Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(103)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(103)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(99)
dostępne
(77)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(54)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(99)
Autor
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(6)
Bogusz Anna
(4)
Pyra Mariusz
(4)
Raich Mario
(4)
Silûk Taccâna (1975- )
(4)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(4)
Świerczewska-Pietras Katarzyna
(4)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Klimek Jan
(3)
Skowronek-Mielczarek Anna
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(3)
Adamik Anna
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamińska Alfreda
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Strużycki Marian
(2)
Strzyżewska Marianna
(2)
Zastempowski Maciej (1974- )
(2)
Albiński Piotr (1969- )
(1)
Angowski Marek
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Belavusaŭ Alâksandr Leanìdavìč (1962- )
(1)
Blajer Maciej
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Buła Piotr
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarecki Jacek
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Darecki Marcin
(1)
Dominiak Piotr (1948- )
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Dąbrowska Izabela
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Godin Seth
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Janc Alfred (1951- )
(1)
Jancz Anna
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Korol Janusz
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kuś Agnieszka (1990- )
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Machla Aldona
(1)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Michalski Grzegorz (1972- )
(1)
Mickiewicz Bartosz
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Misiąg Franciszek
(1)
Morris Michael
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Roman (ekonomista)
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(105)
Białoruś
(4)
Język
polski
(98)
rosyjski
(5)
angielski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
INNOWACJE
(5)
Innowacje
(5)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(4)
MARKETING
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Biznesplan
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
FACTORING
(2)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
KADRY
(2)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
POLSKA
(2)
POMOC PUBLICZNA
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
ROLNICTWO
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TURYSTYKA
(2)
WIEŚ
(2)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BANKI
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMETRIA
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
KREDYT
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PROGRAMY UE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE I ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Podatek
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowość
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Start-up
(1)
UNIA GOSPODARCZA i WALUTOWA
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
VENTURE CAPITAL
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-0
(16)
2001-
(10)
1989-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Białoruś
(2)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(7)
Monografia
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Raport z badań
(4)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
małe i średnie przedsiębiorstwa
(68)
przedsiębiorstwo
(12)
konkurencyjność
(11)
marketing
(11)
działalność gospodarcza
(10)
zarządzanie
(10)
przedsiębiorczość
(9)
gospodarka
(7)
innowacyjność
(7)
biznesplan
(6)
faktoring
(5)
finanse przedsiębiorstw
(5)
finansowanie
(5)
innowacyjność przedsiębiorstw
(5)
reklama
(5)
Białoruś
(4)
finanse
(4)
firma
(4)
internacjonalizacja
(4)
klaster
(4)
wynik finansowy
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
Internet
(3)
Polska
(3)
innowacje
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
leasing
(3)
outsourcing
(3)
podatek
(3)
prawo
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
strategia
(3)
województwo lubelskie
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
środki trwałe
(3)
Unia Europejska
(2)
analiza ekonomiczna
(2)
analiza finansowa
(2)
controlling
(2)
forfaiting
(2)
franchising
(2)
inwestycje
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
kontrola
(2)
koszty
(2)
kredyt
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
księga rachunkowa
(2)
logistyka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
małe przedsiębiorstwa
(2)
obszary wiejskie
(2)
offshoring
(2)
planowanie
(2)
planowanie finansowe
(2)
podatek dochodowy
(2)
pomoc publiczna
(2)
prognozowanie
(2)
promocja
(2)
płynność finansowa
(2)
rachunkowość
(2)
region przygraniczny
(2)
rozwój
(2)
rozwój obszarów transgranicznych
(2)
rozwój regionalny
(2)
samorząd terytorialny
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprawozdawczość finansowa
(2)
sprzedaż
(2)
spółka cywilna
(2)
spółka prawa handlowego
(2)
strona WWW
(2)
turystyka
(2)
ubezpieczenie społeczne
(2)
współpraca transgraniczna
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zatrudnienie
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
ISO 9000
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Regionalny Program Operacyjny
(1)
Strategia Lizbońska
(1)
Systim
(1)
VAT
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
agencja ratingowa
(1)
agroturystyka
(1)
aktywność zawodowa
(1)
amortyzacja
(1)
analiza strategiczna
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: Guerrilla marketing for the home-based business
Poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające stworzenie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8961.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10524.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks.
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7789.IX.16 [Magazyn 1], P.6986 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7790.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11528.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny marketing w małej firmie / Dave Patten. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 327 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress)
Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8959 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8960.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4458.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnich latach zaistniało wiele istotnych procesów rozwoju i przełomów w nauce, technologii, ekonomii, przedsiębiorczości, zarządzaniu i na międzynarodowej scenie politycznej. Ich znaczenie jest tak duże, iż zaczęliśmy mówić o "nowej nauce", "nowej technologii", "nowej ekonomii", "nowej przedsiębiorczości", "nowym zarządzaniu" a nawet o "nowym świecie". Niestety bardziej zasadnicze aspekty międzyludzkich relacji, zarządzanie konfliktami czy też jakość życia zostały ulepszone w znacznie mniejszym stopniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1113 [Magazyn 1], P.1111 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1112.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Managing in the Knowledge-Based Economy / Mario Raich. - Zurich/London : Right to Copy, 2000. - 329, [1] s. : rys. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1109 [Magazyn 1], P.1110 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
To już trzecia książka, którą oddajemy do rąk naszych czytelników - ludzi różnych zawodów, osób w różnym wieku, lecz związanych jednym: potrzeba aktywnego działania, impulsem kreowania swego życia zgodnie z wymogami współczesnego świata, współczesnej cywilizacji. W "Sztuce przedsiębiorczości" i w "Sztuce rozwoju osobistego" staramy się pokazać podstawowe techniki "bycia przedsiębiorcą", który przez cały czas musi rozwijać umiejętności, dbać nie tylko o swoją własną firmę, lecz takżę o dobro ogółu, którego jest powiernikiem o umacnianie etosu przedsiębiorcy, człowieka prawego, odważnego, twórczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.415 [Magazyn 2], B.416 [Magazyn 2], B.418 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.417.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Mario Raicha i Jana Klimka ma w dużym stopniu wymiar symboliczny. Napisali ją wspólnie Szwajcar i Polak. Ich praca miała swoje korzenie w doświadczeniach przedsiębiorczości szwajcarskiej, ale doświadczenia te zostały już poddane niezwykle interesującej i twórczej konfrontacji z realiami polskimi. Warsztaty przygotowane przez doświadczonych przedsiębiorców szwajcarskich dla ich młodszych kolegów, adeptów sztuki przedsiębiorczości, trafiły do Polski i stały się tutaj sposobem zdobywania wiedzy przez przedsiębiorców polskich. W rezultacie nie brak już w Polsce małych i średnich firm, które dla swego stylu działania wprowadziły szwajcarskie wzory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.226.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja ma na celu pokazanie użytecznych narzędzi zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w wymagających i trudnych uwarunkowaniach rynkowych, z jakimi mamy współcześnie do czynienia. Wskazuje, iż oprócz uwarunkowań ekonomicznych, istotne w procesach zarządzania działalnością biznesową jest także uwzględnianie oczekiwań zewnętrznych i wewnętrznych interesariuszy. A to oznacza konieczność wzięcia pod uwagę w procesach zarządzania przedsiębiorstwem określonych ograniczeń i możliwości środowiskowych oraz społecznych i etycznych. Książka nawiązuje do tych warunków, pokazując, jak zastosować określone narzędzia zarządzania strategicznego i operacyjnego, zarządzania zasobami i procesami w kontekście wymagań zrównoważonego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15130 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16140.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16139.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Treść książki pozwala zapoznać odbiorcę z podstawowymi problemami ekonomiki przedsiębiorstw prowadzących działalność na małą i średnią skalę, które w okresie zmian systemowych stworzyły dynamicznie rozwijający się sektor polskiej gospodarki. Szczególny akcent położono na praktyczną stronę rozwiązywania zagadnień ekonomiczno-organizacyjnych tych przedsiębiorstw, stąd też przedmiotem analizy są takie zagadnienia jak: ekonomika procesów wytwórczo-usługowych, gospodarowanie środkami trwałymi, ekonomika majątku obrotowego, gospodarowanie zasobami ludzkimi, koszty własne i wynik finansowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3275 [Magazyn 2], 3274 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2076.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jako jedna z pierwszych łączy trzy wątki kluczowe dla rozwoju współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw i regionu ich funkcjonowania: specyfikę funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, współpracę międzyorganizacyjną i regionalną płaszczyznę działania. Praca zawiera zarówno solidną podbudowę teoretyczną, jak i odniesienia do praktyki regionalnej, a także szczegółowe wyniki dedykowanych pracy badań empirycznych. Przeprowadzone czynności badawcze i sformułowane na ich podstawie wnioski i rekomendacje poszerzają wiedzę czytelnika zarówno o możliwościach kształtowania konkurencyjności regionów, jak i rozwijających się na ich obszarze małych i średnich przedsiębiorstw. Istotne jest także, iż zwracają uwagę na kluczową rolę nawiązywania więzi współpracy międzyorganizacyjnej, a nawet publiczno-prawnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12118 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12117.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13246.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorstwo / Państwowe Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 175-[181]. Indeks.
Podręcznik omawia ważny instrument finansowy jakim jest faktoring, który zapewnia stały dopływ kapitału do przedsiębiorstwa, jednocześnie oferując szereg dodatkowych usług. W książce podjęto istotne kwestie związane z identyfikacją potencjalnych zewnętrznych źródeł kapitału obcego. Zdefiniowanie przydatnych grupie małych i średnich przedsiębiorstw instrumentów finansowych zostało dokonane na tle oceny finansowego potencjału i ekonomicznych uwarunkowań tej grupy podmiotów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5498.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.5031 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4923.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6114.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 130-137.
W książce zaprezentowano ewolucję sektora MSP. Wskazano przyczyny powstawania i utrzymywania się luki kapitałowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw oraz zasygnalizowano rolę i istotę wsparcia ze strony funduszy wysokiego ryzyka (venture capital) oraz aniołów biznesu. Największą uwagę skupiono na dostępność MSP do źródła finansowania jaką stanowią nieformalni inwestorzy rynku podwyższonego ryzyka. W tym celu zaprezentowano dynamikę i strukturę aniołów biznesu jak i sieci „aniołów”. Ponadto zaprezentowano profil statystycznego „anioła”, wskazano motywy jego działania, a także dokonano podziału inwestorów w oparciu o różne kryteria. Scharakteryzowano również schemat inwestowania aniołów biznesu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie syndykatów i sieci aniołów biznesu w procesie inwestycyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10307.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw / Roman Niemczyk. - Stan prawny na 2012 r. - Wrocław : Oficyna Wydawnicza "Unimex", cop. 2012. - 746, [1] s. : il. ; 24 cm.
Zawiera także teksty aktów prawnych.
Bibliogr. s. [747].
Książka ujmuje tematykę rachunkowości w sposób zrozumiały, przystępny i co ważne przy tej tematyce - interesujący. Została wzbogacona licznymi przykładami, zadaniami i schematami, które mają pomóc Czytelnikowi w lepszym oraz efektywniejszym zrozumieniu omawianych zagadnień. Pozycja stanowi kompleksowe ujęcie problematyki związanej z rachunkowością dotyczącą małych i śreednich przedsiębiorstw. Obejmuje dwadzieścia logicznie ze sobą spójnych działów wraz z załącznikami znowelizowanej ustawy o rachunkowości. Ponadto książka prezentuje problematykę rachunkowości w aspekcie prawno-podatkowym, aktualnym według stanu prawnego na 2012 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13033.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy.)
Bibliogr. s. 149-153.
Książka „Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw" stanowi opis podstawowych problemów gospodarki finansowej małych przedsiębiorstw wraz z uwzględnieniem roli otoczenia makrofinansowego. Prezentowane treści odnoszą się w dużej części do praktycznych problemów finansowych jakie muszą być rozwiązywane przez właścicieli. Publikacja przedstawia problemy finansowe na poziomie podstawowym, ale stanowi także w dużej części pogłębioną analizę wybranych problemów. Zakresem opracowania objęto: - gradację i specyfikę finansowania małych przedsiębiorstw, - samofinansowanie działalności inwestycyjnej, - pozyskiwanie środków pieniężnych za pomocą równoważnika odpisów amortyzacyjnych w przychodach, - możliwość wykorzystania zasad amortyzacji podatkowej w samofinansowaniu, - wykorzystanie preferencji podatkowych dla zwiększania zdolności inwestycyjnych, - politykę i ryzyko zwiększania zadłużenia długoterminowego, - wpływ polityki finansowej państwa na potencjalne decyzje małych przedsiębiorstw, - problemy finansowania kredytem bankowym w warunkach negatywnych efektów rynku małego kredytu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14463.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15388.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 206-208.
Książka poświęcona jest nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11265.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12362.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono uwarunkowania i specyfikę funkcji personalnej w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP), strategie i metody stosowane w tego typu organizacjach, kwestie elastycznych form zatrudnienia i wynagradzania. Podano także kilka przykładów realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwach różnych branż. W siedmiu odrębnych tematycznie częściach zaprezentowano zagadnienia dotyczące m.in.: przedsiębiorczości i aktywności zawodowej starszych pracowników w MŚP; przeciwdziałania pracoholizmowi w małych przedsiębiorstwach; pozyskiwania kadry kierowniczej i procedur diagnozowania utalentowanych pracowników; relacji sieciowych w MŚP i ich wpływu na realizację zadań personalnych, a także wykorzystania technik informatycznych; stresu zawodowego i zarządzania konfliktem; kształtowania wynagrodzeń i problemu płacy godziwej; metod diagnozy i zarządzania opartego na kompetencjach; roli unijnych instrumentów wspierania rozwoju kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13497.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14455.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach / Grzegorz Michalski. - Wydanie drugie zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 224, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Na okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia strony: 213-221. Indeks.
W książce kompleksowo omówiono problematykę płynności finansowej i zarządzania finansami w małych i średnich przedsiębiorstwach. Przedsiębiorstwa te stanowią bowiem w strukturze polskiej gospodarki 99,9% wszystkich przedsiębiorstw, zatrudniają około 60% ogółu pracujących i tworzą przeszło połowę PKB. Utrata płynności finansowej takich firm sprzyja narastaniu procesów koncentracji ekonomicznej i monopolizacji. Drugie zmienione wydanie publikacji zostało przygotowane z myślą o odbiorcach pragnących w sposób całościowy poznać zagadnienia zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwach z uwzględnieniem wpływu decyzji w zakresie zarządzania płynnością na wartość bogactwa właścicieli małych i średnich podmiotach gospodarczych. Adresowana jest zarówno do specjalistów zainteresowanych tym problemem naukowo, jak i do osób nie obawiających się dokonywać transferu najnowszych ustaleń naukowych do swoich przedsiębiorstw – nowoczesnych praktyków życia gospodarczego. Będzie również dobrym źródłem informacji dla studentów uczelni ekonomicznych, politechnik, akademii rolniczych i prywatnych szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18336.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20742.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20741.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej