Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Diks Krzysztof
(3)
Knuth Donald E. (1938- )
(3)
Banachowski Lech
(2)
Lipski Witold (1949-1985)
(2)
Malinowski Adam
(2)
Rytter Wojciech
(2)
Wirth Niklaus
(2)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Felleisen Matthias
(1)
Findler Robert Bruce
(1)
Flatt Matthew
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hopcroft John E. (1939- )
(1)
Jakacki Grzegorz
(1)
Jaszkiewicz Andrzej
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Klin Bartosz
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Krishnamurthi Shriram
(1)
MacLean Dave
(1)
McLaughlin Brett
(1)
Pike Rob
(1)
Pollice Gary
(1)
Pressman Roger S
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Ullman Jeffrey D
(1)
West David (1948- )
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
PROGRAMOWANIE (informat.)
(20)
ALGORYTMY
(9)
STRUKTURY DANYCH
(6)
GRAFY
(2)
KOMBINATORYKA
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE
(2)
ANALIZA OBIEKTOWA (informat.)
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(14)
algorytm
(13)
struktury danych
(9)
grafy
(4)
arytmetyka
(3)
inżynieria oprogramowania
(3)
kombinatoryka
(2)
kompresja danych
(2)
projektowanie
(2)
Android
(1)
C++
(1)
Windows
(1)
algorytm uczenia się
(1)
analiza obiektowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja internetowa
(1)
gra komputerowa
(1)
informatyka
(1)
interfejs
(1)
oprogramowanie
(1)
projektowanie obiektowe
(1)
system operacyjny
(1)
systemy uczące się
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
telefon komórkowy
(1)
uczenie maszynowe
(1)
urządzenia mobilne
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej