Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(32)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(43)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Dziekoński Michał
(2)
Kluzek Marta
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Hagel John
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stefko Olga
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Wiśniewska Dorota
(1)
Wolański Michał
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(44)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
MARKETING
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
KADRY
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDŻET
(1)
Biznesplan
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OGRODNICTWO
(1)
OUTSOURCING
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(25)
biznesplan
(19)
analiza SWOT
(7)
plan marketingowy
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
analiza strategiczna
(4)
planowanie
(4)
planowanie finansowe
(4)
strategia
(4)
działalność gospodarcza
(3)
finansowanie
(3)
firma
(3)
audyt marketingowy
(2)
finanse
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
plan strategiczny
(2)
planowanie strategiczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zdolność kredytowa
(2)
TQM
(1)
agrobiznes
(1)
analiza finansowa
(1)
atrakcyjność inwestycyjna
(1)
budżetowanie
(1)
cykl życia produktu
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
dywidendy
(1)
finance
(1)
franchising
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
geografia gospodarcza
(1)
gospodarka przestrzenna
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka
(1)
lokalizacja
(1)
management
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
misja firmy
(1)
model ekonometryczny
(1)
negocjacje
(1)
ocena ryzyka
(1)
ochrona konkurencji
(1)
offshoring
(1)
ogrodnictwo
(1)
organizacja
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
plan finansowy
(1)
podatek
(1)
podmiot gospodarczy
(1)
potencjał
(1)
potencjał przedsiębiorstwa
(1)
prognozowanie
(1)
project
(1)
projekt europejski
(1)
przejęcie
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
resuscytacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rynek
(1)
rynek kapitałowy
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
szereg czasowy
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizja firmy
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zatrudnienie
(1)
zintegrowany system zarządzania
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga część książki poświęcona jest prezentacji podstawowych elementów biznes planu. Celem części trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwiązań stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5334.IX.3 [Czytelnia C], 6133.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-200.
Zamiarem autora nie było przygotowanie kompletnego podręcznika do studiowania tego przedmiotu, lecz napisanie książki, która będzie miała cechy podręcznika, ale jednocześnie będzie prezentowała wyniki badań prowadzonych samodzielnie przez autora lub ze współpracownikami. Eklektyczny charakter tej publikacji (podręcznik i monografia w jednym) wynika z faktu, że na rynku księgarskim występuje bardzo wiele podręczników z zakresu biznesu międzynarodowego, w związku z czym przygotowywanie kompletnego, wyczerpującego, odrębnego, nowego podręcznika wydawało się autorowi zbyteczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8805.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10278.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawcą.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14557 [Magazyn 1], P.14559 [Magazyn 1], P.14604 [Magazyn 1], P.14597 [Magazyn 1], P.14558 [Magazyn 1], P.14603 [Magazyn 1], P.14563 [Magazyn 1], P.14593 [Magazyn 1], P.14595 [Magazyn 1], P.14564 [Magazyn 1], P.14531 [Magazyn 1], P.14574 [Magazyn 1], P.14555 [Magazyn 1], P.14576 [Magazyn 1], P.14533 [Magazyn 1], P.14594 [Magazyn 1], P.14552 [Magazyn 1], P.14542 [Magazyn 1], P.14572 [Magazyn 1], P.14592 [Magazyn 1], P.14598 [Magazyn 1], P.14535 [Magazyn 1], P.14554 [Magazyn 1], P.14590 [Magazyn 1], P.14585 [Magazyn 1], P.14583 [Magazyn 1], P.14532 [Magazyn 1], P.14538 [Magazyn 1], P.14565 [Magazyn 1], P.14560 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1], P.14588 [Magazyn 1], P.14600 [Magazyn 1], P.14579 [Magazyn 1], P.14539 [Magazyn 1], P.14537 [Magazyn 1], P.14570 [Magazyn 1], P.14580 [Magazyn 1], P.14581 [Magazyn 1], P.14549 [Magazyn 1], P.14536 [Magazyn 1], P.14575 [Magazyn 1], P.14566 [Magazyn 1], P.14548 [Magazyn 1], P.14571 [Magazyn 1], P.14547 [Magazyn 1], P.14584 [Magazyn 1], P.14568 [Magazyn 1], P.14541 [Magazyn 1], P.14544 [Magazyn 1], P.14553 [Magazyn 1], P.14567 [Magazyn 1], P.14569 [Magazyn 1], P.14599 [Magazyn 1], P.14540 [Magazyn 1], P.14556 [Magazyn 1], P.14596 [Magazyn 1], P.14561 [Magazyn 1], P.14551 [Magazyn 1], P.14602 [Magazyn 1], P.14582 [Magazyn 1], P.14543 [Magazyn 1], P.14578 [Magazyn 1], P.14546 [Magazyn 1], P.14545 [Magazyn 1], P.14591 [Magazyn 1], P.14562 [Magazyn 1], P.14573 [Magazyn 1], P.14586 [Magazyn 1], P.14589 [Magazyn 1], P.14534 [Magazyn 1], P.14587 [Magazyn 1], P.14601 [Magazyn 1], P.14550 [Magazyn 1], P.14577 [Magazyn 1] (75 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2003. - 284 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Forma i typ
Słowo kluczowe: biznesplan przedsiębiorstwo
Książka w przystępny, a jednocześnie w kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy i techniki przygotowywania biznesplanów. Autor bazując na bogatych doświadczeniach wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie. Publikacja skierowana jest do tych wszystkich, którzy stoją przed zadaniem przygotowania biznesplanu, wszechstronnej jego oceny oraz podjęcia na tej podstawie ważnych decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1511 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2934.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2005. - 284 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 80-81.
Główna trudność z opracowaniem biznesplanu polega na cechującej go interdyscyplinarności. Prawidłowy biznesplan zawiera nie tylko informacje dotyczące używanych technologii, lecz wykorzystuje również wiedzę oraz narzędzia stosowane w marketingu, zarządzaniu i finansach. Powinien także uwzględniać specyfikę prowadzenia działalności w określonej branży. Biznesplan w przedsiębiorstwach ogrodniczych i agrobiznesie zawiera nie tylko sporo informacji teoretycznych, lecz także dużo przykładów konkretnych rozwiązań i sposobów przeprowadzania niezbędnych analiz. Może się okazać bardzo przydatny dla osób chcących dowiedzieć się więcej o samym zagadnieniu oraz dla tych, które stoją przed koniecznością sporządzenia konkretnego biznesplanu w celu uzyskania wsparcia finansowego ze środków krajowych bądź unijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12148.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje kładą obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z faktu, że odniosą sukces tylko wtedy, gdy będą dostarczać produkty spełniające wymagania klientów. Niniejsza książka zajmuje się tematyką zarządzania operacyjnego; omawia ją całościowo biorąc pod uwagę także inne, niezbędne obszary działalności przedsiebiorstw. Zwracając uwagę na najważniejsze problemy, książka pokazuje menedżerom, jak mogą pomóc swoim firmom odnieść sukces w wymagającym środowisku biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: "The only sustainable edge : why business strategy depends on productive friction and dynamic specialization" 2005.
Książka przedstawia nowe podejście do tworzenia strategii dla biznesu, które autorzy nazywają FAST (Focus (koncentracja), Accelerate (przyspieszenie), Strengthen (umacnianie), Tie it all together (powiązanie wszystkich elementów), stawiające na rozwój innowacji w firmie, wspieranie ludzi utalentowanych - bo to oni głównie przyczyniają się do wzrostu potencjału firmy - oraz na dynamiczną specjalizację. Autorzy koncentrują się na ludziach przypisując dużą wagę umiejętnościom pozyskiwania i zarządzania talentami, optymalnemu wykorzystaniu specjalistów (produktywne tarcie) oraz umiejętnościom organizacyjnym w budowie firmy. Podkreślają również niebagatelną rolę nowoczesnej techniki, która pomaga przełamywać bariery w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10128.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16644.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16643.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podjęto próbę przedstawienia obecnego stanu wiedzy na temat konstruowania prognoz i zaprezentowano szerzej te spośród wielu znanych metod prognozowania zjawisk gospodarczych, które najlepiej dostosowane są do potrzeb przedsiębiorstw. Omówiono zarówno znaczenie prognoz dla zarządzania, jak i sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelach szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelach ekonometrycznych, - metody prognozowania oparte na modelach analogowych, - metody prognozowania oparte na modelach ze zmiennymi wiodącymi, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integracja metod ilościowych z ocenami ekspertów, - system prognostyczny przedsiębiorstwa, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5588.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7042.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16903.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie Czytelnikowi nabycia umiejętności sporządzania planu finansowego do oceny płynności finansowej oraz efektywności inwestycji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11159.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12178.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 357-362.
Celem publikacji jest upowszechnienie kompleksowego podejścia do budżetowania wyrażającego interdyscyplinarny charakter tej metody, w którym wybory decydentów realizują proaktywny model przedsiębiorstwa otwarty na otoczenie i partycypację w zmianach, sprzyjający integracji załogi wokół celów przedsiębiorstwa. Model ten może być pomocny w warunkach pokryzysowej recesji, gdy tak dużo zależy od mobilizacji potencjału ludzkiego, odpowiedzialnej współpracy i gotowości do zmian. Obszerny ładunek innowacyjności wnosi do budżetowania koncepcja zarządzania projektami inwestycyjnymi. Metoda ta jest szczególnie przydatna tym, którzy dostrzegają liczne korzyści wykorzystania budżetowania i chcą zmierzyć się z realizacją najbardziej złożonych przedsięwzięć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16197.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16196.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Indeks.
Zagadnienie planowania zatrudnienia, choć niezmiernie ważne, jest rzadko poruszane w polskiej literaturze przedmiotu i bywa, że zaniedbywane w praktyce. Autorka podkreśla ogromne znaczenie właściwego planowania zatrudnienia i rozwoju zawodowego pracowników dla zwiększenia elastyczności i dochodowości firm. Przedstawia różne rodzaje planów zatrudnienia optymalizujących wykorzystanie potencjału wewnętrznego i zewnętrznego rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6323.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca stanowi bardzo interesującą i wartościową pozycję z obszaru zarządzania finansami. Jest oparta na starannie dobranej i umiejętnie wykorzystanej literaturze oraz ciekawych przykładach. Autor z dużym znawstwem zaprezentował kluczowe pojęcia, teorie i badania dotyczące zarządzania finansami - ważnej, aczkolwiek ciągle stosunkowo młodej dyscypliny naukowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9206.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10931.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspierających realizację strategii działania oraz determinujących osiągnięcie przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych. Książka zawiera trzy obszary tematyczne: wprowadzenie do zagadnień finansowych wspierających osiągnięcie celów oraz realizacje strategii, charakterystykę przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym oraz rozwój przedsiębiorstwa drogą rozwoju zewnętrznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13376.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14371.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej