Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Dostępność
dostępne
(52)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(23)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(31)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(42)
Autor
Bieniok Henryk
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichniak Irena
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marek Stanisław
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Regester Michael
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzęchowski Jerzy
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walas-Trębacz Jolanta
(1)
Witczak Hubert
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Zelek Aneta
(1)
Ziarko Janusz
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(41)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(39)
ZARZĄDZANIE
(20)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(8)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
INNOWACJE
(2)
KADRY
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(23)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(23)
zarządzanie
(12)
zarządzanie strategiczne
(10)
organizacja
(6)
otoczenie przedsiębiorstwa
(6)
konkurencyjność
(5)
przedsiębiorczość
(5)
przywództwo
(5)
strategia
(5)
kultura organizacyjna
(4)
misja firmy
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
analiza SWOT
(3)
globalizacja
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kapitał ludzki
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
motywacja
(3)
planowanie
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
wizja firmy
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
zatrudnienie
(3)
Lean Management
(2)
analiza strategiczna
(2)
e-biznes
(2)
etyka biznesu
(2)
finanse
(2)
fuzja
(2)
innowacje
(2)
kontrola
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywowanie
(2)
motywowanie pracowników
(2)
ocena pracowników
(2)
outsourcing
(2)
public relations
(2)
reengineering
(2)
reklama
(2)
restrukturyzacja
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
struktura organizacyjna
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie produkcją
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
aktywa obrotowe
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza portfelowa
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
benchmarking
(1)
bhp
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
biznesplan
(1)
cena
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
czas pracy
(1)
dobra sieciowe
(1)
dobór pracowników
(1)
dywersyfikacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działalność operacyjna
(1)
firma rodzinna
(1)
gender
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka światowa
(1)
informacja
(1)
informacja rynkowa
(1)
inwestycje
(1)
kadra
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał obrotowy
(1)
klasa kreatywna
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
koszty pracy
(1)
kreatywność
(1)
kryzys
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura organizacji
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations); zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4913.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1351.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów. Powinni z niego także korzystać nieekonomiści zajmujący wszelkie stanowiska kierownicze. Został napisany prostym i komunikatywnym językiem ułatwiającym percepcję tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1352.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administr acyjnymi. Omówiono problemy konkurencyjności i elastyczności w procesie zarządzania, instrumenty wspomagające zarządzanie, klastry j ako nową formę organizacji przedsiębiorstw, zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym zarządzanie zmianami personalnymi i kapitałem ludzk im oraz zasady, instrumenty i korzyści zarządzania ekologicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7403.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8383.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów, poprzedzonych wstępem, całość kończy wykaz wykorzystanej literatury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8645 [Magazyn 1], P.8644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8643.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10094.IX.9 [Czytelnia C], 10095.IX.9 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik prezentuje złożoność i wielokryterialność problematyki ekonomiczno-finansowych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw. Autorzy podejmują istotne problemy współczesnego procesu zarządzania przedsiębiorstwem i identyfikują główne płaszczyzny realizowania działalności gospodarczej. Poszczególne rozdziały prezentują: istotę i rodzaje strategii przedsiębiorstw, planowanie strategiczne, znaczenie ryzyka i ubezpieczenia w działalności przedsiębiorstw, problemy logistyczne, działalność inwestycyjną przedsiębiorstw, gospodarowanie kapitałem obrotowym, politykę zatrudnienia, regulację prawną czasu pracy, koszty pracy, rodzaje finansowania i otoczenie fiskalne działalności przedsiębiorstw, sprawozdawczość i analizę finansową przedsiębiorstwa, metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, konkurencyjność przedsiębiorstw i bezpieczeństwo i higienę pracy w przedsiębiorstwach produkujących żywność. Autorz podjęli próbę identyfikacji działalności gospodarczej w kontekście mikro, uwzględniając również szereg uwarunkowań makroekonomicznych. Determinanty wewnętrzne zostały poddane wnikliwej analizie, gdyż w sposób bezpośredni oddziaływują na rachunek ekonomiczny i poziom rentowności przedsiębiorstw. Niewątpliwym atutem podręcznika jest przystępny sposób prezentacji prowadzonych rozważań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podręcznik dydaktyczny „Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Część 1. Pojęcia, definicje, modele” jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów i przedsiębiorców chcących pogłębić analizę swojego przedsiębiorstwa. Aby w pełni przyswoić treść podręcznika, Czytelnik powinien mieć wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa co najmniej na poziomie tytułu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podręcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegląd definicji i uwarunkowań konkurencyjności przedsiębiorstwa; prezentację składników konkurencyjności przedsiębiorstwa; wybrane modele konkurencyjności przedsiębiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjności przedsiębiorstwa podsumowujący treść wcześniejszych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11532.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9922.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11531.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym użyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym już biznesem. W części pierwszej książka pokazuje, że stan i wartość poznawczej wiedzy naukowej nie jest zadowalający, zarówno jeśli chodzi o podstawy systemu zarządzania (geneza i istota przedsiębiorstwa oraz zarządzania), jak i sam system zarządzania przedsiębiorstwem. W drugiej części przedstawia koncepcję zniesienia tej luki poznawczej. Jej przedmiotem jest w pierwszej kolejności wyjaśnienie genezy i istoty zarządzania oraz przedsiębiorstwa w kategoriach skuteczności, nadwyżki ekonomicznej i samozasilania się. Następnie określa kształtowanie natury, budowę i mechanizm funkcjonowania oraz strukturę i rolę systemu zarządzania przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6936.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7728.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej