Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Diks Krzysztof
(3)
Knuth Donald E. (1938- )
(3)
Banachowski Lech
(2)
Lipski Witold (1949-1985)
(2)
Malinowski Adam
(2)
Rytter Wojciech
(2)
Wirth Niklaus
(2)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Attaway Stormy
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Felleisen Matthias
(1)
Findler Robert Bruce
(1)
Flatt Matthew
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hopcroft John E. (1939- )
(1)
Jakacki Grzegorz
(1)
Jaszkiewicz Andrzej
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Klin Bartosz
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Krishnamurthi Shriram
(1)
Lindfield George R
(1)
MacLean Dave
(1)
McLaughlin Brett
(1)
Penny John E. T
(1)
Pike Rob
(1)
Pollice Gary
(1)
Pressman Roger S
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Ullman Jeffrey D
(1)
West David (1948- )
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Massachusetts (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Temat
PROGRAMOWANIE (informat.)
(22)
ALGORYTMY
(9)
STRUKTURY DANYCH
(6)
ANALIZA NUMERYCZNA
(2)
GRAFY
(2)
KOMBINATORYKA
(2)
MATLAB
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE
(2)
ANALIZA OBIEKTOWA (informat.)
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(14)
algorytm
(13)
struktury danych
(9)
grafy
(4)
arytmetyka
(3)
inżynieria oprogramowania
(3)
Matlab
(2)
data processing
(2)
kombinatoryka
(2)
kompresja danych
(2)
numerical analysis
(2)
projektowanie
(2)
Android
(1)
C++
(1)
Windows
(1)
algorytm uczenia się
(1)
analiza obiektowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja internetowa
(1)
computer programming
(1)
gra komputerowa
(1)
informatyka
(1)
interfejs
(1)
oprogramowanie
(1)
projektowanie obiektowe
(1)
system operacyjny
(1)
systemy uczące się
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
telefon komórkowy
(1)
uczenie maszynowe
(1)
urządzenia mobilne
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2617 [Magazyn 1], P.2616 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria oprogramowania)
Książka, która powinna stać się lekturą obowiązkową każdego studenta uczącego się programować i każdego zawodowego programisty. Autorzy - wielkie światowe autorytety w dziedzinie programowania - przedstawiają podstawowe zasady, których należy przestrzegać, jeśli chce się pisać dobre programy. Mówią o szybkim i metodycznym wyszukiwaniu błędów, o właściwym testowaniu programów, o dbaniu o ich efektywność, o zapewnieniu możliwości ich przenoszenia, o właściwym ich projektowaniu, o metodach opracowywania interfejsów, o stylu programowania i o przyjmowaniu właściwej notacji. Starają się uświadomić Czytelnikowi, że programowanie to coś więcej niż pisanie kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2419 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2420.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Oprogramowania)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Wytwarzanie oprogramowania to niezwykle skomplikowany proces. Ludzie zajmujący się projektowaniem, budowaniem i wdrażaniem systemów komputerowych muszą mieć solidną wiedzę, by spełniać oczekiwania użytkowników. Książka ta ma ułatwić im rozwiązywanie problemów, z jakimi muszą sie stykać w swojej pracy. Książka składa się z pięciu części. W pierwszej autor wyjaśnia, co to jest produkt programowy i na czym polega proces wytwarzania oprogramowania; w drugiej omawia zagadnienia związane z kierowaniem przedsięwzięciem programistycznym; w trzeciej przedstawia klasyczne metody wytwarzania orpogramowania; w czwartej opisuje metody obiektowe, a w piątej zajmuje się bardziej złożonymi aspektami inżynierii orpogramowania (metodami formalnymi, technikami komponentowymi, inżynierią systemów opartych na architekturze klient-serwer, inżynierią wstecz i inżynierią do przodu, narzędziami CASE).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11459 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12694.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej