Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Diks Krzysztof
(3)
Knuth Donald E. (1938- )
(3)
Banachowski Lech
(2)
Lipski Witold (1949-1985)
(2)
Malinowski Adam
(2)
Rytter Wojciech
(2)
Wirth Niklaus
(2)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Felleisen Matthias
(1)
Findler Robert Bruce
(1)
Flatt Matthew
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hopcroft John E. (1939- )
(1)
Jakacki Grzegorz
(1)
Jaszkiewicz Andrzej
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Klin Bartosz
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Krishnamurthi Shriram
(1)
MacLean Dave
(1)
McLaughlin Brett
(1)
Pike Rob
(1)
Pollice Gary
(1)
Pressman Roger S
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Ullman Jeffrey D
(1)
West David (1948- )
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
PROGRAMOWANIE (informat.)
(20)
ALGORYTMY
(9)
STRUKTURY DANYCH
(6)
GRAFY
(2)
KOMBINATORYKA
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE
(2)
ANALIZA OBIEKTOWA (informat.)
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(14)
algorytm
(13)
struktury danych
(9)
grafy
(4)
arytmetyka
(3)
inżynieria oprogramowania
(3)
kombinatoryka
(2)
kompresja danych
(2)
projektowanie
(2)
Android
(1)
C++
(1)
Windows
(1)
algorytm uczenia się
(1)
analiza obiektowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja internetowa
(1)
gra komputerowa
(1)
informatyka
(1)
interfejs
(1)
oprogramowanie
(1)
projektowanie obiektowe
(1)
system operacyjny
(1)
systemy uczące się
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
telefon komórkowy
(1)
uczenie maszynowe
(1)
urządzenia mobilne
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2616 [Magazyn 1], P.2617 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria oprogramowania)
Książka, która powinna stać się lekturą obowiązkową każdego studenta uczącego się programować i każdego zawodowego programisty. Autorzy - wielkie światowe autorytety w dziedzinie programowania - przedstawiają podstawowe zasady, których należy przestrzegać, jeśli chce się pisać dobre programy. Mówią o szybkim i metodycznym wyszukiwaniu błędów, o właściwym testowaniu programów, o dbaniu o ich efektywność, o zapewnieniu możliwości ich przenoszenia, o właściwym ich projektowaniu, o metodach opracowywania interfejsów, o stylu programowania i o przyjmowaniu właściwej notacji. Starają się uświadomić Czytelnikowi, że programowanie to coś więcej niż pisanie kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2419 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2420.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej