcie) oraz umiejętnościom organizacyjnym w budowie firmy. Podkreślają również niebagatelną rolę nowoczesnej techniki, która pomaga przełamywać bariery w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10128.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 16644.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16643.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej