Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(100)
Forma i typ
Książki
(100)
Dostępność
dostępne
(105)
tylko na miejscu
(91)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(55)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(53)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(91)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(5)
Penc Józef (1939- )
(4)
Blaik Piotr
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Ciesielski Marek
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chick Anne
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerska Joanna
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garstka Małgorzata
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janowska Zdzisława (1940- )
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichniak Irena
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Morris Michael
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Porada-Rochoń Małgorzata
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Regester Michael
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzęchowski Jerzy
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stos Daniel
(1)
Stępniak-Kucharska Anna
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Walas-Trębacz Jolanta
(1)
Warner Tony
(1)
Werpachowski Wojciech (1951- )
(1)
Witczak Hubert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(100)
Język
polski
(99)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(84)
ZARZĄDZANIE
(41)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(16)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
KADRY
(8)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
TURYSTYKA
(7)
INNOWACJE
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
OTOCZENIE FIRMY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
CONTROLLING
(2)
INFORMACJA
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Organizacja
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(23)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(11)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(47)
zarządzanie
(25)
zarządzanie strategiczne
(16)
organizacja
(9)
przedsiębiorczość
(7)
konkurencyjność
(6)
otoczenie przedsiębiorstwa
(6)
przywództwo
(6)
strategia
(6)
zarządzanie jakością
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
Lean Management
(5)
globalizacja
(5)
logistyka
(5)
marketing
(5)
motywowanie pracowników
(5)
restrukturyzacja
(5)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
controlling
(4)
etyka biznesu
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
kultura organizacyjna
(4)
misja firmy
(4)
motywacja
(4)
ocena pracowników
(4)
analiza SWOT
(3)
innowacje
(3)
kapitał intelektualny
(3)
kapitał ludzki
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
kryzys
(3)
kultura organizacji
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
planowanie
(3)
produkcja
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
reengineering
(3)
rekrutacja pracowników
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
struktura organizacyjna
(3)
system logistyczny
(3)
system produkcyjny
(3)
wizja firmy
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie logistyczne
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zatrudnienie
(3)
alians strategiczny
(2)
analiza strategiczna
(2)
biznesplan
(2)
controlling finansowy
(2)
controlling personalny
(2)
działalność operacyjna
(2)
e-biznes
(2)
finanse
(2)
fuzja
(2)
informacja
(2)
kontrola
(2)
marka
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
menedżer
(2)
modele biznesowe
(2)
motywowanie
(2)
organizacja pracy
(2)
organizacja ucząca się
(2)
outsourcing
(2)
partycypacja
(2)
proces produkcyjny
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
rozwój zawodowy
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
szkolenie pracowników
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
zarządzanie produkcją
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zasoby
(2)
zwolnienia pracowników
(2)
Internet
(1)
aktywa obrotowe
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza portfelowa
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
benchmarking
(1)
bhp
(1)
biznes elektroniczny
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
cena
(1)
corporate governance
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
czas pracy
(1)
100 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1101 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Nowoczesny podręcznik do zarządzania dla wszystkich, którzy chcą być "menedżerami jutra", przygotowanymi do podejmowania współczesnych wyzwań związanych ze zmiennością otoczenia, globalizacją, zarządzaniem wiedzą, budowaniem potencjału społecznego, zarządzaniem międzykulturowym. Książka napisana jest przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11511.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12745.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 155-160 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9045 [Magazyn 1], 10626 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
W publikacji przedstawiono kluczowe zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw w architekturze współczesnego otoczenia. Zwrócono uwagę na zjawiska kryzysowe oraz perspektywy innowacyjnego spojrzenia na kryzys, dokonano wnikliwej analizy specyfiki zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu zmian. Wskazano także na międzynarodowe doświadczenia w zakresie procesów przystosowania przedsiębiorstw do nowych warunków ekonomicznych, społecznych i politycznych w celu kreowania globalnej przewagi konkurencyjnej. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom: - zarządzania przedsiębiorstwem w procesie zmian; - restrukturyzacji jako ciągłego procesu dostosowawczego; - instrumentarium finansowego w procesie restrukturyzacji. Przykładowe procesy restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw przedstawiono w formie studiów przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10319.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Podręcznik obszernie przedstawia kluczowe zagadnienia dotyczące rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa znajdującego sie w sytuacji kryzysowej, a przede wszystkim problematykę diagnozy kryzysu, wyboru strategii zarządzania i instrumentów stosowanych w zarządzaniu kryzysowym. Tekst podręcznika został dobrany z myślą o realizacji dwóch celów: dostarczenia Czytelnikowi przydatnych informacji pozwalających na poznawanie i wyjaśnianie rzeczy, procesów i zjawisk wywołujących kryzysy oraz ułatwienia mu zrozumienia rangi problematyki zarządzania kryzysowego. Rozpatrywane w publikacji zagadnienia o charakterze teoretyczno-poznawczym zostały podzielone na osiem rozdziałów. Przydatność aplikacyjną publikacji zapewniają przykłady oraz praktyczne studia przypadków, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć i ocenić wybrane sposoby i efekty rozwiązywania kryzysu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11313.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12451.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
Bibliogr. s. 429-435.
Budowa strategii biznesu, a nastepnie jej realizacja to podstawowe i najważniejsze wyzwanie z jakim spotykają się menedżerowie w zarządzaniu współczesn firma. Jest to proces, w którym trzeba nieustannie obserwować otoczenie by reagować, wyprzedzać bądź dostosowywać się do jego zmiennych warunków w realizacaji założonych celów. Książka stanowi udaną próbę kompleksowego spojrzenia na bogactwo problemów mieszczących się w prezentowanym obszarze działań gospodarczych, z których każdy, nawet te najaktualniejsze jak niepewność i ryzyko w zarządzaniu strategicznym mają już swoją bogatą literaturę. Systematyzacja tych problemów, a także przedstawienie jej w ujęciu hybrydowym jest niewątpliwą zaletą książki. Szczególnym (bo smutnym) finałem książki jest rozdział o realiach i pułapkach zarządzania strategicznego w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9870.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11454.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni przygotowujących specjalistyczne kadry dla przedsiębiorstw turystycznych, praktyków działających w tego typu przedsiębiorstwach, a także do osób przygotowujących się do rozpoczęcia działalności gospodarczej w sektorze usług turystycznych. Całość opracowanego materiału zawarto w sześciu rozdziałach, w których omówiono takie zagadnienia, jak: rola małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, proces uruchomienia działalności w małych i średnich firmach turystycznych, wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami turystycznymi, zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych, ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym oraz rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe przedsiębiorstw turystycznych z sektora MSP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4887 [Magazyn 1], P.5758 [Magazyn 1], P.5759 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5319.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5318.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 168-172.
W książce podjęto próbę poszukiwania odpowiedzi na pytania: jakim problemom trzeba będzie sprostać w bliższej i dalszej przyszłości, aby wykorzystać i wzbogacić to, co zastaliśmy? Czego możemy sie spodziewać w najbliższej przyszłości, jeśli idzie o zasoby (energetyczne, ilość i jakość kadr), których rozmiary i dostęp do nich stanowić będzie o warunkach funkcjonowania wszystkich systemów, od związków międzynarodowych, poprzez państwa i funkcjonujące w ich ramach organizacje, do poszczególnych jednostek włącznie? Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów, głównie małych i średnich firm, zainteresowanych skutecznością ich funkcjonowania i rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8343 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8388.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy położyli szczególny nacisk na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych (np. nowych technik związanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6993.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administracyjnymi. Omówiono kierunki i tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu, instrumenty wspomagające zarządzanie i podejmowanie decyzji, zarządzanie zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji menedżerskich i etyki w biznesie, zarządzanie jakością oraz działalność inwestycyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7404.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8384.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Monografia skupia się na zagadnieniach związanych z szeroko pojętą partycypacją jako oddziaływaniem różnych grup interesów (stakeholders): pracowników, udziałowców i innych. Problematyka zarządzania ujęta jest zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Celem pracy jest uświadomienie obecnym i przyszłym menedżerom zakresu, roli i znaczenia zarządzania partycypacyjnego współczesnymi organizacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8976.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W skrypcie przedstawiono kilka metod i technik zarządzania, których charakterystyka może być treścią wykładu lub pomocą dla przedsiębiorstwa ulepszającego swą działalność przez ich zastosowanie. Charakteryzując treść opracowania, chcielibyśmy zwrócić uwagę na wzajemne powiązania merytoryczne i metodyczne poszczególnych metod, technik i ich modyfikacji, których jest już wiele, a także na ich równoległe stosowanie w różnych obszarach tych samych przedsiębiorstw. Istnieje też powinowactwo określonych metod i technik oraz stylów i struktur zarządzania, które sprzyjają, bądź nie sprzyjają, wprowadzaniu właśnie tych, a nie innych narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2717.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Pierwsza na rynku wydawniczym pozycja na temat strategii dywersyfikacji przedsiębiorstw, porządkująca i systematyzująca wiedzę z tego zakresu. W książce zostały przedstawione podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania strategicznego, miejsce strategii dywersyfikacji w działaniach przedsiębiorstwa i jej typy, narzędzia alokacji stosowane w zarządzaniu strategicznym oraz sposoby pomiaru stopnia dywersyfikacji stosowane w krajach rozwiniętych gospodarczo. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów na kierunkach Zarządzanie i marketing uczelni różnych typów, ale powinna również zainteresować osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8946 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10515.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Risk issues and crisis management : a casebook of best practice" 2002
Bibliogr. s. 225-[226]
Nawet w najlepiej zarządzanych firmach i instytucjach zdarzają się sytuacje kryzysowe, które negatywnie wpływają na ich wizerunek i wartość rynkową. W książce autorzy wyjaśniają, jak należy się przygotować do takich sytuacji oraz minimalizować negatywne skutki kryzysów. W tym celu omawiają wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania kryzysem, kładąc główny nacisk na aspekt komunikowania się firmy z otoczeniem oraz techniki przewidywania sytuacji kryzysowych i zarządzania nimi. Swoje rozważania wzbogacają licznymi przykładami i studiami przypadków. Polskie tłumaczenie zostało rozszerzone o omówienie dwóch sytuacji kryzysowych z kraju, co pozwala przybliżyć lokalne realia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8685.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10138.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Za główny cel tej publikacji uznano "stworzenie usystematyzowanych podstaw pozwalających na rozumienie uwarunkowań złożoności procesów i zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz ich logiki". Autorzy postanowili przybliżyć uwarunkowania wyznaczające istotę przedsiębiorstwa, przyjmując - i słusznie - że jest to materia dostatecznie złożona i bogata, a zarazem niezbędna do poznania w studiach nad przedsiębiorstwem. Formuła książki pozwoliła w znacznej mierze zdyskontować dotychczasowy dorobek naukowy i rezultaty badań zespołu autorskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9037.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10612.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak założyć własną firmę / Michael Morris. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 293 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress)
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania przedsiębiorcy, a także praktyczne wskazówki dotyczące: tworzenia biznesplanu; negocjacji handlowych; zatrudniania, wynagradzania i szkolenia pracowników; pozyskiwania kapitału i zarządzania finansami; podatków, w tym VAT-u; marketingu i reklamy; korzystania z usług doradców i konsultantów; ubezpieczeń. Jeżeli Twoim celem jest założenie i rozwijanie własnej działalności, docenisz zawarte tu użyteczne informacje i sprawdzone metody działania, które pomogły przetrwać i rozwijać się wielu firmom na całym świecie. Skorzystaj z tej wiedzy, a unikniesz najbardziej niebezpiecznych pułapek i poprowadzisz Twoją firmę drogą wzrostu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4451.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej